Onko paikka kiinni nyt kaks viikkoa ?
Jolene korona-altistus
17
63
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitäisi. Pidetään vaan uimahallit ja muut liikuntapaikat kiinni, se riittää.
- Anonyymi
Tarttuuko se korona mustalaisista valkolaisiin?
- Anonyymi
Mä oon valkonen enkä o koskaan saanu rasistilta tautia
- Anonyymi
Näyttää olevan Porin suurin ongelma- ja koronakeskittymä. Asiakkaat samanlaisia.
- Anonyymi
Jos Jolenen koko kanta-asiakasporukka testattaisiin, niin vähintään kolmannekselta löytyisi koronan vasta-aineet verestä. Tauti on vaan pidetty lievänä ja kun koko ajan on känni tai krapula päällä niin ei sitä edes huomaa.
Aika epätodennäköistä nimittäin että kyseisessä baarissa ei olisi aiemmin tartunnan saaneita käynyt. Toukokuusta asti ollut auki ja meno on usein kuin villin lännen saluunassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Jolenen koko kanta-asiakasporukka testattaisiin, niin vähintään kolmannekselta löytyisi koronan vasta-aineet verestä. Tauti on vaan pidetty lievänä ja kun koko ajan on känni tai krapula päällä niin ei sitä edes huomaa.
Aika epätodennäköistä nimittäin että kyseisessä baarissa ei olisi aiemmin tartunnan saaneita käynyt. Toukokuusta asti ollut auki ja meno on usein kuin villin lännen saluunassa.äläny
olen siellä minäkin poikkeillut
aika siistii ja varovaista porukkaa siellä käy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äläny
olen siellä minäkin poikkeillut
aika siistii ja varovaista porukkaa siellä käyYleensä varotaan ettei pyssy putoa lattialle, pitää kovan kolauksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä varotaan ettei pyssy putoa lattialle, pitää kovan kolauksen
Montako olet pudottanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako olet pudottanut.
Sä oot vissiin toi merimiesasunen tyyppi
https://detqnwpcv5ujk.cloudfront.net/fingerpori/sarjakuva.gif
Menikö oikein? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot vissiin toi merimiesasunen tyyppi
https://detqnwpcv5ujk.cloudfront.net/fingerpori/sarjakuva.gif
Menikö oikein?Meni putkeen. Pyssyn pudottajalta rähmä!
- Anonyymi
Jolenessa saa kuulemma joltain asiakkaalta tilattua kotisiivouksen
- Anonyymi
No ei sun tarvi antaa kun nimes ja osoittees siellä niin kotisiivous tulee pyytämättä.
- Anonyymi
Ei ainakaan eilen ollut koronaa! Hyvä meininki kylläkin!
- Anonyymi
Paikka ei ollut tuntiakaan kiinni korona-altistuksen takia. Siinä on kyllä Tulikuuman Kummun omistaja löytänyt tehokkaan ravintolapäällikön. Kassa kilisee vaikka tappava tauti riehuu pubissa ja valtaosa asiakkaista kuuluu riskiryhmään.
- Anonyymi
Ei kai ne kaikki kovin riskejä oo, muutama kukkakeppikin kai joukossa?
- Anonyymi
Kuka kyseistä jäteluolaa pitää
- Anonyymi
Hesarissa juttu helsinkiläisestä Time Out Sports Barista. Korona-altistus samana iltana kuin Jolenessa eli 30.1 lauantaina illalla. Paikalla olleista 30 asiakkaasta 15 sai tartunnan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891