Ja on siinä muutoksia hybridin lisäksi näköjään paljonkin mm. sisustassa, perässä, takaikkuna yhtenäinen, vanhaa kaksijakoista pidän näkemisen kannalta parempana sekä tuo keula ja ajovalot muuttuneen melkoisesti.
Lisää löytyy Seinäjoen Mitsukauppiaalta https://www.autosein.fi/eclipse-cross-phev
Nyt tuli Mitsun Eclipse Cross PHEV ennakkomyyntiin kauppialle
17
8323
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo mainoksen valkoinen väri tuo kyllä uuden EC:n korin muodot hyvin esille ja on se kieltämättä sulavamman ja tyylikkäämmän näköinen kuin edeltäjänsä.
Mutta aika vaatimaton on tuossakin sähköinen toimintamatka, 45 km parhaimmillaan! Muutama ihminen kyytiin, peräkärry tai nämä pakkaset ja se kutistuu puoleen tuosta?
Toki sähköstä saatu väännönlisäys ja teho hyvä juttu, mutta nekin tehot kai nopeasti alkumatkasta kulutettu pois? Kulutusta sitten ei taaskaan kerrottu erikseen?
Hyvää on sitten on aika nopea lataus koti- tai työpaikkarasiastakin, neliveto vakiona. Mutta viisi varustelutasoa tuntuu taas liioitellulta.
Neljä oli edellisellä mallilla ja nekin puolitettiin jossain vaiheessa etu- ja nelivedon kesken. Ja hyvä vetokyky nelivedon kera varmaan tuo lisää ostajia mökkiporukasta?
Joten kai ne Mitsukauppiaat odottavat tuosta oikeutetusti myyntivalttia hybridimarkkinoille.
Alkaen hinta taas tuntuu äkkiä kovalta, vaikka varustelua tuossa mainoksessa jo kehuttiin alkaen mallissa siinäkin paljon olevan.
taas
Mutta köyhälle, joka ei rahaa ole tottunut käsittelevän, kaikki tuntuu kalliilta!- Anonyymi
Ei ne sähkömoottorien tuottamat tehot ole aivan alkumatkasta Mitsulla pois kulutettu, siis patterien hyydyttyä! Olisi patterien tuomat lisätehot mukana mökkimatkan lopussakin, ajotilanvalintaa vaihtamalla?
Tuolla maahantuojan sivuilla oli uutta tietoa siitä, että voi valita milloin patterit ovat mukana
avustamassa menoa, siinäkin useita eri vaihtoehtoja ajotilassa mahdollista valita.
Lisäksi auto lataa akkuja ottamalla talteen jarrutuksessa energiaa, tuo pientä lisää sekin virtapuolelle.
Oli aika hyvin (myyvästi) selitetty tuolla maahantuojan sivuilla EC:n niin hybridivoimansiirtoa kuin uutta tekniikkaakin.
Ne tarkat kulutustiedot vielä sieltä puuttuivat kuten värit, sisustan vaihtoehdot, hinnat. Päivittävät näköjään sivuja pala kerralla kevään mittaan?
- Anonyymi
Laitetaan nyt tiedoksi kiinnostuneille, jotta nyt on maahantuoja julkaissut tekniset tiedot, hinnaston ja varustelupakettien tiedot.
Löytyvät tuolta Autoseininkin ja maahantuojan sivuilta- Anonyymi
Vähän lisää fyffeä ja saa Ford Kuga AWD hybridin, 190 hv ja 2,5-kone, aito neliveto kardaanilla ja uusimmassa TM:ssa testissä kulutti talven lumipakkasilla 5,5 litraa satkulle, ja erittäin hyvä ajaa. Ja itselataava malli, ei tartte piuhasirkusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän lisää fyffeä ja saa Ford Kuga AWD hybridin, 190 hv ja 2,5-kone, aito neliveto kardaanilla ja uusimmassa TM:ssa testissä kulutti talven lumipakkasilla 5,5 litraa satkulle, ja erittäin hyvä ajaa. Ja itselataava malli, ei tartte piuhasirkusta.
Vähän lisää? Fordin alkaen hinta vitosen alle 44 000€ (Moottori-lehti 27.3.2021) ja Mitsun 36 400€. Eli kahdeksan tonnia, eikä Fordin alkaen hinta (Titanium) sisällä vielä edes nelivetoa? ST ja Vingale- malleissa kylläkin?
Teholukematkin ovat kutakuinkin samaa luokkaa kummassakin.
Tuossa hintaluokassa tuo on jo aivan älytön hintaero!
Lisäksi Fordin uudesta power-split vaihteistosta on tulossa lisäksi samanlainen murheenkryyni kuin surullisenkuuluisa WV-konsernin DGS-vaihteistosta! Siitä valitettu jo nettisivuilla lukuisia kertoja. Maahantuojakin myöntänyt siinä joitakin vikoja "pikkuisen olevan"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän lisää? Fordin alkaen hinta vitosen alle 44 000€ (Moottori-lehti 27.3.2021) ja Mitsun 36 400€. Eli kahdeksan tonnia, eikä Fordin alkaen hinta (Titanium) sisällä vielä edes nelivetoa? ST ja Vingale- malleissa kylläkin?
Teholukematkin ovat kutakuinkin samaa luokkaa kummassakin.
Tuossa hintaluokassa tuo on jo aivan älytön hintaero!
Lisäksi Fordin uudesta power-split vaihteistosta on tulossa lisäksi samanlainen murheenkryyni kuin surullisenkuuluisa WV-konsernin DGS-vaihteistosta! Siitä valitettu jo nettisivuilla lukuisia kertoja. Maahantuojakin myöntänyt siinä joitakin vikoja "pikkuisen olevan"?Fordin 190 hv nelivetohybridi on alkaen 39 ja risat. Pieni ero Mitsuun. Olen ajanut Kugalla ja iso ero Mitsuun (ergonomia, penkki, ajettavuus, yleinen laadukkuus).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fordin 190 hv nelivetohybridi on alkaen 39 ja risat. Pieni ero Mitsuun. Olen ajanut Kugalla ja iso ero Mitsuun (ergonomia, penkki, ajettavuus, yleinen laadukkuus).
Ja toi Fordin powersplit ei ole edes perinteinen loota vaan planeettavaihteisto kuten Toyota hybriideissä. Kestää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toi Fordin powersplit ei ole edes perinteinen loota vaan planeettavaihteisto kuten Toyota hybriideissä. Kestää!
Paitsi että Ford on onnistunut tekemään siihenkin vikoja. Ford club fi sivustolta voi lukea näistä vaihteesta kuuluvista sivuäännistä. Niihin etsitään korjausta.
Mitä hulee tuohon mitsun hybridi pakettiin, on se onnettoman heikkotehoinen viritys.
- Anonyymi
Kiinnostavaa olisi tietää ihmisten kokemuksista juuri näistä kahdesta autosta vertaillen: Mitsubishi eclipse cross phev and Ford Kuga hybridi 4x4 (täysihybridi). Hinnaltaan ovat aika samanlaisia. Miten pätevä lienee Fordin uusi neliveto?
- Anonyymi
Viidentuhannen ajokilometrin jälkeen kokemukset ovat muuten hyviä mutta mikään talviauto tämä ei ole. Jos pakkasta on enemmän kuin kymmenen Eclipse PHEV hyytyy. Autoon on laitettu hiukkassuodatin, mikä tukkeutuu pakkasessa. Loppujen lopuksi vikavalot syttyy ja auto on vietävä hinurilla huoltoon. Ongelma esiintyy viikon välein pakkasessa. Huollossa hiukkaset poltetaan ja auto toimii taas hetken. Kun lukee Eclipse PHEV FB-ryhmää niin kaikilla on sama ongelma.
- Anonyymi
n.8 tkm. ajanut Mitsulla, ei ongelmia enkä usko niitä tulevankaan. Outlanderin tekniikka ja Japanissa valmistettu, eikä kyllä bensavehkeessä mitään hiukkassuodattimia ole.
- Anonyymi
Outo juttu, kaveri ajanut 5000 kilometriä ja tankannut dieseliä bensa autoon. Ei kyllä ole ihme, että joku vikavalo syttyykin.
- Anonyymi
Ei koskaan vielä hyytynyt vm2021 ajettu joka talvi olisko vika Rati ja selkänojan välissä autoa täytyy käskeä välillä talvella kun takaveto BMV lippalakki pojat tulee rinnalle
Kyllä neliveto mitsu lähtee kitkarenkailla kuin jänis lumessa.🙌🙌🙌
- Anonyymi
-10 asteessa range on enää 25km
- Anonyymi
Pösön paska,
- Anonyymi
Ei kyllä ole Pösön kanssa mitään yhteistä. Laatupeli Japanista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä ole Pösön kanssa mitään yhteistä. Laatupeli Japanista.
Taitaa olla ainut Lapsi joka valmistetaan siellä muut merkit venäjä Turkki espanja Romania ym kehitys maat. No Subarusta en tiedä luulisin että Japanissa myös jotenkin huomaa laadussa.🙌🙌🙌
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142046
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421533Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91467Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35957Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949