Auttakaa minua selvänäkijät! Olen epätoivon partaalla. Olen rukoillut, itkenyt ja etsinyt. Sormukseni katosi keittiöön, eikä tässä ole enää mitään järkeä. Kaikki paikat on auottu, kaivettu ja etsitty. Sormus katosi näkyvistä lähes saman tien. Yksi mahdollisuus on eläin. Näkeekö kukaan missä valkokultainen timanttisormus on? Tuntuu kuin maa sen olisi niellyt.
Kadonnut sormus
7
1493
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko tarkistanut lieden alla olevaa tilaa,johonkin patterintaakse tai listan väliin,,,tai jääkaapin alle..
- Anonyymi
Kattilakaapista kannattaa etsiä ja mahdollisten käsipyyhkeiden luota.
- Anonyymi
Se on sinun sängyssä. En ole ennustaja/selvännäkijä, mutta siellä se on. Toisaalta voi olla myös pyykkikorissa.
>Simiti< - Anonyymi
Mulla katosi sormus pikkurillistä 1978
:-) - Anonyymi
Tuskin täältä kannattaa kysellä. Ei ne varmasti ne oikeat näkijät täällä pyöri :) Mikset varaa aikaa oikealta selvännäkijältä? Minulla oli kadoksissa tädiltä jo lapsena saatu kaulakoru ja toinen asia oli muutossa hukkunut tärkeä sopimuspaperi.
Niitä etsittiin kissojen ja koirien kanssa mutta vasta kun soitin sevännäkijälle, sille "sastamalan noidalle" :) hyvällä sanon tämän:) Naomia siis tarkoitan ,,niin löytyiphän vaan.- Anonyymi
Eikö olis parempi pyytää se näkijä suoraan kotiin näyttää missä se on
- Anonyymi
Onko sormus edelleen kateissa? Minulle tulee tunne, että sormus olisi ollut jossain ylhäällä, esim. hyllyllä, tähän liittyy astioita, ehkäpä juomalaseja tai vastaavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650