Pyhä Henki ja Pyhän Hengen työ

Anonyymi

Kuunnelkaamme valmisteltu puheenvuoro otsikkoaiheesta:

https://www.leppavirranrauhanyhdistys.fi/audio/LepRy[2013-06-16]_OivaSavela.mp3

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyhä Henki antaa aina armolahjansa, kun käy upotuskasteella, tai vaikka ottaa Jeesuksen vastaan Kaikkivaltiaana kuninkaana.
      Vielä -50 luvulla oli seuroissa ylistäjiä, puhuttiin kielillä, sekä tehtiin Hengen tekoja, mutta kun SRK teki saatanan kanssa sopimuksen, sitoen ihmisiä Häneen, niin Henki lähti. Henki ei suvaitse saatanaa, kuten lestadiolaiset.

Mainitse mitä armolahjoja seurakunnallasi on?

• Anonyymi

Sinä näköjään et viitsinyt kuunnella aloituksessa mainittua alustusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sellainen puhuu Pyhästä Hengestä jolla sitä ei ole. Ei vauvakasteessa sitä saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Not found 404, tuli kun yritin kuunnella.

• Anonyymi

Onko tuo saatana sinun kaveri, kun haluat sitä tuoda julki.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo saatana sinun kaveri, kun haluat sitä tuoda julki.

Ainoa saatanan kaveri on Hoitokokous hoitaja, joka käsllä teki liikkeet, hoidettavan ympärille sanoen; - Sidon Sinut saatanaan lopukisi elämäksi.

Miettikääpä? Ei kfristitty tee yhteistyötä, eikä sopimuksia saatanan kanssa.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Ainoa saatanan kaveri on Hoitokokous hoitaja, joka käsllä teki liikkeet, hoidettavan ympärille sanoen; - Sidon Sinut saatanaan lopukisi elämäksi.

Miettikääpä? Ei kfristitty tee yhteistyötä, eikä sopimuksia saatanan kanssa.

Itse vanha vapaitten suuntien saatana hakee vahvistusta itselleen. Olen miettinyt ja todella sun saatanan kanssa ei kannata veljeillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Not found 404, tuli kun yritin kuunnella.

Kokeilepa sivulta

nettiseurat.info

Sieltä ARKISTO ja sitten kohdasta Leppävirran rauhanyhdistys. Siellä on paljonkin mielenkiintoisia alustuspuheenvuoroja.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse vanha vapaitten suuntien saatana hakee vahvistusta itselleen. Olen miettinyt ja todella sun saatanan kanssa ei kannata veljeillä.

Minä olen elänyt senkin ajan läpi, kun Vellut porraspäässä teki sopimuksia saatana kanssa, onko sinulla näyttöä, että joku kristillinen kirkko olisi sellaiseen mukaan lähtenyt.
        Miksi olet katkera, älä kulje heidän perässään.

• Anonyymi kirjoitti:

Kokeilepa sivulta

nettiseurat.info

Sieltä ARKISTO ja sitten kohdasta Leppävirran rauhanyhdistys. Siellä on paljonkin mielenkiintoisia alustuspuheenvuoroja.

Miksi käännät vastuun muille, etkö itse osaa vastata.
        Milloin minä ole tuollaiseen syyllistynyt. Tie Jeesusken kanssa tulee olla varma ja ikuinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      156
      1304
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      980
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe