Eiköhän olisi aika palata normaaliin päiväjärjestykseen ilman rajoituksia. Koronalla mässäily ei ole viisasta, sillä kyseessä on melko lievä tauti joka ei kaipaa rajoituksia. Rajoitukset saavat aikaan enemmän pahaa kuin tauti itse koskaan. On tutkittu asia, ettei orjamaski suojaa lainkaan tartunnalta, mutta voi aiheuttaa vakavia sairauksia hapenpuutteen vuoksi.
Ranskassa on 50 000 ravintolaa lakkasi noudattamasta rajoitteita ja siellä on alkanut pyyhkiä erittäin hyvin. Mitään rajoitteita ei tarvita. On vain joidenkin tahojen halu hallita ihmisiä pelolla tulevien rokotteiden kauppaamiseksi. Koronaan tarkoitettu rokote on jo ympäri maailmaa tappanut paljon ihmisiä puhumattakaan sen aiheuttamista vakavista sairauksista,
MIKSI NÄISTÄ VAIETAAN? Suomessa rokotetaan ihmisiä samalla rokotteella (Pfizer) kuin kuin muuallakin maailmassa.
On vastuutonta rokottaa ihmisiä ja vieläpä hehkuttaa sen hyvää tekevästä vaikutuksesta mikä ei ole totta.
Outokummun päättäjille!
Anonyymi
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741