Perussuomalaiset valtuustossa. Tulos puhdas Nolla.

Anonyymi

Kohta ovat taas kunnalisvaalit edessä ja Persut koittavat söpertää tyhjiä juttujaan kovaan ääneen. Totuus kuitenkin on se, että Turun valtuustossa heidän ryhmänsä on ollut täyden nollan arvoinen katsoo asiaa miten päin tahansa.

Haluatko samanlaista mitätöntä sanailua tai oikeastaan vain käsi poskella oleilua, vailla minkäänlaista osaamista minkään yhteisten asioiden hoidossa?

.... arvasin, ettet Tietenkään halua. Jokainen järkevä ihminen -kuten sinäkin- haluaa, että kaupungin yhteiset asiat tulevat hyvin hoidetuiksi. Hyvään asioiden hoitoon eivät Perussuomalaiset todellakaan kuulu, sillä se on nyt tullut varsin selvästi nähtyä.

Perussuomalaiset eivät osaa kuin korkeintaa huutaa ja raivota, mutta mihinkään järkevään yhteisten asioiden hoitoon heistä ei ole. Olen jopa melkein varma, että heidän trollinsa tulee tähänkin vastaamaan irvimällä, huonolla maulla, tai muuten vain agressiivisesti ja asiaan kuulumattomasti.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asiallinen ja selventävä kirjoitus. Alkaa ehkä tyhmimmillekin Perussuomalaisten äänestäjille valkenemaan totuus. Vai, alkaako sittenkään? Huutamalla iskulauseita ja valheita kuten suuri toinen (Putinin lisäksi) sankarinsa Usan historian ylivoimaisesti kehnoin presidentti Donald Trump ei synny mitään muuta kuin mielivaltaa.

      Nyt Mestari Jussi on ymmärtänyt, että hänen aikansa on tullut, eli rahahanat alkavat olla kiinni niin Venäjältä kuin Trumpin hallitukseltakin ja on aika jättää uppoava laiva (=persut) ja lähteä hakemaan oikeita töitä Helsingin johdosta. Sinänsä hyvä, ettei kyseinen mestari hae Turun johtoon.

    • Anonyymi

      Suomalainen yhteiskunta ei tätä öyhötysporukkaa tarvitse yhtään mihinkään.

    • Anonyymi

      Persut on p*rseestä, On mielipiteeni. Se on poistettu jo kaksi kertaa,
      vaikka Suomessa on mielipiteenvapaus. Suomi ei ole Neukkula.
      Onko suomi24 silti "neukkula" ? Jäänne neuvostoaijoilta.

      Persujohtaja itse on sanonut pakolaisesta paljon pahempaa
      kuin minä heistä.
      "Minä olen "laadukkaampi ihminen" kuin pakolainen"

      Samoin hän on omasta mielestään "laadukkaampi ihminen" kuin köyhä,
      joka on hänen mielestään taakka yhteiskunnalle
      ja hän onkin HS:ssa todennut, että haluaa kaikki tuet pois.

      Miksi köyhä äänestää häntä ?

    • Anonyymi

      Sama satuilija jatkaa omaa ketjuaan, kyl on niin nolooooo...

      • Anonyymi

        Toivottavasti se vanha mies, joka on persujen pormestariehdokkaana teettää sopivan maskin joka pysyy ison nenän päällä.
        Oli järkyttävää katsottavaa TS:n tentissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti se vanha mies, joka on persujen pormestariehdokkaana teettää sopivan maskin joka pysyy ison nenän päällä.
        Oli järkyttävää katsottavaa TS:n tentissä.

        kaikki maskit ei kestä paskan puhumista


    • Anonyymi

      On kyl niin noloo porukkaa nää Pers'suomalalaise, ettei mittä määrää. Tyhjää puhetta koko sakil ja se meisteri vast nolo tyyppi onki. Kirkko slaavin mestari kuulemma. Ei siis o ihmekkä, et nii Putinin ja koko sen itämaailma kavereit onki. Mee Suomes äänestetä suomalaiste puolest ei Persu eli Perus Soviet Unioni ja Putini puolest.

    • Anonyymi

      Tilanne paranee kun perussuomalaisten ryhmä vahvistuu oleellisesti. Samassa suhteessa pienenee haittamaahanmuutoa kannattajien ryhmä.

      • Anonyymi

        Muistatko kuntavaalit 2014 ? Samat kujeet persuilla on edelleen...

        PerusSuomalaisten teemat kunnallisvaaleissa 2014

        – Julkisia tukia harrastetoimintaan karsitaan kovalla kädellä.
        – Julkinen päivähoito-oikeus pois perheillä, joissa molemmat tai jompikumpi vanhemmista on kotona.
        – Yksin sosiaaliturvan varassa elävien nuorten oikeus omaan asuntoon poistetaan, ja heille tulee mahdollisuus elää useamman nuoren yhteisasunnossa.
        – Kuntien ja valtion työntekijöiden lomarahat poistetaan.
        – Kuntien ja valtion työntekijöiden lomaoikeuksia vähennetään.
        – Julkisia virkoja vähennetään kovalla kädellä.
        – Kuntien palkankorotukset jäädytetään useammaksi vuodeksi.

        Jytkyä pukkaa:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko kuntavaalit 2014 ? Samat kujeet persuilla on edelleen...

        PerusSuomalaisten teemat kunnallisvaaleissa 2014

        – Julkisia tukia harrastetoimintaan karsitaan kovalla kädellä.
        – Julkinen päivähoito-oikeus pois perheillä, joissa molemmat tai jompikumpi vanhemmista on kotona.
        – Yksin sosiaaliturvan varassa elävien nuorten oikeus omaan asuntoon poistetaan, ja heille tulee mahdollisuus elää useamman nuoren yhteisasunnossa.
        – Kuntien ja valtion työntekijöiden lomarahat poistetaan.
        – Kuntien ja valtion työntekijöiden lomaoikeuksia vähennetään.
        – Julkisia virkoja vähennetään kovalla kädellä.
        – Kuntien palkankorotukset jäädytetään useammaksi vuodeksi.

        Jytkyä pukkaa:))

        Ihan sama mitkä persujen teemat on.
        Käytännössä se on rasistinen puolue ja erittäin paljon epäilyttää niitten
        natsihommat, mitä ne puuhaa ?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe