Onko sinulla hyvä naapuri?

Anonyymi

Minulla ei ole. Kirjoittelee minusta rumia kirjeitä tuttavilleni, ei tervehdi, mutta kyttää. Hankkii samanlaisia vaatteita kuin minulla. Laittaa samanlaiset pihakasvit ja koristeet kuin minulla. Vahtii, katsoo pahasti. Haukkuu minua naapureille. Kiusaa koiraamme. Tökkii aidan raosta, huutaa koiralle. Irvistelee koiralle. Minulle on huudeltu törkeyksiä koko perheen voimin, lapset mukaan lukien, ja jopa uhattu perhettäni. Ollut
tietoista toimintaa vuosien ajan. Mutta..sehän on se kuuluisa kateus siellä takana. Tyhjät tynnyrit kolisee. Koko perhe ihan sekopäinen sakki, juoppoutta, ongelmia, riitaa ja huutoa. Monta on tarinaa ja tapahtumaa mutta eiköhän ne joskus tule ilmi. Aika aikaansa. Sen minä lupaan, että joskus on aika heidänkin hävetä tekosiaan. Anteeksipyyntöä ei ole tullut. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Näin se menee. Älkää ikinä antako periksi, jos tällaista kohtaatte, poliisi ja oikeus on näitä varten. Niihin mekin olemme turvautuneet matkan varrella. Mutta he eivät tiedä, että valttikortit on käsissämme ja käräjäoikeus odottaa ennen pitkää, jos nämä jatkuu. Näistä saisi kyllä hyvän jutun lehtiinkin. Saisi kaikki tietää millaista voi elo olla Juvalla joskus. Tuntematta näitä ihmisiä ja tekemättä heille mtn, heidän outo käytös vaan jatkunut. Mutta minä en pelkää, tiedän mitä teen jatkossa. Onko Sinulla samanlaisia kokemuksia?

7

1158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla ei ole hyväa naapuria, mutta naapurilla on hyvä naapuri.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Olen juuri se hyvä naapuri, toisesta naapurista ei voi sanoa samaa.


    • Anonyymi

      Onhan sitä, ohi kävellessä naapuri kääntä selän ja välttelee yhtä aikaa samalle paikalle joutumista. En tunne heitä mutta kovaa huutoa ovat pitäneet milloin minulle ja milloin lapsille. Naurattaa että oikein huuti eräskin äijä että tämän rajan yli et tuu...minkä rajan en edes tiedä mistä puhui. Puhuvat paskaa posket täynnä, mutta kuten sanottua joutavilla jotakin kun omaa eloa ei ole tai elämä on tyhjyyttä täynnä. 🤣🤣🤣🤣. Sekaan mahtuu monenlaista soheltajaa. Kun elät itse rauhassa, tekemättä kellekään mitään, niin sekin tuntuu häiritsevän. Ostin uuden auton, sekin tuntui häiritsevän. Sain huutoa ja ties mitä. Minulle on huudeltu törkeyksiä pitkin matkaa, todella karkeita sivistymättömien ihmisten puheita. Ja se mikä ihmetyttää...ovat olevinaan niin hienoja, mutta totuus on toinen, lapsukaisia myöten. Aivan järjetöntä kohellusta. Ja kuultua, että aina ovat näin käyttäytyneet. Että sinälläänkö ihme. Paha olo perheessä, heijasteen heittää hyväosaisille. Oma vika se on jos perheessä ei lapsia saada kuriin ja vanhemmatkin ties mitä. Naapuri sanoikin toinen siis, että huoli-ilmoitus kohta tehtävä. Niin olisi. Paljon on tapahtunut, mutta jatkossa meilläkin oikeus ratkaiskoon asiat. Aika aikaansa, sano pässi kun päätä leikattiin. 😂😂😂

    • Anonyymi

      Kaikki hyvät naapurit on iltalehden palstoilla, kun niitä häiriköidään.

    • Anonyymi

      Ei kannata naapurista välittää, keskittyy omiin asioihin.

    • Anonyymi

      On lähellä Juvaa

    • Anonyymi

      kohtele toisia siten, kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan. onhan noita jurikoita, mutta on myös hyviä naapureita jotka kättä nostaa ja turiseekin jottain kun sattuu nokikkain. tai jopa tarjoaa apuaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe