Onko sinulla hyvä naapuri?

Anonyymi

Minulla ei ole. Kirjoittelee minusta rumia kirjeitä tuttavilleni, ei tervehdi, mutta kyttää. Hankkii samanlaisia vaatteita kuin minulla. Laittaa samanlaiset pihakasvit ja koristeet kuin minulla. Vahtii, katsoo pahasti. Haukkuu minua naapureille. Kiusaa koiraamme. Tökkii aidan raosta, huutaa koiralle. Irvistelee koiralle. Minulle on huudeltu törkeyksiä koko perheen voimin, lapset mukaan lukien, ja jopa uhattu perhettäni. Ollut
tietoista toimintaa vuosien ajan. Mutta..sehän on se kuuluisa kateus siellä takana. Tyhjät tynnyrit kolisee. Koko perhe ihan sekopäinen sakki, juoppoutta, ongelmia, riitaa ja huutoa. Monta on tarinaa ja tapahtumaa mutta eiköhän ne joskus tule ilmi. Aika aikaansa. Sen minä lupaan, että joskus on aika heidänkin hävetä tekosiaan. Anteeksipyyntöä ei ole tullut. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Näin se menee. Älkää ikinä antako periksi, jos tällaista kohtaatte, poliisi ja oikeus on näitä varten. Niihin mekin olemme turvautuneet matkan varrella. Mutta he eivät tiedä, että valttikortit on käsissämme ja käräjäoikeus odottaa ennen pitkää, jos nämä jatkuu. Näistä saisi kyllä hyvän jutun lehtiinkin. Saisi kaikki tietää millaista voi elo olla Juvalla joskus. Tuntematta näitä ihmisiä ja tekemättä heille mtn, heidän outo käytös vaan jatkunut. Mutta minä en pelkää, tiedän mitä teen jatkossa. Onko Sinulla samanlaisia kokemuksia?

5

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla ei ole hyväa naapuria, mutta naapurilla on hyvä naapuri.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Olen juuri se hyvä naapuri, toisesta naapurista ei voi sanoa samaa.


    • Anonyymi

      Onhan sitä, ohi kävellessä naapuri kääntä selän ja välttelee yhtä aikaa samalle paikalle joutumista. En tunne heitä mutta kovaa huutoa ovat pitäneet milloin minulle ja milloin lapsille. Naurattaa että oikein huuti eräskin äijä että tämän rajan yli et tuu...minkä rajan en edes tiedä mistä puhui. Puhuvat paskaa posket täynnä, mutta kuten sanottua joutavilla jotakin kun omaa eloa ei ole tai elämä on tyhjyyttä täynnä. 🤣🤣🤣🤣. Sekaan mahtuu monenlaista soheltajaa. Kun elät itse rauhassa, tekemättä kellekään mitään, niin sekin tuntuu häiritsevän. Ostin uuden auton, sekin tuntui häiritsevän. Sain huutoa ja ties mitä. Minulle on huudeltu törkeyksiä pitkin matkaa, todella karkeita sivistymättömien ihmisten puheita. Ja se mikä ihmetyttää...ovat olevinaan niin hienoja, mutta totuus on toinen, lapsukaisia myöten. Aivan järjetöntä kohellusta. Ja kuultua, että aina ovat näin käyttäytyneet. Että sinälläänkö ihme. Paha olo perheessä, heijasteen heittää hyväosaisille. Oma vika se on jos perheessä ei lapsia saada kuriin ja vanhemmatkin ties mitä. Naapuri sanoikin toinen siis, että huoli-ilmoitus kohta tehtävä. Niin olisi. Paljon on tapahtunut, mutta jatkossa meilläkin oikeus ratkaiskoon asiat. Aika aikaansa, sano pässi kun päätä leikattiin. 😂😂😂

    • Anonyymi

      Kaikki hyvät naapurit on iltalehden palstoilla, kun niitä häiriköidään.

    • Anonyymi

      Ei kannata naapurista välittää, keskittyy omiin asioihin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1776
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1377
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1336
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1263
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1209
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1176
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      615
      1138
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      974
    Aihe