Aihe

Kihlajaislahja

Anonyymi

Mikä on oudoin saamasi kihlajais lahja? Itse sain kihlatultani itse kasaamaansa ikäänkuin naisellisuus pakkauksen, jossa oli tamppooneja, lohtusuklaapatukka, laihdutusopas, stringit, huulipuna ja raskaustestin. Itse hieman loukkaantui kun annoin kumppanilleni todella kalliin kaulakorun.

8

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpä moisia lahjoja koskaan saanut. Tuo sinun saamasi on kyllä aika riskaabeli veto mieheltä. Jos itse saisin tollasen niin toteaisin, ettei mies tunne mua yhtään.

tampoonit ... miksi hitossa, mä käytän kuppia
      suklaapatukka ... toivottavasti oli edes oikeanlainen
      laihdutusopas ... mitä mä sillä teen
      stringit ... oliko edes oikeen kokoset ja väriset
      huulipuna ... mä mitään huulipunaa ikinä käytä
      raskaustesti ... mitä hittoa mä sillä tekisin

• Anonyymi

Oudoin saamasi? Onko niitä montakin? En ole koskaan ennen kuullut kihlajaislahjasta ja toivottavasti ei kovin montaa kihlausta ole joutunut kokemaan?

• Anonyymi

Mauton lahja, en tykkäisi.

• Anonyymi

Lemppaisin tuon tyypin, koska on täysin erilainen kuin itse olen.

• Anonyymi

Ei tuo oikein kihlajaislahjalta tunnu.

• Anonyymi

Ehkä sormus.

• Anonyymi

Mikä lahja?!

• Anonyymi

Tarviiko sitä vielä erikseen kihlajaislahjoja laittaa, eikö ne sormukset riitä. Korkeintaan kihlajaisia voi juhlistaa kutsumalla läheisiä juhlimaan asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyyden loputtomasta piinasta eroon?

Olen hyvin kouluttautunut . Omaan useita tutkintoja. Ikää on 56v. Jäin 3v sitten työttömäksi, sen jälkeen olen hakenut yli 150 työpaikkaa tuloksetta
      272
      6827
    2. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      107
      4238