koko kaupunki tietää sen mua ennen..
"Ei sua päivisinkään nää
Sulla on muita kiireitä
Iltaisin en sua kiinni saa
Oot vain kavereittes kaa"
Jos sulla on vaimo...
Jos sulla on vaimo...
Jos sulla on vaimo
26
82
Vastaukset
- Anonyymi
sulla on vain someriippuvuus, elämä täällä saattaisi järkyttää, someriippuas horo.....
moro'
:)
rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://www.youtube.com/watch?v=wM-_KxfusPk - Anonyymi
Hmmmmmm. Erikoinen tilanne.
- Anonyymi
Ja totta. Koko kaupunki tietää ennen mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja totta. Koko kaupunki tietää ennen mua.
Taitaa olla melkoinen suhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla melkoinen suhde.
Jos se olisi "melkoinen suhde" niin tuo aloitus olisi hänellä jo luurissa.
- Anonyymi
Onhan se jo miljoona kertaa sinulle kerrottu, mutta kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä.
- Anonyymi
Ei ole kerrottu kertaakaan. Älä esitä tunnistavasti kun et tunnista. Älä ole tyhmä.
- Anonyymi
En tajua yhtään tätä. Joku vastasi sanoilla "Tottakai on vaimo" ja se sekä mun vastaus (yhtä neutraali) poistettiin sääntöjen vastaisena?
- Anonyymi
Mode on naimisissa ? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mode on naimisissa ? :D
Tosi outoa. Ehkä mode onkin se mun kaivattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi outoa. Ehkä mode onkin se mun kaivattu.
Sitä vahvasti epäilen. Onko muita asiaan viittaavia tapahtumia ?
-sivusta ihmettelen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä vahvasti epäilen. Onko muita asiaan viittaavia tapahtumia ?
-sivusta ihmettelenEi ole. Enkä mä usko, että hän täällä modettaisi :)
- Anonyymi
Eiköhän täällä suurin osa ole parisuhteessa :D
- Anonyymi
Eiköhän täällä ole molempia kuten kaikkialla. Suhteessa olevia ja sinkkuja. Tottakai parisuhteessa olevat enemmän elää vain kuvitelmissa, mutta koronan aikaan kaikilla vähän sama tilanne. Kotona ollaan.
Koronan takia sinkutkin voi testata millaista olisi olla parisuhteessa ja istua vaan kotona tv ja netin äärellä haaveillen paremmasta :D
- Anonyymi
Olen niin suuttunut itselleni etten edes halua nyt vaimoa itselleni. Typerä ja ärsyttävä.
- Anonyymi
En oo aloittaja mutta miksi oot suuttunut?
- Anonyymi
Miksi olet itsellesi suuttunut? Eikös siinä mene vähän niin kuin hyvä kiukku hukkaan?
- Anonyymi
Mutta musta tulee sulle vaimo kyllä rakas. Mutta miksi sä noin mietit? Sähän olet ihana aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo aloittaja mutta miksi oot suuttunut?
Suutun itselleni aina kun olen tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet itsellesi suuttunut? Eikös siinä mene vähän niin kuin hyvä kiukku hukkaan?
On parempi olla vihainen omasta thhmyydestä kuin toisten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On parempi olla vihainen omasta thhmyydestä kuin toisten.
Mitäs tyhmyyksiä oot tehnyt? Pettänyt vaimoasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs tyhmyyksiä oot tehnyt? Pettänyt vaimoasi?
Ei minulla ole vaimoa. Olen vaan niin tyhmä
- Anonyymi
Nää on kyllä ihan ufojuttuja taas. Pakenen ylilaudalle -nainen taustalta
- Anonyymi
Oisko perus nalkuttava vaimo kyseessä. Silloin voi kaikki muu tekeminen tuntua mielekkäämmältä kuin vaimon seura tai puhelut.
- Anonyymi
Niin en tiedä. Tai ehkä vaimo lähti ja jätti hänet mulle poimittavaksi. Vanhanaikaisesti aina kuvitellaan, että mies on se joka haluaa erota. Ja vaimo vaan nalkuttaa. Vaikka useammin se on nainen, joka haluaa eron. Naiset kun on tunteellisempia niin niiden on vaikeampi jäädä kun suhde muuttuu pelkäksi kaveruudeksi. Ja enäähän naiset ei ole taloudellisesti riippuvaisia miehistä kuten ennen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483