Faktat esiin

Anonyymi

Alkio on ihminen ja yksilö. Se ajattelee ja tuntee ja kommunikoi. Oikea Nainen tuntee Vauvansa jo hedelmöityshetkellä.

11

198

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyl kyl ja alkio itse on päättänyt, että nyt siittiö ja munasolu yhtyy. En tiedä sitten missä ne alkion aivot on olleet, siittiössä vai munasolussako? Ja missä kohtaa tekee päätöksen, ja miksi päättääkin ettei huvitakaan syntyä tänne ja pomppaa viemäriin tai huutaa että nyt äkkiä aborttia peliin, en pääse täältä muuten veke.

• Anonyymi

Oikea Nainen ei tee aborttia. Eikö oikea Mies. Ei Oikea 12-vuotias Lapsikaan. Vain ilkeä feminatsi tekee abortin.

• Anonyymi

Näin on. Minunkin alkio sanoi heti hedelmöityttään että siitä tulee ideologi joten kunnon uskovaisena piti tietenkin tehdä aportti.

• Hah hah haa, hyvä juttu!!!!!

• Anonyymi

Tietysti Oikea Nainen tuntee ja ymmärtää lapsensa.

Oikea Nainen elää lapsineen hyvän ja oikean elämän.

• Anonyymi

Nainen voi aivan hyvin elää ilman lapsia. Jokainen omalla tavalla. Jotkut jopa inhoaa lapsia ja haluaa mielummin vapautta.

• Anonyymi

Oikea nainen ymmärtää ensin oman itsensä tarpeet. Sitten vasta muiden. Naisten ei tule elää muiden määräämää elämää vaan omaansa.

• Anonyymi

Kyllä! Tunnustelin aamulla Anteron kasseja ja tunsin heti vauvani. Piti vain odottaa että Antero antaa niitä. Lauantaina saunan jälkeen.
        -Oikea Nainen-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä! Tunnustelin aamulla Anteron kasseja ja tunsin heti vauvani. Piti vain odottaa että Antero antaa niitä. Lauantaina saunan jälkeen.
        -Oikea Nainen-

Älä päästä Anteroa saunaan, kuumuus voi olla kassien vauvoille kohtalokasta! :(

• Kyllä on alotus aikamoista kukkua, tiesin olevani raskaana vasta kuukautisten jäätyä pois. En muusta. Ja olen ihan Oikea Nainen, koska en ole mieskään!!!!!😁

• Anonyymi

Elämä alkaa siitä kun mies päättää antaa vauvoja naiselle ja laskee housunsa. Tämän jälkeen ei naisella ole päätösvaltaa koska valinta on jo tehty.

Terveisin Pastori Lemuel K-P.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      95
      6722
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      462
      4816
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      127
      2710
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      141
      2403
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      5
      2152
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      33
      1157
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      72
      1093
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1030
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      103
      1003
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      74