Olen alkanut kiinnostumaan mitä teillä siellä Mäntyharjun vesiasemalla lisätään juomaveteen, kun sieltä löytyy niin paljon kovin kummallisia ja pikkumaisen vihamielisiä ihmisiä?
Olen etelä-savon pikkukunnissa kyllä liikkunut ikäni, mutta mikään ei vedä vertoja mäntyharjussa tapaamiini persooniin.
Mukaviakin persoonia varmasti on, mutta huomattavan paljon olen tavannut vain passiivis-agressiivisen oloisia mykkiä, kyttääjiä ja vaikka tuntemattomille kävelykadulla raivoajia.
Mäntyharjun juomavesi
9
218
Vastaukset
- Anonyymi
hei, sitä minäkin olen ihmetellyt,, vaikuttaa pahemmin kuin korona , jopa sukulais suhteisiin;(
- Anonyymi
Mäntyharjun kirkkaan puhdas juomavesi antaa tavallista enemmän potkua maagisiin suorituksiin. Eipä ole pelkkää puhetta kun tästä on näyttöä.
- Anonyymi
Näin on! Sen eliksiirin avulla eräs Holywoodissa ja Japanissa kuuluisa filmitähti on myös pystynyt yli-inhimillisiin suorituksiin. Mahtava tuotantokokoelma on todiste tästä ja yli 1000 kaatoa.
- Anonyymi
Mäntyharju, tuo etelä-savon syöpä :D
- Anonyymi
Toivottavasti pysyt itse terveenä.
Ja muista laittaa maski roskakoriin eikä heittää luontoon niin me kaikki muutkin pysymme terveenä.
- Anonyymi
Pakko todeta, ettet ole ainoa, joka tuota on ihmetellyt. Ehkä mäntyharjulaisten juomavesi kulkee vanhoissa putkissa, joista erittyy esim lyijyä veteen ja kun sitä om tarpeeksi kertynyt aivoihin niin se om vähän sama ilmiö kuin syfiliksellä, ajan kanssa ihminen muuttuu ilkeäksi, sitten aggressiiviseksi ja lopulta mielisairaaksi.
- Anonyymi
Kalkkia. Alumiinisulfaattia, klooria. Ei siihen muuta lisätä.
- Anonyymi
Voikosken suunnalla erikoisen paljon kummallista porukkaa.Paskantärkeet Hämäläiset omistaa koko mäntyharjun ja kitisee ku vanhat rukit.
- Anonyymi
Häiriö oli tilapäinen mutta onneksi saatiin nopeasti kuntoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056