Mäntyharjun juomavesi

Anonyymi

Olen alkanut kiinnostumaan mitä teillä siellä Mäntyharjun vesiasemalla lisätään juomaveteen, kun sieltä löytyy niin paljon kovin kummallisia ja pikkumaisen vihamielisiä ihmisiä?
Olen etelä-savon pikkukunnissa kyllä liikkunut ikäni, mutta mikään ei vedä vertoja mäntyharjussa tapaamiini persooniin.
Mukaviakin persoonia varmasti on, mutta huomattavan paljon olen tavannut vain passiivis-agressiivisen oloisia mykkiä, kyttääjiä ja vaikka tuntemattomille kävelykadulla raivoajia.

9

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hei, sitä minäkin olen ihmetellyt,, vaikuttaa pahemmin kuin korona , jopa sukulais suhteisiin;(

    • Anonyymi

      Mäntyharjun kirkkaan puhdas juomavesi antaa tavallista enemmän potkua maagisiin suorituksiin. Eipä ole pelkkää puhetta kun tästä on näyttöä.

      • Anonyymi

        Näin on! Sen eliksiirin avulla eräs Holywoodissa ja Japanissa kuuluisa filmitähti on myös pystynyt yli-inhimillisiin suorituksiin. Mahtava tuotantokokoelma on todiste tästä ja yli 1000 kaatoa.


    • Anonyymi

      Mäntyharju, tuo etelä-savon syöpä :D

      • Anonyymi

        Toivottavasti pysyt itse terveenä.
        Ja muista laittaa maski roskakoriin eikä heittää luontoon niin me kaikki muutkin pysymme terveenä.


    • Anonyymi

      Pakko todeta, ettet ole ainoa, joka tuota on ihmetellyt. Ehkä mäntyharjulaisten juomavesi kulkee vanhoissa putkissa, joista erittyy esim lyijyä veteen ja kun sitä om tarpeeksi kertynyt aivoihin niin se om vähän sama ilmiö kuin syfiliksellä, ajan kanssa ihminen muuttuu ilkeäksi, sitten aggressiiviseksi ja lopulta mielisairaaksi.

    • Anonyymi

      Kalkkia. Alumiinisulfaattia, klooria. Ei siihen muuta lisätä.

      • Anonyymi

        Voikosken suunnalla erikoisen paljon kummallista porukkaa.Paskantärkeet Hämäläiset omistaa koko mäntyharjun ja kitisee ku vanhat rukit.


    • Anonyymi

      Häiriö oli tilapäinen mutta onneksi saatiin nopeasti kuntoon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe