En saa unta kulta

Anonyymi

kun on ikävä tai aivan liian myöhään juodut kahvit tai rakkaus sinuun tai en tiedä.
Nuku hyvin tuleva mieheni. Kyllä mäkin sitten nukun kun sä oot mun ja mulla on turvallinen olo meistä.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä niminen mies?

      • Anonyymi

        Balle Ramsted


      • Anonyymi

        Hannu Hammurabi?


      • Anonyymi

        Nimetön täällä.


    • Anonyymi

      Toivottavasti saat tulevina öinä paremmin unta. Luulen, että te kohtaatte vielä.

      • Anonyymi

        Viikonloppu tulossa, joten saan varmaan. Niin mäkin luulen ja uskon. Luotan siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikonloppu tulossa, joten saan varmaan. Niin mäkin luulen ja uskon. Luotan siihen.

        Miten tulisit vuorokauden toimeen ilman sitä fantasiaa, että joku nainen hörsii sufeeta aamuyöllä ja miettii sinua tuntematonta, tulevaa huspendiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tulisit vuorokauden toimeen ilman sitä fantasiaa, että joku nainen hörsii sufeeta aamuyöllä ja miettii sinua tuntematonta, tulevaa huspendiaan?

        Tekstisi on vähän psykoottista. Muistatko enää miltä tuntui olla rakastunut? Voithan säkin sen kokea vielä, jos vähennät tuota lääkitystä. Naiselle kirjoitat nyt etkä miehelle. Oon se joka valvoi. Kaikki ei hahmota näitä ja se on ihan ok. Sun tyhjäpääkin on ihan riittävä, jos viettää päivänsä lähinnä nettipalstoilla muita kiusaten ja haukkua. Sääliksi kävis, jos et olisi noin psykoottisen oloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstisi on vähän psykoottista. Muistatko enää miltä tuntui olla rakastunut? Voithan säkin sen kokea vielä, jos vähennät tuota lääkitystä. Naiselle kirjoitat nyt etkä miehelle. Oon se joka valvoi. Kaikki ei hahmota näitä ja se on ihan ok. Sun tyhjäpääkin on ihan riittävä, jos viettää päivänsä lähinnä nettipalstoilla muita kiusaten ja haukkua. Sääliksi kävis, jos et olisi noin psykoottisen oloinen.

        "Kaikki ei hahmota näitä, ja se on ihan ok".. no jaa, eipä välttämättä jos sinun tröllikän johdatus on vuosi toisensa jälkeen se oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikki ei hahmota näitä, ja se on ihan ok".. no jaa, eipä välttämättä jos sinun tröllikän johdatus on vuosi toisensa jälkeen se oikea.

        Erehdyt henkilöstä taas pikkunassukkainen. Olen oikeasti nainen, oikeasti ikävissäni ja en ole täällä vielä vuosia ollut. Tosiaan yhden ihastuksen perässä tässä, eikä se ole vuosia vielä kestäny. Niin se ihminen erehtyy aina vaikka lääkkeet pitäisi pitää harhat kunnossa. Ei se mitään, erehtyminen on ihan ok, terveilläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyt henkilöstä taas pikkunassukkainen. Olen oikeasti nainen, oikeasti ikävissäni ja en ole täällä vielä vuosia ollut. Tosiaan yhden ihastuksen perässä tässä, eikä se ole vuosia vielä kestäny. Niin se ihminen erehtyy aina vaikka lääkkeet pitäisi pitää harhat kunnossa. Ei se mitään, erehtyminen on ihan ok, terveilläkin.

        En minä sinun röllykkän vuosien lojumisesta puhunutkaan, olet tosi vain, kaikki ei koske sinua. Naista esittäessäsi olet joko agressiivinen tai uhriutuva kun nettitodellisuutesi kyseenalaistaa ja tämä eittämättä lisää kyylääjien intoa ja utopistisia kuvitelmia. Vai puhutaanko jo post mortumissa, en tiedä valheessa ei vaan ole hyvä kenenkään elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sinun röllykkän vuosien lojumisesta puhunutkaan, olet tosi vain, kaikki ei koske sinua. Naista esittäessäsi olet joko agressiivinen tai uhriutuva kun nettitodellisuutesi kyseenalaistaa ja tämä eittämättä lisää kyylääjien intoa ja utopistisia kuvitelmia. Vai puhutaanko jo post mortumissa, en tiedä valheessa ei vaan ole hyvä kenenkään elää.

        Mutta mähän olen nainen eikä mun tarvitse esittää naista. On se ihanaa, että mulla on sut. Ihailija palstalla. Ehkä alan kuvitella, että et olekaan nainen vaan mies ja hulluna minuun. Aivan kuten sä kuvittelet mut mieheksi aina, mä voisin kuvitella sut mieheksi. Oletan kun olevan nainen, koska yksikään mies ei viettäisi täällä yhtä paljon aikaa kuin sä. Eikä myöskään niin paljon kuin mä:)

        Mutta, tästä lähtien sä olet mun rakkaani, mies. Rakkaani, voidaanko rakastella pian? Mä oikeasti haluun sua mies. Paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sinun röllykkän vuosien lojumisesta puhunutkaan, olet tosi vain, kaikki ei koske sinua. Naista esittäessäsi olet joko agressiivinen tai uhriutuva kun nettitodellisuutesi kyseenalaistaa ja tämä eittämättä lisää kyylääjien intoa ja utopistisia kuvitelmia. Vai puhutaanko jo post mortumissa, en tiedä valheessa ei vaan ole hyvä kenenkään elää.

        Kostuin muuten susta nyt. Tulisit. t. edellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kostuin muuten susta nyt. Tulisit. t. edellinen

        siis sama kuin edellinen


    • Anonyymi

      Oh, melkoisen suloista tällainen tunteellisuus näin perjantaina.

      Niin kovin suloista tuo, että ajattelee toista tulevana puolisonaan, siihen sisältyy varmasti paljon lämpimiä ajatuksia ja rakkautta ❤️ Tästä kyllä pidän!

      • Anonyymi

        Hän on tuleva puolisoni (ei välttämättä kirkossa kuulutettu). Myötä- ja vastamäessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on tuleva puolisoni (ei välttämättä kirkossa kuulutettu). Myötä- ja vastamäessä.

        Kaunista! 🥰

        Mutta oh' etkö haluaisi ottaa häntä kokonaan puolisoksi, siis ihan siis kirkossa kuulutetuksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunista! 🥰

        Mutta oh' etkö haluaisi ottaa häntä kokonaan puolisoksi, siis ihan siis kirkossa kuulutetuksi?

        Voin ottaa. Mutta en tiedä mitä hän haluaa. Pitää selvittää ekana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin ottaa. Mutta en tiedä mitä hän haluaa. Pitää selvittää ekana.

        Olet oikeassa, eihän se ole itsestään selvää, mitä toinen ajattelee asiasta ja tahtoo.

        Itselläkin tämä asia on hieman ristiriitainen, huolimatta siitä että arvostan avioliittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, eihän se ole itsestään selvää, mitä toinen ajattelee asiasta ja tahtoo.

        Itselläkin tämä asia on hieman ristiriitainen, huolimatta siitä että arvostan avioliittoa.

        Arvosta myös toisten avioliittoja, ei aina saa mitä haluaa, ei ainakaan kiusaamalla ja hööpöttämällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on tuleva puolisoni (ei välttämättä kirkossa kuulutettu). Myötä- ja vastamäessä.

        Ei ole toivottavasti ymmärrät miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, eihän se ole itsestään selvää, mitä toinen ajattelee asiasta ja tahtoo.

        Itselläkin tämä asia on hieman ristiriitainen, huolimatta siitä että arvostan avioliittoa.

        Niin, eihän näitä voi yksin päättää kun kaksi kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole toivottavasti ymmärrät miksi.

        Toivottavasti ymmärrät, että en todellakaan ymmärrä sun ventovieraan mielipidettä asiaan :) Onpas. Hän on tuleva kumppanini. Siitä voit olla varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän näitä voi yksin päättää kun kaksi kyseessä.

        Kyllä, siinä on aina kyse kahdesta ihmisestä. Ja avioliitossa on kuitenkin tärkeintä se, että se on rakkausliitto ❤️ Puhtain ja ainoa syy, miksi ikinäkään tahtoisin naimisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, siinä on aina kyse kahdesta ihmisestä. Ja avioliitossa on kuitenkin tärkeintä se, että se on rakkausliitto ❤️ Puhtain ja ainoa syy, miksi ikinäkään tahtoisin naimisiin.

        Sama mulla. Tunteet ainoa syy miksi menisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe