MC RAUHANYHDISTYS

Hoitokokoukset ovat ainoa järjestäytyneen rikollisuuden muoto rakkaassa isänmaassamme joka saa toimia vuosikymmenestä toiseen ja uhreilla ei ole lain suojaa kirkon-eikä valtion taholta.

Eikö olisi loogista että hoitajat käyttäisivät jengiliivejä jossa lukee selässä MC RAUHANYHDISTYS?

29

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MC on lyhennys sanoista motor club, joka taas on Lontoon murretta. Se on suomeksi Moottorikerho.

      Hoitajilla, siis vl-valhemyrkkyhoitajilla on komeat autot yleensä , nimitys istuu heihin hyvin. Autot on ostettu ns parattujen varoilla kun on tehty lähetysmatkoja. Paavalilakin oli Mersu? Eikö niin?

      • Anonyymi

        Demonipesä demonipesä demonipesä.


      • Anonyymi

        Perkeleen pastori, osaatko edes hävetä? Paavalilla oli ainoastaan aasi, eikä sitäkään oltu edes kunnolla kengitetty, loimikin oli aivan koin syömä ja häntäkin aivan takkuinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perkeleen pastori, osaatko edes hävetä? Paavalilla oli ainoastaan aasi, eikä sitäkään oltu edes kunnolla kengitetty, loimikin oli aivan koin syömä ja häntäkin aivan takkuinen.

        Ei perkele ollut sitä koin syömää aasiakaan. Oli ainoastaan jalat. Siitä tulee se apostolinkyyti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perkeleen pastori, osaatko edes hävetä? Paavalilla oli ainoastaan aasi, eikä sitäkään oltu edes kunnolla kengitetty, loimikin oli aivan koin syömä ja häntäkin aivan takkuinen.

        Mitä? Mistä tiedät, että Pavella oli aasi?
        Laitatko faktaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perkeleen pastori, osaatko edes hävetä? Paavalilla oli ainoastaan aasi, eikä sitäkään oltu edes kunnolla kengitetty, loimikin oli aivan koin syömä ja häntäkin aivan takkuinen.

        Näytäpä Raamatun kohta missä Pavella oli aasi?


    • Laitakaa sellaisia kommentteja jotka kestävät päivän valon vl-ystäväni. En ehdi lukea niitä.

      • Älkää yrittäkö lähestyä minun kauttani demonipesä SRK,ta. Minulla ei ole sen puljun kansaa mitään tekemistä.


    • Anonyymi

      Moottoripyöräkerhojen toiminta on lasten leikkiä kun sitä vertaa lestatiolaisten tarmokkaaseen vaikuttamiseen ihan poliittisen vallan huipulla.

      • Anonyymi

        Sitä esiintyy myös muuallakin. Pienet paikkakunnat,joissa jokainen tuntee toisensa, ja kyylaaminen toimii. Srk voi olla helari,vapis tai muut herätysliikkeet. On kokemusta. Vanhemmisto otti minut vakavaan puhutteluun kun suunnittelin yhdessä nuorten kanssa reissua Venäjälle. Ihan kuin olisin ollut joku kauhea noita. Sain kuulla että ei mennä mihinkään ilman jonkun valvontaa? Oltiin kaikki täysikäisiä. Myöhemmin erosin hellareista. Kaikki oli ko srk:ssa sukua keskenään ja minä olin outo tapaus, kun en mahtunut mihinkään muottiin. Ja vielä villitsin naisia ottamaan korvikset. En villinnyt ketään ,olin siinä uskossa, että saa olla oma itsensä.
        Usein asioista vaietaan. Kukaan ei puhu ja silloin ei ollut vertaistukea. Mutta moni sai kauheat traumat,jota kantavat loppuun asti.


      • Anonyymi

        Kyllä, moottoripyöräukot ovat heihin verrattuna mammanpoikia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä esiintyy myös muuallakin. Pienet paikkakunnat,joissa jokainen tuntee toisensa, ja kyylaaminen toimii. Srk voi olla helari,vapis tai muut herätysliikkeet. On kokemusta. Vanhemmisto otti minut vakavaan puhutteluun kun suunnittelin yhdessä nuorten kanssa reissua Venäjälle. Ihan kuin olisin ollut joku kauhea noita. Sain kuulla että ei mennä mihinkään ilman jonkun valvontaa? Oltiin kaikki täysikäisiä. Myöhemmin erosin hellareista. Kaikki oli ko srk:ssa sukua keskenään ja minä olin outo tapaus, kun en mahtunut mihinkään muottiin. Ja vielä villitsin naisia ottamaan korvikset. En villinnyt ketään ,olin siinä uskossa, että saa olla oma itsensä.
        Usein asioista vaietaan. Kukaan ei puhu ja silloin ei ollut vertaistukea. Mutta moni sai kauheat traumat,jota kantavat loppuun asti.

        Puuttumatta muuhun kerrontaasi sanoisin kokemuksesta että sinne venäjälle ei olisi tarvinnut silloin 90 luvulla mennä kovin monen muunkaan, ei nuoren eikä vanhemmankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä esiintyy myös muuallakin. Pienet paikkakunnat,joissa jokainen tuntee toisensa, ja kyylaaminen toimii. Srk voi olla helari,vapis tai muut herätysliikkeet. On kokemusta. Vanhemmisto otti minut vakavaan puhutteluun kun suunnittelin yhdessä nuorten kanssa reissua Venäjälle. Ihan kuin olisin ollut joku kauhea noita. Sain kuulla että ei mennä mihinkään ilman jonkun valvontaa? Oltiin kaikki täysikäisiä. Myöhemmin erosin hellareista. Kaikki oli ko srk:ssa sukua keskenään ja minä olin outo tapaus, kun en mahtunut mihinkään muottiin. Ja vielä villitsin naisia ottamaan korvikset. En villinnyt ketään ,olin siinä uskossa, että saa olla oma itsensä.
        Usein asioista vaietaan. Kukaan ei puhu ja silloin ei ollut vertaistukea. Mutta moni sai kauheat traumat,jota kantavat loppuun asti.

        Helluntai on tiukka, mutta mitä kokemusta on vapaasta, ja SRK ei edes tarvitse kommenttia.


    • Anonyymi

      Moottoripyöräkerhojen toimintaa ei koitettakaan ulkokullata niinkuin lahkon toimintaa.

    • Anonyymi

      Lestatiolaisten ydin on kylmäävää sakkia.

    • Anonyymi

      On ihmisen korvien välissä jotakin vikaa, jos samoja asioita jatkuvasti jatustaa.

      • Anonyymi

        Vl-seuroissa niin tehdäänkin, mutta kun näyt olevan itse vl niin kaipa saat itseäsi mollata.


      • Nyt kiinnosta tietää minkälainen vika ja kenen korvienvälissä? Kun näyt olevan ammattilainen niin saisinko diagnoosinumeronkin ko sairauteen?


    • Anonyymi

      eikö tähän väliin jo voisi ottaa taas sen kun Ananias saarnaa synnit anteeksi Saulille!

      • Anonyymi

        Se tuntuisi tähän väliin ihan sopivalta ajatukselta. Sitten siioninlaulu päälle ja pullakahveille.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe