Kun tieltä saa aurata lumet liittymään, niin saako liittymästä aurata lumet tielle. Miten on?
Lumenauraus
58
1245
Vastaukset
- Anonyymi
Saa, itse teen niin.
- Anonyymi
Kaikenlaisia tolloja sitä on
- Anonyymi
Niin on. Aatella että nyt toisten liittymiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Aatella että nyt toisten liittymiin.
Joo, veisivät mennessään eivätkä jättäisi toisten liittymiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, veisivät mennessään eivätkä jättäisi toisten liittymiin.
Minä kolaan aina lumeni toisten liittymiin. En välitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kolaan aina lumeni toisten liittymiin. En välitä.
Valtion lumet. Ei ole omiasi.
- Anonyymi
Olisitte tyytyväisiä että ylipäätään aurataan, jos niin saamattomia olette ettette omaa liittymäänne saa putsattua niin olokaa hilijaa.
- Anonyymi
Et tainnut käsittää kysymystä.
- Anonyymi
Sulla on varmaan Elisan liittymä. Onko ollut tukossa kun oot noin hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tainnut käsittää kysymystä.
Saat lykätä takaisin tielle, muttei siinä mitään järkeä ole. Kelpaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on varmaan Elisan liittymä. Onko ollut tukossa kun oot noin hiljaa.
Ei meillä kaikilla ole aikaa tätä sontaluukkua koko ajan päivystää, pitää tehdä lumitöitä välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meillä kaikilla ole aikaa tätä sontaluukkua koko ajan päivystää, pitää tehdä lumitöitä välillä.
Ettet vain sää oo se auraaja joka tukkii kaikkien liittymät. Onko sulla ajokorttiakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettet vain sää oo se auraaja joka tukkii kaikkien liittymät. Onko sulla ajokorttiakaan.
Asiat voisi olla niinkin että jokainen siivoaa lumet ihan itse koko tonttinsa mitalta. Olisiko tämä parempi toimintamalli? Ja en ole se auraaja.
- Anonyymi
Voin olla joo, mutta olen myös oikeassa. Käy ostaan uusi lumikola niin piristyt😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin olla joo, mutta olen myös oikeassa. Käy ostaan uusi lumikola niin piristyt😊
Et ole, vaan väärässä. Et vain tajua sitä, typerys kun olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole, vaan väärässä. Et vain tajua sitä, typerys kun olet.
Eikö riitä rahat uuteen lookaan kun aina vain kiukuttaa🤗
- Anonyymi
Tottakai jokainen siirtää lumet omasta liittymästä omalle tontille, sehän selvä! Ei mitään vänkyröintiä siellä!
- Anonyymi
naapuri pistää lumensa ajoradalle,auravie nesitten seuraavaan liittymään,elinäin setoimii kunon sopu naapurit.
- Anonyymi
Sama mitä taivaalta tulee, niin riidan saa kyllä aikaiseksi. Hyvää työtä auraajat tekee, lähtekääpä ite aamuyöstä muutaman euron palkalla teitä kolailemaan. Ei kyllä käy kateeksi tuo työ.
- Anonyymi
Kuin vaikea se on kääntää etulevyä liittymän kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole vaikeaa, se on mahdotonta. Oletko sinä katsonut ollenkaan millaisilla koneilla se auraus nykyään hoidetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole vaikeaa, se on mahdotonta. Oletko sinä katsonut ollenkaan millaisilla koneilla se auraus nykyään hoidetaan.
Onko käynyt niin, että kun se on ollut niin vaikeaa, niin se on tehty mahdottomaksi. Sinä kun tiedät, niin kerroppa minkälainen kone meidän liittymään lumet lykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä itsekään noilla palkoilla paljoa kääntelisi. Ainoa lohtu, että voi tehdä töitä kännissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä itsekään noilla palkoilla paljoa kääntelisi. Ainoa lohtu, että voi tehdä töitä kännissä.
Tarjoan oluet auraajalle joka kerta kun ei tuki mun liittymää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarjoan oluet auraajalle joka kerta kun ei tuki mun liittymää.
Pitää olla tiukkaa, ei olut lämmitä siellä kylymässä kopissa. Paitsi jos lämmintä olutta. Ja vähintään nelosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla tiukkaa, ei olut lämmitä siellä kylymässä kopissa. Paitsi jos lämmintä olutta. Ja vähintään nelosta.
Siinä onkin auraajalle näköjään haastetta pitää liittymä puhtaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko käynyt niin, että kun se on ollut niin vaikeaa, niin se on tehty mahdottomaksi. Sinä kun tiedät, niin kerroppa minkälainen kone meidän liittymään lumet lykkää.
Oisko traktori alueauralla?
- Anonyymi
Jos laittaa suuren sisärenkaan merkiksi siihen oman alueensa lumikinoksen huipulle,niin se toimii merkkinä ettei siihen saa aurata lunta
- Anonyymi
Olisko parempi jos toisinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko parempi jos toisinpäin.
Ei vaan se todellakin toimii merkkinä ettei siihen saa aurata lunta
- Anonyymi
Onneksi juhannuksena ei ole lunta! Mutta mistä sitä sitten ulistaan?
- Anonyymi
Eipä sitten tarvitse auran jälkiä liittymästä puhdistella.
- Anonyymi
Naapuri leikkaa nurmikkoa väärään aikaan.
- Anonyymi
No tähän voisin veikata ettei välttämättä enää juhannusta edes juhlita,vaan pikemminkin surraan kaikki juhannuksena ja kaikilla on paha mieli joillaki jopa kauhea kännni päällänsä
- Anonyymi
No niin, piha lookattu. Ootellaan että tienauraaja tulee tukkimaan liittymän, niin päästään taas lookaamaan.
- Anonyymi
Kovasti olisi syytä parantaa auraajien palveluhenkisyyttä. Meidän omakotialueella auraajalla on sellainen puskulevy, jonka voi kääntää, että lumet ei tule omakotitalon liittymään. Kun lunta oli vähän, auraaja sitä käyttikin ja liittymä pysyi puhtaana. Nyt on jo pitkään kaikki mahdollinen lumi aurattu liittymään. Puskulevyä ei käännetä. Sattui muutama päivä niin, että olin pihalla huonosti auraajalle näkyvissä. Puskulevy ei kääntynyt. Mutta sitten auraaja huomasi minut ja äkkiä käänsi puskulevyä. Mutta se oli myöhäistä, kun pihaliittymää oli enää metri jälejllä. Sikähtänyt oli auramiehen ilme. Eli täysin tahallaan pihaliittymät tukitaan.
- Anonyymi
Ettekö te idiootit tosiaan ymmärrä että auraajat avaavat tiet. Jos te haluatte että teidän kermaperseiden liittymät käy joku auraamaan nii ostakaa se palvelu, älkääkä kitiskö kuin pienet lapset.
- Anonyymi
Kiusa se on pienikin kiusa, hähähä, vituttaako naminami. Suomalaiset ovat maailman onnellisin kansa, ja sen kyllä huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö te idiootit tosiaan ymmärrä että auraajat avaavat tiet. Jos te haluatte että teidän kermaperseiden liittymät käy joku auraamaan nii ostakaa se palvelu, älkääkä kitiskö kuin pienet lapset.
Ei liittymää tarvitse aurata jos tienauraaja ei tuki sitä. Ymmärsitkö? Et. OK. Ymmärrän.
ps. Valion kuohukerma on muuten laktoositonta, auttaa sun kitinään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusa se on pienikin kiusa, hähähä, vituttaako naminami. Suomalaiset ovat maailman onnellisin kansa, ja sen kyllä huomaa.
aina laitan liittymänlumet kiltisti tienreunaan,josta lumiaura viene aina naapurin liittymään,olensiitä mielissäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liittymää tarvitse aurata jos tienauraaja ei tuki sitä. Ymmärsitkö? Et. OK. Ymmärrän.
ps. Valion kuohukerma on muuten laktoositonta, auttaa sun kitinään.Auraatko aina pihan ja liittymän erikseen? Auraat sitä tietä kohdaltasi 100m molempiin suuntiin pihan lisäksi niin ei tule lunta liittymään. Tai asennutat siihen lämpövastukset ens kesänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko sää joku bumbsi bum mies🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auraatko aina pihan ja liittymän erikseen? Auraat sitä tietä kohdaltasi 100m molempiin suuntiin pihan lisäksi niin ei tule lunta liittymään. Tai asennutat siihen lämpövastukset ens kesänä.
Et taida tietää mikä on liittymä. Tienauraaja auraa tien, en minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida tietää mikä on liittymä. Tienauraaja auraa tien, en minä.
Lueppa tämän päivän kalajokiseutu, jos osaat. Siellä kerrotaan tarkasti mitä sun sille liittymällesi pitää tehdä. Kyllä se siitä👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aina laitan liittymänlumet kiltisti tienreunaan,josta lumiaura viene aina naapurin liittymään,olensiitä mielissäni.
Jostainhan se on kiksinsä revittävä. T. Tero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lueppa tämän päivän kalajokiseutu, jos osaat. Siellä kerrotaan tarkasti mitä sun sille liittymällesi pitää tehdä. Kyllä se siitä👍
Älä usko mitä lehdet kirjoittaa. Onhan maailmanlopunkin pitänyt tulla jo ajat sitten, mikäli lehteen uskoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä usko mitä lehdet kirjoittaa. Onhan maailmanlopunkin pitänyt tulla jo ajat sitten, mikäli lehteen uskoo.
Tuleeko sulle vartiotorni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko sulle vartiotorni?
Tulee. Eikö sulle muka tuu. Älä yritä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee. Eikö sulle muka tuu. Älä yritä.
Minä käyn rauhanyhdistyksen kokouksissa. Minua hoidetaan siellä.
- Anonyymi
Nyt on niin yksinäistä. Ei edes tienauraaja tuo lunta liittymään.
- Anonyymi
Ota yhteys Kaikkien Alojen Asiantuntijaan Merenojalla.
- Anonyymi
Onks sulla antaa hänen numeroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulla antaa hänen numeroa.
Katotaan pölokistaan, ellei ole tapattamassa uo miestä jos on koskenut eläkkeeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katotaan pölokistaan, ellei ole tapattamassa uo miestä jos on koskenut eläkkeeseen.
Miten se tapahtuu?
- Anonyymi
Kyllä täällä hiekkasärkillä auraajat aukaiset liittymätkin. Eikö siellä köyhien alueella toimita samoin? Olisiko tuo joku kunnan maksama etuus?
- Anonyymi
Missäpäin tämä hiekkasärki on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin tämä hiekkasärki on?
Ikinä kuullutkaan, kait joku kurikkalaan verrattavissa oleva slummi
- Anonyymi
Rässihousuisa kulukevat ja vikailimotus audeilla ajavat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082