Panehan VIHDOIN oikeat yhteystietosi esiin PELKURI, niin saan kaivettu sinut kolostasi esiin ja vastamaan läysyttelyistäsi.
Annoit tänne aikoinaan VÄÄRÄN nimen, sekä VÄÄRÄN osoitteen. Kun osoittautui, ettei antamassasi osoitteessa asunutkaan sitä henkilöä, jonka kerroit siellä asuvan, niin poju keksikin hädissään nolon HÄTÄVALHEEN. Sinulla olikin kuulema peräti "salattu henkilöllisyys":-D:-D
Annoit siis tänne nimesi ja osoitteesi OIKEIN, mutta sinulla on kuitenkin salatut tiedot !!! Ei natsaa OLLENKAAN yhteen poju pieni. Salainen, mutta kuitenkin julkinen. Säälittäävää selittelyä ja kieroilua, heheheh.
Olet varmaan mielestäsi suur- henkilö tai iso julkkis, kun sinun pitää "salata" henkilöllisyytesi? :-D Tottakai saatat myös PELÄTÄ, että joku paha setä tulee ja noutaa sinut pikku luontoretkelle, jostain tekosistasi, esim. vasikoinneista, veloista, tai muista luikuri hommista, joita noin surkealla ja kierolla tyypillä on taatusti takanaan.
Olet jo möhlinyt ja puhunut täällä riittävästi paskaa, joten olisi jo vihdoin johtopäätösten aika pikku rääpäle.
Kyykkyyn siitä ja sassiin suur-pelkuri. Hus, hus, hus.
Paskahousu Fingergold hoiii !!
19
1008
Vastaukset
- Fingergold
Näköjään koivuhalkokin tajuaa nopeammin kuin Goldfinger. Osoite ja nimi OVAT OIKEITA! Valitettavasti et saa haettua niiden pohjalta tietoa soneran findillä tai vastaavalla, joten se siitä sun "tsekkauksesta" :-)
Paikan päällä et ole käynyt, tai ainakin ilma on edelleen raitista. Jos olet käynyt, osaat varmasti sanoa millainen tämä talo on päällepäin ja millainen nimikyltti ovessani on.
Noh, Osaatko? Todista, että olet käynyt täällä!
PS. Olen kuullut myös, että olet homo. Täytyy sanoa, että toivottavasti et tarkoittanut ajelulle hakemisella "sellaista ajelua"
Jos olet kerran ollut vankilassa, niin miksei nimesi ole sitten Kaasofinger ??
Tai pelkästään Kaaso ?- Goldfinger
Älä selittele enää yhtään mitään pikku paskahousu luuseri. Olet jäänyt kiikkiin valheesta ja sillä siisti. Venkoilusi ja kieroilusi asiassa ei auta pätkääkään. Pane oikeat tietosi esiin tai pidä turpasi kiinni niistä.
En kai minä sinne takapajulaan ja maajussien lannanhajuun ajele huvikseni, kun tarvittavat tiedot saa julkiksista rekistereistä, tai pienellä vaivalla muutenkin.
Tänne antamasi tiedot eivät ikäväksesi täsmänneet, silloisiin oikeisiin tietoihin kyseistä osoitteesta ja tiedät itsekin miksi :-D
Minä en ollut ainoa, joka tsekkasi asian poju pieni. Olet ANSASSA pikku paskahousu ja sinne jäätkin. Ei pidä alkaa hippasille kanssani, siinä ottaa AINA ohrakysä.
Sinun ei siis pidä levitellä vääriä tietoja, vaikka pelkäätkin minua. Kyllä sen jokainen täällä tajuaa, että pelkäät minua, mutta pitääkö sen takia hankkia "salainen" henkilöllisyyskin? Heheh.
Mistä vitusta sinä "teidät", mistä minä tarkastin perärättömät tietosi? Mistä sinä "tiedät" "homudestastani"? Sinun "tietosi" kumpuavat omasta lahosta ja tyhmästä päästäsi.
Olet tyypillinen netin homohuutelijä nörtti, joka ei ole naista saanut alleen vielä koskaan. Tuppimulkku siis. Paskot välittömästi housuihisi, kun sinun pitäsi vastata huutoihisi ja sehän on täällä jo nähtykin.
Älä siis yhtään läsyttele ja kieroile, vaan kerro miksi sinulla on molemmat tiedot, sekä salaiset, että julkiset? Heheh. Kaamea ristiriita!!! Panehan poju ne tiedot UUDESTAAN esiin taululle, niin täällä huomataan, että jauhat täyttä paskaa.
No niin. Onko sinusta panemaan ne OIKEAT tietosi esiin vai ei. Anna tänne myös ne antamasi VÄÄRÄT tiedot ikäänkuin kertauksen vuoksi. Ellei sinusta näihin ole, niin ota taas se sinulle tyypillinen asento, eli syvä kyykky edessäni:-):-):-)
Netissä on kaksi mahdollisuutta. Joko pitää tietonsa salassa, tai sitten antaa ne julki. Jos tyhmyyttään päättää antaa ne julki, niin sitten vaan antaa ne, eikä valehtele niitä antaneensa kuten sinä teit.
'
Kyykkyyn siitä taas sassiin luuseri. Hus, hus, hus. - Fingergold
Goldfinger kirjoitti:
Älä selittele enää yhtään mitään pikku paskahousu luuseri. Olet jäänyt kiikkiin valheesta ja sillä siisti. Venkoilusi ja kieroilusi asiassa ei auta pätkääkään. Pane oikeat tietosi esiin tai pidä turpasi kiinni niistä.
En kai minä sinne takapajulaan ja maajussien lannanhajuun ajele huvikseni, kun tarvittavat tiedot saa julkiksista rekistereistä, tai pienellä vaivalla muutenkin.
Tänne antamasi tiedot eivät ikäväksesi täsmänneet, silloisiin oikeisiin tietoihin kyseistä osoitteesta ja tiedät itsekin miksi :-D
Minä en ollut ainoa, joka tsekkasi asian poju pieni. Olet ANSASSA pikku paskahousu ja sinne jäätkin. Ei pidä alkaa hippasille kanssani, siinä ottaa AINA ohrakysä.
Sinun ei siis pidä levitellä vääriä tietoja, vaikka pelkäätkin minua. Kyllä sen jokainen täällä tajuaa, että pelkäät minua, mutta pitääkö sen takia hankkia "salainen" henkilöllisyyskin? Heheh.
Mistä vitusta sinä "teidät", mistä minä tarkastin perärättömät tietosi? Mistä sinä "tiedät" "homudestastani"? Sinun "tietosi" kumpuavat omasta lahosta ja tyhmästä päästäsi.
Olet tyypillinen netin homohuutelijä nörtti, joka ei ole naista saanut alleen vielä koskaan. Tuppimulkku siis. Paskot välittömästi housuihisi, kun sinun pitäsi vastata huutoihisi ja sehän on täällä jo nähtykin.
Älä siis yhtään läsyttele ja kieroile, vaan kerro miksi sinulla on molemmat tiedot, sekä salaiset, että julkiset? Heheh. Kaamea ristiriita!!! Panehan poju ne tiedot UUDESTAAN esiin taululle, niin täällä huomataan, että jauhat täyttä paskaa.
No niin. Onko sinusta panemaan ne OIKEAT tietosi esiin vai ei. Anna tänne myös ne antamasi VÄÄRÄT tiedot ikäänkuin kertauksen vuoksi. Ellei sinusta näihin ole, niin ota taas se sinulle tyypillinen asento, eli syvä kyykky edessäni:-):-):-)
Netissä on kaksi mahdollisuutta. Joko pitää tietonsa salassa, tai sitten antaa ne julki. Jos tyhmyyttään päättää antaa ne julki, niin sitten vaan antaa ne, eikä valehtele niitä antaneensa kuten sinä teit.
'
Kyykkyyn siitä taas sassiin luuseri. Hus, hus, hus.Jarmo "Jamppa" Liljeström
Pohjolankatu 13 A
74101 Iisalmi - Fingergold
Goldfinger kirjoitti:
'
Kyykkyyn siitä taas sassiin luuseri. Hus, hus, hus.Sopii tulla kattomaan.
Tosin tais turahtaa paskat housuun, kun ei ole Goldia ovella näkynyt. - Goldfinger
Fingergold kirjoitti:
Jarmo "Jamppa" Liljeström
Pohjolankatu 13 A
74101 IisalmiEikös se täällä hyvin tunnettu pelkuri, joka oli myös "Jamppa" asunut viimeksi Jyväskylässä? Meidän piti tavata eräällä rauhaisalla paikalla, mutta Jamppaamme ei vaan näkynyt sen jälkeen. Koska olet muuttanut Iisalmeen?
No, ainahan sitä ihmiset "muuttavat", sinä päätit muuttaa huonompaa kaupunkiin ja varmaakin työn perässä:-D Asut kerrostalossa vai? Vituttaako kuunnella juoppojen huutoja, kolinoita ja muuta mekkalaa ja venttailla omaa saunavuoroa? Hehhe. Ei ole helppoa sullakaan. Kun tulet seuraavan kerran tänne ihmisten ilmoille sieltä jumalan selän takaa, niin panehan siitä viestiä tulemaan.
Minä hoidan tapaamisemme ja saat näyttää mihin pystyt. Suutasi olet kova aukomaan, mutta siihen se jääkin. Jos haluat juoda kustani, niin varaan sitä muutan desin messiin kun tavataan.
Kyykyyn siitä ja sassiin paskahousu. Hus, hus, hus. - Fingergold
Goldfinger kirjoitti:
Eikös se täällä hyvin tunnettu pelkuri, joka oli myös "Jamppa" asunut viimeksi Jyväskylässä? Meidän piti tavata eräällä rauhaisalla paikalla, mutta Jamppaamme ei vaan näkynyt sen jälkeen. Koska olet muuttanut Iisalmeen?
No, ainahan sitä ihmiset "muuttavat", sinä päätit muuttaa huonompaa kaupunkiin ja varmaakin työn perässä:-D Asut kerrostalossa vai? Vituttaako kuunnella juoppojen huutoja, kolinoita ja muuta mekkalaa ja venttailla omaa saunavuoroa? Hehhe. Ei ole helppoa sullakaan. Kun tulet seuraavan kerran tänne ihmisten ilmoille sieltä jumalan selän takaa, niin panehan siitä viestiä tulemaan.
Minä hoidan tapaamisemme ja saat näyttää mihin pystyt. Suutasi olet kova aukomaan, mutta siihen se jääkin. Jos haluat juoda kustani, niin varaan sitä muutan desin messiin kun tavataan.
Kyykyyn siitä ja sassiin paskahousu. Hus, hus, hus.Kannattaisi opetella lukemaan. Selaappas poju vaikka joku aikaisempi viesti nenäs eteen ja kokeile onnistuuko se tajuaminen. olen asunut ikäni Iisalmessa, joten sinne kosahti jurputuksesi muuttamisesta. KYYKKYYN HUS HUS!
- Veba
Fingergold kirjoitti:
Kannattaisi opetella lukemaan. Selaappas poju vaikka joku aikaisempi viesti nenäs eteen ja kokeile onnistuuko se tajuaminen. olen asunut ikäni Iisalmessa, joten sinne kosahti jurputuksesi muuttamisesta. KYYKKYYN HUS HUS!
Asut siis raukka kerrostalossa?????!!!! Olet siis KÖYHÄ ja KADE. Eipä ole ihme, että ravaat mahtavassa luksus OK-talossa asuvan Goldin persekarvoissa itkemässä ja vonkumassa. Se kateus, se kateus. Se teettää monen moista. Matkimaankin alat Goldia??? Hus, hus on Goldin patentoima sanonta. Olet raukka vielä onneton matkijakin. Hyh, hyh, hyh, hyh.
- Goldfinger
Fingergold kirjoitti:
Sopii tulla kattomaan.
Tosin tais turahtaa paskat housuun, kun ei ole Goldia ovella näkynyt.Älä lässytä landepaukku. Ei vieläkään natsannut, siellä "Iisalmen" päässä!! :-D Kun tulet etelään sieltä lantalasta, niin panehan viestiä tulemaan. Saat juoda kustani ja kyykiä edessäni, kuten täälläkin kyykit.
Soviva aika tulollesi olisi kun Linnanmäki aukeaa ja sieltä lantalasta alkaa juntteja vyöryä bussilasteittain tänne ihmisten ilmoille ja tietenkin omat eväät mukanaa. Muista sinäkin ottaa äidin tekemän voileivät mukaan ja varaa reppuusi myös maitoa ja karkkeja. - Jusa
Goldfinger kirjoitti:
Älä lässytä landepaukku. Ei vieläkään natsannut, siellä "Iisalmen" päässä!! :-D Kun tulet etelään sieltä lantalasta, niin panehan viestiä tulemaan. Saat juoda kustani ja kyykiä edessäni, kuten täälläkin kyykit.
Soviva aika tulollesi olisi kun Linnanmäki aukeaa ja sieltä lantalasta alkaa juntteja vyöryä bussilasteittain tänne ihmisten ilmoille ja tietenkin omat eväät mukanaa. Muista sinäkin ottaa äidin tekemän voileivät mukaan ja varaa reppuusi myös maitoa ja karkkeja.sinä....
- Harri
Veba kirjoitti:
Asut siis raukka kerrostalossa?????!!!! Olet siis KÖYHÄ ja KADE. Eipä ole ihme, että ravaat mahtavassa luksus OK-talossa asuvan Goldin persekarvoissa itkemässä ja vonkumassa. Se kateus, se kateus. Se teettää monen moista. Matkimaankin alat Goldia??? Hus, hus on Goldin patentoima sanonta. Olet raukka vielä onneton matkijakin. Hyh, hyh, hyh, hyh.
Vaihda jo levyä, alkaa olla aika kulunut.Pistäpäs parit hyeenat niin kuulostat omalta itseltäsi.
- JPKL
Anarkismi, terrorismi, vandalismi, kaikki nämä
ovat tuhoavaa käyttäytymistä. Yleensä puhuttaessa
vandalismista tarkoitetaan järjetöntä tuhoamista.
Myös nykyään yleistynyt keskustelupalstoilla
häiriköinti voidaan luokitella vandalismiksi,
tosin se ei välttämättä ole häirikön oma valinta,
hänen vain täytyy saada päteä.
Keskustelupalstariippuvuus on siis tila, jossa
henkilö tuntee sairaalloista tarvetta päteä
virtuaalisesti. Nykyinen tautiluokitus sijoittaa
pätemisen tarpeen hillitsemishäiriöihin.
Merkittäviä kriteereitä ovat tarkoituksellisuus,
tuntemattomuuteen liittyvä jännitys, viehtymys ja
mielihyvä tai helpotus. Yhdeksän kymmenstä
riippuvaisesta on miehiä.
Addiktivisuuden esiintyminen vaihtelee suuresti,
koska addiktio ilmiönä usein leviää kuin renkaat
vedessä. Palstoja lukemalla saa addikti
virheellisen kuvauksen ihmisen normaalista
käyttäytymisestä. Sitten hän yleensä aloittaa
uusia keskusteluita, vain saadakseen tyydytystä
tarpeilleen.
ESIMERKKITAPAUS
Pentin ensimmäisinä elinvuosina ei mikään
viitannut siihen, että jotain
olisi vialla. Mutta Pentin täytettyä yksitoista
vuotta hänellä alkoi olla vaikeuksia kavereiden
suhteen.
Hän sulkeutui kuoreensa, eikä häntä enää
kiinnostanut minkään oppiminen. Vuoden kuluttua
koulun opettaja otti yhteyttä hänen vanhempiinsa.
Pentin haluttomuus olla yhdessä kavereitten
kanssa oli huomattu. Koulupsykologi tutki pojan
ja ehdotti, että häntä opetettaisiin pienemmässä
oppilasryhmässä. Aluksi siitä oli hänelle apua.
Pentti selvästi piristyi ja sai ensi kertaa
jotain tehdyksi oppitunneilla. Menestys kuitenkin
loppui. Pentin kiinostus asioiden seuraamiseen
hävisi ja hänet osoitettiin
lastenneuvontakeskukseen.
Pedagogit eivät kuitenkaan ehtineet kovin
pitkälle hoidossa, kun he tekivät kaksi vakavaa
havaintoja. Ensinnä Pentti pukeutui äitinsä
alusvaatteisiin ja toiseksi hän oli alkanut
surfailla yhä useammin internetissä. Tämä
tapahtui, kun oli ryhdytty hoidossa käsittelemään
Pentin elämään läheisesti liittyviä asioita. Hän
huolestui ja pelästyi epävarmuutta hoitajiin
syntyvästä läheisyydestä.
Hän ei kyennyt itse puhumaan terapeuteille ja
opettajille sisäisistä tunteistaan ja siten
jännitys purkautui toista tietä. Hän kokeili
identiteettiään: oliko hän kokonaan toinen
henkilö, esimerkiksi tyttö. Hän yritti siirtää
tunteitaan suoraan keskustelupalstoille sen
sijaan että puhuisi niiden ihmisten kanssa,
joiden suhteen hänellä oli todellisuudessa
ongelmia.
Siihen mennessä Pentistä oli tullut
keskustelupalsta-addikti. Hän leikki usein
ajatuksella, että olisi aivan joku muu ja
tuntiessaan itsensä toisten ihmisten huomaamaksi
hän huomasi saavansa siitä valtavaa tyydytystä.
Hoidossa ollessaan Pentti oppi myöhemmin
selvittämään suhteensa toisiin ihmisiin. Hän oppi
olevansa nuori mies, jonka voitiin odottaa
kasvavan ja toimivan vastuullisesti. Kehitykseen
tarvittin lisäksi muutaman vuoden oleskelu
ammattimaisessa perhehoidossa, missä hän
viihtyihyvin ennen kaikkea perheen samanikäisen
pojan ja sijaisisän seurassa.
Myös riippuvuuden syntymisestä ihmisillä on
monenlaisia käsityksiä. Kuitenkin niistä, lienee
nykyaikana lisääntyneiden lehtijuttujen ansiosta,
yleiseksi on vakiintunut lapsuudessa koetut
traumat, kuten varhainen erottaminen vanhemmista
tai epäsosiaaliset vanhemmat. Tässä ihmiset
osoittautuvat osaksi oikeaan, sillä lapsuudessa
vanhempien taholta koetut kasvatuksen
laiminlyönnit on yksi syy monien muiden joukossa
joukosta eristäytymiseen.
Riippuvuuden syynä voi olla myös syynä
seksuaalinen poikkeavuus samalla tavalla kuin
esimerkiksi homoseksualisuus.
Keskustelupalstoista seksuaalisesti kiihottuva
kokee jännityksen aiheuttaman tunteen ja
kiinnijäämisen niin kiihottavaksi, että hän saa
niistä tyydytyksen. Myös tarpeeton uhoaminen ja
vuoteeseen kastelu voidaan ymmärtää
seksuaaliseksi mielihyväksi.
Tämä teksti on vapaamuotoinen suomennos eräästä
nykyajan mielisairauksia käsittelevästä kirjasta.
Tämän palstan häiriköiden olisi syytä
tarkistuttaa päänsä osaavalla psykiatrilla.
Tämän palstan IP-osoite jupakka löi sitten viiemisen naulan arkkuun:
""jos luulet että kukaan uskoo älyttömiin satuihisi "miljonäärin" tietokoneesta jolle voi mennä 25 eri hemmoa kirjoittamaan paskaa, ehei sitä ei usko kukaan.
Kuinka edes kehtaat tulla vielä sopottamaan tänne satujasi ja juttuja "kukaan ei voi todistaa että koldin koneella ei voisi kirjoittaa blaa blaa..", olet niin tyhmä ettei sitä edes voi ymmärtää, tässä muistutus 25 eri nimimerkkisi käytöstä ja SAMASTA OSOITTEESTA.
Mielenkiintoista, samasta osoitteesta 193.229.225.17 todellakin tullut viestejä seuraavilta nimimerkeiltä:
Kysynpä vaan (teki tiukan kysymyksen autovarkaudesta GF:lle johon vastasi itse kuten epäiltiinkin), Goldfinger, Jusa, J.Salo,
Ylituomari, Juristi, VK, Fani 10, Reka, Jeremias W Pylkkänen, PK, Tarkkaavainen, Jeeves,
Juuso W, Ope, VS ja ristiin näiden kanssa samoilla osoitteilla (7 eri) lisäksi Mese, Veksi, Analyse
Retsi, MB-man, Mb for ever, Mercedes for ever, Kandi, Neljäs mersu meneillään,.
WOW, eli nimimerkkejä oli sitten kaikkiaan viimeisen 2kk aikana 25kpl.
Joten tämän pitäisi todistaa terveelle ihmiselle että KAIKKI TIETÄVÄT JA TUNNISTAVAT SINUN OLEVAN YKSI JA SAMA ÄÄLIÖ MULTIPERSOONA , mutta kuten on jo aikaisemmin mainittu et ole terve ja sen todella huomaa. "
Keksihän fingeri lisää uusia nimimerkkejä ja kerro lisää satuja. Hame päälle ja menoksi!!- Heippa
Kirjotit täyttä asiaa palstan kestohäiriköstä. Ongelma vain on se, että hän ei itse tiedosta ongelmaansa ja nähtävästi hänen lähipiirinsä ei myöskään. Tiedän, että kohta tulee solvausryöppy tämän Goldfinger-nimimerkin taholta (tai sivupersoonien), mutta asia on vakava tämän palstan kannalta. Henkilökohtainen terapia pitäisi hoitaa ohjatusti ammattiauttajien kautta, ei täällä. Toivottavasti joku hänet oikeasti tunteva puuttuisi asiaan ja kehottaisi häntä lopettamaan asiattoman kirjoittelunsa.
- Goldfinger
Sama pelle teksti on ollut esillä netissä ties kuinka monta kertaa. Olet kova poika kopsaaman ja plagioimaan muiden juttuja, se onkin ainoa mihin sinä reppana pystyt. Autoista ja alasta et tiedä hevon huitua ja muutekin höpiset omiasi. GF- traumaa parhaimmillaan.
Olet muuttanut taas nicisikin, kun entinen kyykki ja komeesti kintuissani:-D Listauksesi ko. IP-osoitteesta on todella huvittava. Et pysty todistamaan sillä yhtään mitään. Sekös sinua vituttaa. Mitä hemmettiä se todistaa, että samasta IP- osoitteesta kirjoittaa useita eri nimimerkkejä?
Ei yhtään mitää poju pieni. Minä pystyn kirjoitamaan kolmesta eri osoitteesta, mutta itse kirjoitan vain VOITTOISALLA JA SUVEREENILLA nimerkillä, eli Goldfinger. Motiivini kirjoittaa muilla niceillä puuttuu täysin poju pieni. Koska siitä ole mitään etua tai hyötyä, niin miksi tekisin sitä aivan turhaan?
Kolmesta osoitteesta, joita minäkin käytän pystyy kirjoittamaan yhteensä reilusti yli 100 eri henkilöä. Kotoani vain poikani ja jotkut hänen kaverinsa.
Neiti voi siis hyvin mennä taas takasin sinne pitsejä nypläämään täältä. Juttusi ovat samaa höpinää kun aiemmankin nimimerkkisi höpinät, jonka kyykytin täältä häntä koipien välissä, saman kopsauksen jäljiltä. Mihin hävisit ja miksi palasit?
Opettelehan pikku nöösi edes jaottelemaan tekstisi kunnolla, ettet näytä aivan untuvikolta täällä netissä. Tekstin älytön suoltaminen samaa pötköön on ALOITTELIJAN selvin tuntomerkki ja sitähän sinä oletkin monella eri tavalla. Et pärjää minulle juttuinesi ja väitteinesi alkuunkaan. Joten.....
Kyykkyyn siitä ja sassiin. Hus, hus, hus.
- Jeppe Haukku
(Oheisena kirjoitus on aidon suomensomalin kirje suomalaiselle kehitysapuystävälleen Afrikkaan, joka luki kirjeen Goldin suvulle)
RAKAS VELINI !
NYT MINÄ PÄÄTTÄNYT KIRJOITTAA SINULLE, JOTTA SINÄ KERTO MINUSTA MINUN
SUKU, JOKA EI OSA LUKEA. MINÄ OLLUT MONTA VUOTTA SUOMESSA.NYT MINÄ VOIDA HYVIN.MINÄ HANKKINUT OMA PERHE.SUOMALAINEN TYTTÖ.HÄN SAADA LAPSI JA MINÄ SAADA RAHA SUOMEN VALTIO.HÄN SAADA LAPSI TAAS JA MINÄ RAHA SUOMEN VALTIO..MINÄ YRITTÄ TAAS MONTA KERTA KOVASTI RAHA SUOMEN VALTIO.TARVITSE CAMEL –BOOTS KENKÄ.MUTTA VAIMO NOITA OTTA TAIKAPILLERI,EI TULE LAPSI,EI MINULLA KENKÄ.MINÄ ETSIÄ UUSI TYTTÖ,JOKA EI NOITA.
SITTEN MINÄ JOUTUA TÄÄLLÄ TYÖ,KATSOA KUN SUOMI MIES TEKE TYÖ.SITTEN MINÄ VÄSYÄ.MUTTA MINÄ MENNÄ HYVÄN PAKOLAISLÄÄKÄRI..HÄN SANOA MINULLA KULTTUURISHOKKI KUN KATSOA NIIN PALJON TYÖ.MINÄ NYT TOIMESSA SAIRAUSVAKUUTUSSKASSA.HYVÄ FIRMA EI PALJON TYÖ.SAADA VAAN RAHAA.JOSKUS MINÄ TYÖSSÄ TOINEN FIRMA,SOSIAALITOIMISTO,ISO FIRMA.MUTTA SIELLÄ PALJON JONO.ME HALUA OMA TOIMISTO,KUNNON PALVELU.
SUOMI MIEHET TYHMÄ.NE AINA VAIN TEKE TYÖ.EI TULLA HULLUKSI VAIKKA MINÄ KÄYDÄ TERVEHTIÄ HÄNEN VAIMO.HÄN SANO DEMOKRATIA.HÄN TULLA HULLUKSI VAIN JOS KANA ASUNNOSSA.VAIN NUORIMIES PYSTYTUKKAEI PIDÄ.MINÄ KOKEILE HÄNEN TYTTÖ.RIEHUU KOVASTI.SILLOIN TULEE POLIISI KORJAA POIS RÄHINÄMIES.JOS ME PAKOLAINEN VÄHÄ RAISKA SUOMITYTTÖ SAADA VAIN SAKKO JONKA FIRMA MAKSA.SUOMEN RASISTI SAADA MONENKERTA SAKKO KUN EI PÄÄSTÄ PAKOLAINEN RAVINTOLA.SUOMI TURVALLINEN HYVÄ MAA OIKEIN HYVÄ.
MINULLA OIKEIN HYVÄ ASUNTO.ME VAIN ULKOMAALAINEN,JOLLA HIENO ASUNTO NE KALLIS SUOMI HYVÄ KANSA.MUTTA VÄHÄ TYHMÄ.EI SAA PITÄÄ VUOHI TAI KANA ASUNNOSSA .SUOMI MIES EI ANSAITA NIIN PALJON RAHA KUIN ME.HÄN VAIN PALJON TYÖ.KOKO PÄIVÄN HÄN ANSAITA VÄHÄ RAHA.JOKA MENE VALTIOLLE.,JOKA ANTA RAHA MINUN FIRMA.SE HYVIN HYVÄ,JOS EI PIDÄ TAPETTIVÄRI TAI KEITTIÖKAAPPI,VAIN SUTATA TAPETTI JA POTKIA MÄSKÄ KAAPPI.KAUPUNKI LÄHETTÄ LAITTA MIES UUSI HIENO.OULU HYVÄ KAUPUNKI SAA PALKINTO PAKOLAINEN HOITAMISESTA.
MINUN MIELI TE KOKO SUKU TULLA SUOMI.TE VAIN PYYTÄÄ LENTOLIPPU SUOMEN PUNAINEN RISTI.NE KERÄ TÄÄLLÄ OVI OVELTA RAHA TEIDÄN LENTOLIPPU.SUOMI KYLMÄ MAA MUTTA MINUN FIRMA OSTA MEILLE PALJON LÄMPIMÄT VAATTEET.SUOMALAINEN EI VARA OSTA LUHTA VAATTEET. SUOMALAINEN EI VARA OSTA LUHTA VAATTEET AINOA VALKOINEN DON JOHNSSON KUN VARA PITÄ LUHTA VAATE MUTTA HÄN ONKIN ULKOMAALAINEN.
NE RAKENTAA UUSI TALOJA JOKIRANTA.SE TULEE PALJON KALLIS.ME SAADA NE KOKO PERHEELLE.SUOMALAINEN PERHE EI VARA ASUA SIINÄ.ME SAADA SE MINÄ PUHUA MINUN FIRMAN KANS.MINÄ TOIVO TE KAIKKI TULLA.TEITÄ VARMAAN NYT YLI 200. JOS TEILLÄ AIDS TAI HEPATIITTI TULE TÄNNE.MINUN FIRMA SAIRAUSKASSA MAKSA TEILLE PALKKAA KUN SAA HOITA TEITÄ.TERVETULOA SUOMEN OULUUN..
TERVEISIN Goldfinger - Juha
Luonnekuvani....heh hee
Goldin luonne kuva...:
Yleiset tuntomerkit: Köyhä, herkkä, rutsainen, ahdistunut ja paranoidi suhtautuminen rahaan estää häntä olemasta onnellinen.
Harrastukset: Yrittää epätoivoisesti vakuuttaa ihmisille, että on muita parempi. Murjottaa, valittaa ja lainaa rahaa muilta "päästäkseen nettiin".??????????
Urheilu/vapaa-ajan riennot: Vuotuinen kettujahti perheen mailla ja tietysti NETISSÄ kyykyttely..heh heeeeeeeee
Tyypillinen perjantai-ilta hänen kanssaan: Nettailu kirjaston ylimielisten ja röyhkeiden irkkailijoiden ja psyykkisesti epävakaiden MULTIPERSOONIEN kanssa jääkylmässä kirjastossa, jossa on homeinen tammiparketti. Muista, että etiketti vaatii vähintään paljettihameen.
Varo: Perinnöllisiä mielisairauksia ja erikoisia netti kyykyttelyä.
On jännittävää, että mielipuoli voi milloin tahansa kalauttaa sinua täytetyllä" tekstikentällä" mesepalstalla. - Jeppe Haukku
pyörii jauhaen samoja asioita..Etkö goldi huomaa ,että aika on ajanut sinut aikaa sitten ohi, joten häivy täältä häiritsemästä muita...
- Goldfinger
Oletko vieläkin sitä mieltä , että nimeni on Hukka? Näihän sinä kiivaasti täällä väitit ja vänkäsit, mutta kun sinun piti tulla rahojen kanssa vetopaikalle tuomarin luo, niin luistit ja hävisit kuin kusi lumeen. Hyi, hyi,hyi, miten noloa. Ensin kova uho ja sitten täydellinen tuho.
Miten sä enää kehtaat tulla tänne karvaan tappiosi jälkeen? Noin nolon tappion jälkeen en enää kehtasi sinuna näyttää tyhmää naamaasi täällä. Tottakai saat uuden mahdollisuuden. Pannaan 30 000 euroa vetoa, ettei nimeni ei ole Hukka. Ellet siihen kykene, niin otahan taas sinulle tuttu asento, eli kyyki edessäni. Toki voit myöntää näin jälkikäteenkin, että olit silloin pahoin VÄÄRÄSSÄ JA KYYKYSSÄ. Sekin saattaa helpottaa ahdistustasi ja huonommuudentunnetta suhteeni.
Kyykkyyn siitä ja sassiin taas kerran. Hus, hus, hus. - Jeppe Haukku
Goldfinger kirjoitti:
Oletko vieläkin sitä mieltä , että nimeni on Hukka? Näihän sinä kiivaasti täällä väitit ja vänkäsit, mutta kun sinun piti tulla rahojen kanssa vetopaikalle tuomarin luo, niin luistit ja hävisit kuin kusi lumeen. Hyi, hyi,hyi, miten noloa. Ensin kova uho ja sitten täydellinen tuho.
Miten sä enää kehtaat tulla tänne karvaan tappiosi jälkeen? Noin nolon tappion jälkeen en enää kehtasi sinuna näyttää tyhmää naamaasi täällä. Tottakai saat uuden mahdollisuuden. Pannaan 30 000 euroa vetoa, ettei nimeni ei ole Hukka. Ellet siihen kykene, niin otahan taas sinulle tuttu asento, eli kyyki edessäni. Toki voit myöntää näin jälkikäteenkin, että olit silloin pahoin VÄÄRÄSSÄ JA KYYKYSSÄ. Sekin saattaa helpottaa ahdistustasi ja huonommuudentunnetta suhteeni.
Kyykkyyn siitä ja sassiin taas kerran. Hus, hus, hus.kylläpä pentu jaksaa samaa levyä toistaa...
- Anonyymi
Jeppe Haukku kirjoitti:
kylläpä pentu jaksaa samaa levyä toistaa...
Mukava ketju, lisää uhoo!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818