Aihe

Risteysten aurausongelmat

Anonyymi

Auraajat jättävät risteyksiin vallit, jotka autojen ajaessa yli, kovettuvat jäisiksi polanteiksi. Autojen pohjat ja helmapellit kärsivät vaurioita, jotka jäävät autoilijoiden itsensä maksettavaksi. Kaupunki ja urakoitsijat eivät vastaa aiheutuvista vahingoista. Näitä risteyksiä on kaupunki täynnä. Yhdellä tiehöylällä ei asia tule kuntoon. Tarttis tehdä jotain, mutta kenen?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinun. Osta maasturi, Land Rover, Range Rover, Mersun G tai Tojota Landcruiser.

• Anonyymi

Tuo on ongelma vain vanhoissa ja puhkiruostuineissa auton romuissa. Niissä ei ruosteinen pohja tietenkään kestä mitään. Näin uudemmalla autolla liivkkuvana, en ole moisesta ongelmasta kärsinyt. Ei kai se ole auraajien syy, että persaukisten autot pitäisi ajaa paaliin, eikä ne kestä enää liikennekäyttöä.

• Anonyymi

Sinä olet onnellinen kun velka maasturilla ajelet, rekisteriotteessa omanimi haltijan kohdalla. Omistajana rahoitusyhtiö. Mutta täällä vaan elvistelet.

• Anonyymi

Jostakin tunnut kuitenkin kärsivän, kun ei oikeinkirjoitus tunnu onnistuvan.

• Anonyymi

Nää joensuun auraajapenikat on kyllä harvinaisen tyhmiä. Risteyksiin ajetaan 2m korkeat penkat joiden takaa ei näe mitään.

• Anonyymi

Sitäkin itse olen ihmetellyt kun risteyksiin on lumivalleja pukattu että henkilöautosta on hyvin vaikea nähdä tuleeko sieltä autoja vaiko ei melkein pitää mennä risteykseen katsomaan. Ehkä se pitäisi nämä auraajapenikat repiaä sieltä valtran hytistä pihalle katsomaan autoilijan näkökulmasta miltä risteys näyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      9745
    2. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      4138