Tuu nyt tänne heti

Anonyymi

Ja vie tuo mun ex oikeasti niin kauas, että sielu sietää! Nyt meni hermo🤦‍♀️mä tarvin sua, mä tarvin niin paljon sua, en kadu hetkeäkään, että rakastuin suhun.

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin se pitää viedä?

      • Anonyymi

        Ihan sama minne vaan, kuhan mun ei tarvi nähdä eikä olla tekemisissä, helvetin hämmentäjä🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama minne vaan, kuhan mun ei tarvi nähdä eikä olla tekemisissä, helvetin hämmentäjä🤦‍♀️

        Niin mitä se hämmentää? Ettet nyt itse hämmentäisi täällä asioita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitä se hämmentää? Ettet nyt itse hämmentäisi täällä asioita?

        En mä täällä kerro! Mutta vitt.. nut..olen.
        Sai taas räjähtää mut, kun tietää miten sen saa tehtyä Ja todellakaan täällä olen vain ihan muusta syystä mutta nyt meni hermo ja se näkyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä täällä kerro! Mutta vitt.. nut..olen.
        Sai taas räjähtää mut, kun tietää miten sen saa tehtyä Ja todellakaan täällä olen vain ihan muusta syystä mutta nyt meni hermo ja se näkyy.

        Vai oletko täällä nyt pilaamassa exäsi elämää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oletko täällä nyt pilaamassa exäsi elämää?

        Usko jo mua ei kiinnosta hän! Ei ole syytä, en rakasta, en vihaa, mutta haluan, että lopettaa sen ärsyttämisen, Kertakaikkiaan rauhoittuu jo.


    • Anonyymi

      Miteb voi olla ex ja asua saman katon alla?

    • Anonyymi

      Sulla ei siis oo halua itellä poistaa exää
      No sitten se on voi voi

      • Anonyymi

        Toivottavasti tämä ei ole sinulta kun sitten revin kahteen osaan jokaisen jos sun ex on missään tekemisissä ollut sun kanssa ja et todellakaan saa olla kenenkään kanssa ikinä missään tekemisissä. Ja nyt ne ero paperit laitat vireelle ja mun kanssa menet naimisiin ja mä oikeesti en tarvitse mitään hää juhlia tai muutakaan kunhan saan vain sinut ja koko loppuelämä ajaksi haluan olla sun kanssa ikuisesti rakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tämä ei ole sinulta kun sitten revin kahteen osaan jokaisen jos sun ex on missään tekemisissä ollut sun kanssa ja et todellakaan saa olla kenenkään kanssa ikinä missään tekemisissä. Ja nyt ne ero paperit laitat vireelle ja mun kanssa menet naimisiin ja mä oikeesti en tarvitse mitään hää juhlia tai muutakaan kunhan saan vain sinut ja koko loppuelämä ajaksi haluan olla sun kanssa ikuisesti rakas

        Jessus mitä juttua taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tämä ei ole sinulta kun sitten revin kahteen osaan jokaisen jos sun ex on missään tekemisissä ollut sun kanssa ja et todellakaan saa olla kenenkään kanssa ikinä missään tekemisissä. Ja nyt ne ero paperit laitat vireelle ja mun kanssa menet naimisiin ja mä oikeesti en tarvitse mitään hää juhlia tai muutakaan kunhan saan vain sinut ja koko loppuelämä ajaksi haluan olla sun kanssa ikuisesti rakas

        Lopeta ketään ei revitä. Ero on ollut selvä jo vuosia sitten. Exä asuu muualla.


      • Anonyymi

        Mä oon poistanut sen ajat sitte, mutta hän ei luovuta ei hel.. Millään.. Uskomatonta. Mä. Rakastan toista ja hälläkin pitäisi olla asiat Ok, mutta ei ja ei


    • Anonyymi

      Maar kyl ku ehtii ensteks,.

    • Anonyymi

      Mitä tapahtui? Anna pölyn laskeutua vähän ettei ole liian vaikeaa.

      • Anonyymi

        Jätti taas kaapin oven auki ja likaisen kahvikupin pöydälle! Sekoan kohta!!!


      • Anonyymi

        Tässä on yritetty antaa pölyn laskeutua jo tarpeeksi kauan, ihan liian kauan. Toinen saa ärsytettyä kokoajan, se on hänen elämän työ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätti taas kaapin oven auki ja likaisen kahvikupin pöydälle! Sekoan kohta!!!

        Aah, tämä ongelma joka ei ole ongelma ennen kuin siitä nalkutetaan epäkohteliaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on yritetty antaa pölyn laskeutua jo tarpeeksi kauan, ihan liian kauan. Toinen saa ärsytettyä kokoajan, se on hänen elämän työ.

        Huomaa sun tunteet ja sillon sua on helppo ärsyttää, jatkuu ni kaua ku on tunteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa sun tunteet ja sillon sua on helppo ärsyttää, jatkuu ni kaua ku on tunteita

        Mulla ei ole tunteita, ei sit yhtään. Yritän mennä eteenpäin, mutta hän ei anna, vaikka kaiken järjen mukaan pitäs antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole tunteita, ei sit yhtään. Yritän mennä eteenpäin, mutta hän ei anna, vaikka kaiken järjen mukaan pitäs antaa.

        Sit et pääse eteenpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole tunteita, ei sit yhtään. Yritän mennä eteenpäin, mutta hän ei anna, vaikka kaiken järjen mukaan pitäs antaa.

        Joo en ikinä anna sun jatkaa mitään suhdetta muiden kanssa kun mun tunteet on ikuisesti vain sulle ja sanoin miljoona kertaa sulle että muista että me ei sitte erota ikinä eikä se silloin sinua ahdistanut millään tavalla nii ei mene läpi että et kestä mun mustasukkaisuutta kun sä oot itse aiheuttanut tän tunteen etten todellakaan luota sinua minnekään ennen kuin ollaa juteltu ja oltu sillein nii sitte saat jonkun normaali kaverin kanssa viettää aikaa mutta et todellakaan kahdestaan ja rakas mä rakastan sua ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole tunteita, ei sit yhtään. Yritän mennä eteenpäin, mutta hän ei anna, vaikka kaiken järjen mukaan pitäs antaa.

        Jotkut ihmiset on vaan niin hankalia! Halutaan kiusata loppuun asti. Näkeehön sen noista julkkiksistakin. Eräskin vasta kuulutti televisiossa, että on saanut maailman ihanimman miehen. Kuitenkin sotkee ex-sulhasensa (ja muiden) asioita minkä ehtii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ihmiset on vaan niin hankalia! Halutaan kiusata loppuun asti. Näkeehön sen noista julkkiksistakin. Eräskin vasta kuulutti televisiossa, että on saanut maailman ihanimman miehen. Kuitenkin sotkee ex-sulhasensa (ja muiden) asioita minkä ehtii.

        Helvetin outoo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en ikinä anna sun jatkaa mitään suhdetta muiden kanssa kun mun tunteet on ikuisesti vain sulle ja sanoin miljoona kertaa sulle että muista että me ei sitte erota ikinä eikä se silloin sinua ahdistanut millään tavalla nii ei mene läpi että et kestä mun mustasukkaisuutta kun sä oot itse aiheuttanut tän tunteen etten todellakaan luota sinua minnekään ennen kuin ollaa juteltu ja oltu sillein nii sitte saat jonkun normaali kaverin kanssa viettää aikaa mutta et todellakaan kahdestaan ja rakas mä rakastan sua ikuisesti.

        Eikö toi ole jo liioittelua ettei kaveria saa tavata kahdestaan.


    • Anonyymi

      Mikä ois sopivin sanonta
      Niin makaa kuin petaa
      Vai
      Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan 😊

      • Anonyymi

        Vitun posket, mä en ole tehnyt hälle yhtään mitään, roikutaan vaan. Saat.... A.. Na!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun posket, mä en ole tehnyt hälle yhtään mitään, roikutaan vaan. Saat.... A.. Na!

        Kunnes lopulta antaudut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnes lopulta antaudut...

        ... väsyt ja loppu hyvin kaikki hyvin, ehkä...
        aivan sama mulle, jokainen valitsee polkunsa


    • Anonyymi

      Varmaan todella "vetovoimaista" omata joku sekoboltsi eksä, ja jonkun ritarin pitäisi vielä tulla pelastamaan, voi nainen... -nainen sivusta

      • Anonyymi

        Kuuleppas nainen sivusta elä hetki pitempään niin sinäkin ymmärrät jotain. Meehän muuhun ketjuun kiitos. Ota sinä se jos kiinnostaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas nainen sivusta elä hetki pitempään niin sinäkin ymmärrät jotain. Meehän muuhun ketjuun kiitos. Ota sinä se jos kiinnostaa!

        Vanhemmat vuosikerran luulisi tietävän paremmin, vaan ei.


    • Anonyymi

      Tietoa alkaa olla...

      • Anonyymi

        Edellisestäkään elämästä eroon ei pääse. Pitää henkisesti otteessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellisestäkään elämästä eroon ei pääse. Pitää henkisesti otteessaan.

        Se on noita


      • Anonyymi

        Niin kyllä sinusta varsinkin ja tuut katumaan vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä sinusta varsinkin ja tuut katumaan vielä.

        Kukaan ei saa olla Jonnan kanssa missään tekemisissä että jos on niin vaikea ymmärtää niin voin kyllä selventää ja ihan irl niin ei tarvitse pelleillä palstalla kun voi leikkiä ihan oikeassa paikassa


      • Anonyymi

        Mitä tietoa? Ei liity tähän ulos->


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä sinusta varsinkin ja tuut katumaan vielä.

        Väärä ketju ulos->>


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on noita

        Kääk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kääk.

        Hoh.. Harmittaa kun muut ottaa itseensä kun kyse on vain yhdestä pölkky päästä.


    • Anonyymi

      Kunnon kiihoke miehelle tuo exästä puhuminen

      • Anonyymi

        Eikö naiselle sitten?


      • Anonyymi

        Tiedän, ei hyvä, mutta nyt leikkas pahasti yli ja todella pahasti. Tämän suuttumisen partaalle ei voi enää saada🙄 enempää. Ja tässä vit.. Tuskassa pitää olla "yksin".


    • Anonyymi

      Sano exälle näkemiin. Älä vastaa viesteihin, älä reagoi mitenkään. Soita poliisit tarvittaessa. Super simple stuff.

      • Anonyymi

        Juuri noin 👍👍👍
        Ainut mikä auttaa ja ku ei siihen pysty nii eiköhän se kerro jotain....


      • Anonyymi

        Mä oon tehnyt kaikkeni, häneen ei auta mikään, kyllä hän keinot keksii aina🤦‍♀️


    • Anonyymi

      Niin sä vaihdat niinku vauhdista, että nyksä heittää eksän pihalle...

      • Anonyymi

        Kyl mä tuun , jos oikeesti pyydät

        Onhan mulla jo toinen jalka oven raossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä tuun , jos oikeesti pyydät

        Onhan mulla jo toinen jalka oven raossa

        Toinen jalka jo haudassa


      • Anonyymi

        Ei liity aloitukseen.


    • Anonyymi

      Onko sulla ero kesken vai miks pitää exää kestää ja onko sulla joku salasuhde, jolle täällä itket ett kuinka paska sun exäs on...ööö, ei se eroa nopeuta, eikä salasuhdepartneri taida sua ottaa kattonsa alle vielä olemaan, jos kerran erokin on vielä kesken.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe