Päätin muuttaa

Anonyymi

jonnekin missä näen sua useammin. Minne mä nyt muutan?

28

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko hän mies?

    • Anonyymi

      No joo, täällä päin on kyllä aika paska asua.

      • Anonyymi

        En ajatellut muuttaa hänen naapuriin vaan jonnekin missä näen häntä muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajatellut muuttaa hänen naapuriin vaan jonnekin missä näen häntä muuten.

        Minä taas olen miettinyt millaista olisi asua hänen naapurissaan. Sitten tulisi ongelmia jos hän muuttaisi tännepäin ja minä sinne hänen lähelleen (hän ei välttämättä enää asu siellä missä silloin, kun tutustuttiin)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen miettinyt millaista olisi asua hänen naapurissaan. Sitten tulisi ongelmia jos hän muuttaisi tännepäin ja minä sinne hänen lähelleen (hän ei välttämättä enää asu siellä missä silloin, kun tutustuttiin)

        Ihan kiva ideahan tuokin olisi. Ulos lähtö vaikeutuisi ja sisääntulo hidastuisi, kun aina miettisi joko sitä näkyy :)


    • Anonyymi

      Oh, kerran eräs mies asui minua kovin kovin lähellä . . .

      Sydämessäni ja minussa 💖

      Mutta hän halusi muuttaa pois, hylkäsi ja tuhosi asuntonsa ja muuttui lohikäärmeeksi . . .

      Ja voi, sen jälkeen hän on asunut siellä täällä . . . Mistäpä minä hänen kodeistaan enää tiedän . . .

      • Anonyymi

        Ja lopulta ymmärsin, että olin päästänyt täysin tunteettoman ihmisen itseeni asumaan . . .

        Rakentanut turhaan hänelle lämpöisen ja rakastavan asuinpaikan . . .

        Hän ei arvostanut kotiaan, sotki ja tuhosi sen . . .

        Ymmärsin kyllä . . . Että hän rakentaa kotiaan muualle, haluten unohtaa aiemman kotinsa ja kaikki muistot siitä . . . Eikä vain unohtaa vain tuhota ja rikkoa . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lopulta ymmärsin, että olin päästänyt täysin tunteettoman ihmisen itseeni asumaan . . .

        Rakentanut turhaan hänelle lämpöisen ja rakastavan asuinpaikan . . .

        Hän ei arvostanut kotiaan, sotki ja tuhosi sen . . .

        Ymmärsin kyllä . . . Että hän rakentaa kotiaan muualle, haluten unohtaa aiemman kotinsa ja kaikki muistot siitä . . . Eikä vain unohtaa vain tuhota ja rikkoa . . .

        Ja pääsihän hän pois, pääsi aivan kokonaan pois

        Ja ymmärsin, ettei edes hänen pahuutensa voi tuhota sitä, kuin vain häneltä itseltään sen, mikä on kaunista ja hyvää . . .

        Niinpä vielä osasin rakastaa . . . Niitä, jotka ovat sen arvoisia . . .

        Ja yhä vielä uskon rakkauteen ❤️


    • Anonyymi

      Täälläkin taloja katsellaan. Se olisi yksi syy lisää muuttaa siis pois täältä :D

      • Anonyymi

        Ota mun kämppikseksi? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota mun kämppikseksi? :)

        tai siis mut


    • Anonyymi

      Meinasitko etsiä uutta kotia kun palaat? Asun nykyään suhteellisen lähellä vanhaa kotia, mutta paljon lähempänä junarata. Varmaan arvaat miksi asun siellä missä asun, siihen on kolme tärkeää syytä ja lisäksi tukiverkot on lähellä.

      Olispas kiva, jos se olisit sinä, kun olisit päättänyt muuttaa. Mielelläni näkisin sua kyllä vapaa-ajalla. 😉♥️

      • Anonyymi

        En tiedä missä hän asuu tarkalleen. Enkä ole muuttamassa hänen naapuriin.


    • Anonyymi

      Muuttaisitko Pirkanmaalta Satakuntaan?

      • Anonyymi

        Muuttaisin tämän nykyisen kaupungin sisällä vaan.


    • Anonyymi

      Älä😪

      Mä oon oikeesti nyt tosi herkkis kun oonn Ä juonä.

    • Anonyymi

      Päätin myös muuttaa pois suomesta kun tulee ajakohtaiseksi mikäli luoja suo.

    • Anonyymi

      Winkki:
      Palmuja, parta, Wilson the volleyball..;)

      • Anonyymi

        Tuota pitää hetki sulatella :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe