Päätin muuttaa

Anonyymi

jonnekin missä näen sua useammin. Minne mä nyt muutan?

28

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko hän mies?

• Anonyymi

No joo, täällä päin on kyllä aika paska asua.

• Anonyymi

En ajatellut muuttaa hänen naapuriin vaan jonnekin missä näen häntä muuten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ajatellut muuttaa hänen naapuriin vaan jonnekin missä näen häntä muuten.

Minä taas olen miettinyt millaista olisi asua hänen naapurissaan. Sitten tulisi ongelmia jos hän muuttaisi tännepäin ja minä sinne hänen lähelleen (hän ei välttämättä enää asu siellä missä silloin, kun tutustuttiin)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas olen miettinyt millaista olisi asua hänen naapurissaan. Sitten tulisi ongelmia jos hän muuttaisi tännepäin ja minä sinne hänen lähelleen (hän ei välttämättä enää asu siellä missä silloin, kun tutustuttiin)

Ihan kiva ideahan tuokin olisi. Ulos lähtö vaikeutuisi ja sisääntulo hidastuisi, kun aina miettisi joko sitä näkyy :)

• Anonyymi

Oh, kerran eräs mies asui minua kovin kovin lähellä . . .

Sydämessäni ja minussa 💖

Mutta hän halusi muuttaa pois, hylkäsi ja tuhosi asuntonsa ja muuttui lohikäärmeeksi . . .

Ja voi, sen jälkeen hän on asunut siellä täällä . . . Mistäpä minä hänen kodeistaan enää tiedän . . .

• Anonyymi

Ja lopulta ymmärsin, että olin päästänyt täysin tunteettoman ihmisen itseeni asumaan . . .

Rakentanut turhaan hänelle lämpöisen ja rakastavan asuinpaikan . . .

Hän ei arvostanut kotiaan, sotki ja tuhosi sen . . .

Ymmärsin kyllä . . . Että hän rakentaa kotiaan muualle, haluten unohtaa aiemman kotinsa ja kaikki muistot siitä . . . Eikä vain unohtaa vain tuhota ja rikkoa . . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lopulta ymmärsin, että olin päästänyt täysin tunteettoman ihmisen itseeni asumaan . . .

Rakentanut turhaan hänelle lämpöisen ja rakastavan asuinpaikan . . .

Hän ei arvostanut kotiaan, sotki ja tuhosi sen . . .

Ymmärsin kyllä . . . Että hän rakentaa kotiaan muualle, haluten unohtaa aiemman kotinsa ja kaikki muistot siitä . . . Eikä vain unohtaa vain tuhota ja rikkoa . . .

Ja pääsihän hän pois, pääsi aivan kokonaan pois

Ja ymmärsin, ettei edes hänen pahuutensa voi tuhota sitä, kuin vain häneltä itseltään sen, mikä on kaunista ja hyvää . . .

Niinpä vielä osasin rakastaa . . . Niitä, jotka ovat sen arvoisia . . .

Ja yhä vielä uskon rakkauteen ❤️

• Anonyymi

Täälläkin taloja katsellaan. Se olisi yksi syy lisää muuttaa siis pois täältä :D

• Anonyymi

Ota mun kämppikseksi? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota mun kämppikseksi? :)

tai siis mut

• Anonyymi

Meinasitko etsiä uutta kotia kun palaat? Asun nykyään suhteellisen lähellä vanhaa kotia, mutta paljon lähempänä junarata. Varmaan arvaat miksi asun siellä missä asun, siihen on kolme tärkeää syytä ja lisäksi tukiverkot on lähellä.

Olispas kiva, jos se olisit sinä, kun olisit päättänyt muuttaa. Mielelläni näkisin sua kyllä vapaa-ajalla. 😉♥️

• Anonyymi

En tiedä missä hän asuu tarkalleen. Enkä ole muuttamassa hänen naapuriin.

• Anonyymi

Muuttaisitko Pirkanmaalta Satakuntaan?

• Anonyymi

Muuttaisin tämän nykyisen kaupungin sisällä vaan.

• Anonyymi

Älä😪

Mä oon oikeesti nyt tosi herkkis kun oonn Ä juonä.

• Anonyymi

Päätin myös muuttaa pois suomesta kun tulee ajakohtaiseksi mikäli luoja suo.

• Anonyymi

Winkki:
      Palmuja, parta, Wilson the volleyball..;)

• Anonyymi

Tuota pitää hetki sulatella :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10954
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5230
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2443
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1554
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1176
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe