Päätin muuttaa

Anonyymi

jonnekin missä näen sua useammin. Minne mä nyt muutan?

28

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko hän mies?

• Anonyymi

No joo, täällä päin on kyllä aika paska asua.

• Anonyymi

En ajatellut muuttaa hänen naapuriin vaan jonnekin missä näen häntä muuten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ajatellut muuttaa hänen naapuriin vaan jonnekin missä näen häntä muuten.

Minä taas olen miettinyt millaista olisi asua hänen naapurissaan. Sitten tulisi ongelmia jos hän muuttaisi tännepäin ja minä sinne hänen lähelleen (hän ei välttämättä enää asu siellä missä silloin, kun tutustuttiin)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas olen miettinyt millaista olisi asua hänen naapurissaan. Sitten tulisi ongelmia jos hän muuttaisi tännepäin ja minä sinne hänen lähelleen (hän ei välttämättä enää asu siellä missä silloin, kun tutustuttiin)

Ihan kiva ideahan tuokin olisi. Ulos lähtö vaikeutuisi ja sisääntulo hidastuisi, kun aina miettisi joko sitä näkyy :)

• Anonyymi

Oh, kerran eräs mies asui minua kovin kovin lähellä . . .

Sydämessäni ja minussa 💖

Mutta hän halusi muuttaa pois, hylkäsi ja tuhosi asuntonsa ja muuttui lohikäärmeeksi . . .

Ja voi, sen jälkeen hän on asunut siellä täällä . . . Mistäpä minä hänen kodeistaan enää tiedän . . .

• Anonyymi

Ja lopulta ymmärsin, että olin päästänyt täysin tunteettoman ihmisen itseeni asumaan . . .

Rakentanut turhaan hänelle lämpöisen ja rakastavan asuinpaikan . . .

Hän ei arvostanut kotiaan, sotki ja tuhosi sen . . .

Ymmärsin kyllä . . . Että hän rakentaa kotiaan muualle, haluten unohtaa aiemman kotinsa ja kaikki muistot siitä . . . Eikä vain unohtaa vain tuhota ja rikkoa . . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lopulta ymmärsin, että olin päästänyt täysin tunteettoman ihmisen itseeni asumaan . . .

Rakentanut turhaan hänelle lämpöisen ja rakastavan asuinpaikan . . .

Hän ei arvostanut kotiaan, sotki ja tuhosi sen . . .

Ymmärsin kyllä . . . Että hän rakentaa kotiaan muualle, haluten unohtaa aiemman kotinsa ja kaikki muistot siitä . . . Eikä vain unohtaa vain tuhota ja rikkoa . . .

Ja pääsihän hän pois, pääsi aivan kokonaan pois

Ja ymmärsin, ettei edes hänen pahuutensa voi tuhota sitä, kuin vain häneltä itseltään sen, mikä on kaunista ja hyvää . . .

Niinpä vielä osasin rakastaa . . . Niitä, jotka ovat sen arvoisia . . .

Ja yhä vielä uskon rakkauteen ❤️

• Anonyymi

Täälläkin taloja katsellaan. Se olisi yksi syy lisää muuttaa siis pois täältä :D

• Anonyymi

Ota mun kämppikseksi? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota mun kämppikseksi? :)

tai siis mut

• Anonyymi

Meinasitko etsiä uutta kotia kun palaat? Asun nykyään suhteellisen lähellä vanhaa kotia, mutta paljon lähempänä junarata. Varmaan arvaat miksi asun siellä missä asun, siihen on kolme tärkeää syytä ja lisäksi tukiverkot on lähellä.

Olispas kiva, jos se olisit sinä, kun olisit päättänyt muuttaa. Mielelläni näkisin sua kyllä vapaa-ajalla. 😉♥️

• Anonyymi

En tiedä missä hän asuu tarkalleen. Enkä ole muuttamassa hänen naapuriin.

• Anonyymi

Muuttaisitko Pirkanmaalta Satakuntaan?

• Anonyymi

Muuttaisin tämän nykyisen kaupungin sisällä vaan.

• Anonyymi

Älä😪

Mä oon oikeesti nyt tosi herkkis kun oonn Ä juonä.

• Anonyymi

Päätin myös muuttaa pois suomesta kun tulee ajakohtaiseksi mikäli luoja suo.

• Anonyymi

Winkki:
      Palmuja, parta, Wilson the volleyball..;)

• Anonyymi

Tuota pitää hetki sulatella :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      61
      3750
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      87
      3138
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      78
      2360
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      14
      1610
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      67
      1357
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      89
      1213
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      38
      1119
    8. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1001
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      995
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      972
    Aihe