Ei mitään toivoakaan

Anonyymi

että ajattelisit minua nainen. Ja olen itsekin sitä mieltä, että minun pitäisi olla urheampi. Mutta olen muutenkin käynyt liian syvissä vesissä. Joku sellainen äärimmäisen irstas ja itsekäs tyyppi tietysti vain nauraisi, mutta omatunto on suhteellinen, enkä minä voi omaani muuttaa. Olen nähnyt miten kamala mies olen. Tämä on ihan ansaittu kohtalo jos en sinua nää, saatika että saisin kanssasi puhua ja olla. Ryövärinä olen ristillä. Hyväksyn sen jos syntieni palkka oli että menettäisin sinut vaikka se tuntuukin pahalta. Tämä ei ole hyvästely eikä pahastelu, ei hän häviä sydämestäni. Vain pohdintaa omasta epäonnistumisesta. En vastaa mitään, joten kaikki vastaukset vastauksiin ovat vääriä.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selevempi vastaus, oh my dear.

      Miteen en ennee pyydä kuin että suan eläkepäivinä kuitennii katella sivusta kuin ollaan työeläkeläiset3 hapannuamuja.

      Ja lissee loneroo, en malttais olla ilman😧

    • Anonyymi

      Olen usein miettinyt, mikä tekee ihmisestä tunteettoman, ilkeän ja katalan?

      Ja silti tiedän, että pääosin ihminen itse, jota tietyt olosuhteet tukevat.

      Ja lopulta en edes ole varma, onko ihmisellä, joka pystyy satuttamaan toista, ollenkaan omatuntoa?

      Mietipä nyt narsistia, psykopaattia jne . . .

      Ja vain minä voin olla niin typerä, että yhä on ajatuksia ja haaveita, joita ei saisi ja tarvitsisi olla.

      Toki myös turhautumista, väsymystä, epäuskoa kiukkua ja . . . pelkoja.

      • Anonyymi

        . . . Ja tunteitakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        . . . Ja tunteitakin

        Narsisti pitää otteessaan joskus niin et näyttelee jotain mukavaa ja sitte ku kaik muuttuu paskemmaksi ja toinen jää roikkuun ni se on hyvä tilanne narssille
        Uhri odottaa uskollisesti et se sama henkilö löytyis hänestä vielä joskus
        Se henkilö on mennyt, jok ei aito ollukkaan
        Narssi on siis saanu uhrin hallintaansa
        Eikä koskaan tuo sitä valheellista minäänsä takas, koska silloin hän menettää ns. hallinnan
        Kenties sana Pelko ja miellyttäminen joskus osuvia uhrille joka on tuolla touhulla alistettu ja joskus uhrit ei vasn sitä ymmärrä tai myönnä sitä
        Joskus noin ja uhri on totaalisesti haavissa
        Pelko, miellyttäminen käännetään uhrin mielessä joskus tunteiksi, onhan ne tunteita
        Mutta oikeita tunteitako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti pitää otteessaan joskus niin et näyttelee jotain mukavaa ja sitte ku kaik muuttuu paskemmaksi ja toinen jää roikkuun ni se on hyvä tilanne narssille
        Uhri odottaa uskollisesti et se sama henkilö löytyis hänestä vielä joskus
        Se henkilö on mennyt, jok ei aito ollukkaan
        Narssi on siis saanu uhrin hallintaansa
        Eikä koskaan tuo sitä valheellista minäänsä takas, koska silloin hän menettää ns. hallinnan
        Kenties sana Pelko ja miellyttäminen joskus osuvia uhrille joka on tuolla touhulla alistettu ja joskus uhrit ei vasn sitä ymmärrä tai myönnä sitä
        Joskus noin ja uhri on totaalisesti haavissa
        Pelko, miellyttäminen käännetään uhrin mielessä joskus tunteiksi, onhan ne tunteita
        Mutta oikeita tunteitako?

        Narssi siis niskan päällä aivan kuten hän haluaakin.... hyvä narssi... elämäntarkoituksesi on toteutunut


    • Anonyymi

      Kyllä mä ajattelen sua ihan liikaakin. Sulla taitaa olla aika kovat odotukset ja toiveet.

    • Anonyymi

      Kysyn silti mitä tarkoitat urheudella omalla kohdallasi? Jos et vastaa et ole urhea, huuteluunsa pitää vastata.

    • Anonyymi

      Jokainen meistä on lopulta "vain" ristinryöväri, siis meistä, jotka ymmärtää nöyrtymisen tarpeen Jumalan edessä. Se on hieno asia jokaisen kohdalla, joka sen ymmärtää. Jokaisen tulisi se ymmärtää jossain vaiheessa. Tuo on elämän tärkein oivallus. Haluan uskoa, että sellainen rajallisen ja keskeneräisen ihmisen ymmärrys omasta syntisyydestään ja siitä, että tarvitsee Jumalaa, saa taivaassa aikaan juhlat joka kerta, kun se tapahtuu täällä kuoleman varjon maassa.

      Halleluuja ja aamenet siihen perrään hyvin pitkälti! Sitähän sää kysyit? ;) ;)

    • Anonyymi

      Ei tunnu yhtä tuoreelta mutta hyvä viesti vielä jos naisesi lukisi viestisi. Hän nainen sopisi nyt elämääni. Kaikki käsitelty ja kaikesta opittu. Sinäkin pystyt. Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Olen nolo kun edes kommentoin tähän, en usko hän kaipaisi millään muotoa kanssani olemista.
      Voi olla että hän haluaisi puhua, tunnustaa satuttavia tekoja ja kertoa inhottavia detaljeja, mutta en usko että kestäisin kuulla. Pistäisin varmaan itseni kiikkuun kun kaikki on niin lohduttoman surullista.

    • Anonyymi

      Siinä tapauksessa en kommentoi tähän mitään. Kun et vastaa niin en kommentoi.

    • Anonyymi

      Et oo epäonnistunut. Luota siihen että tuo mitä kirjoitit on onnistuminen. Oon varma että se on, mun silmissä se on. Ei tarvitse olla urheampi mitä ikinä se edes olisi. Mutta sun pitäisi kyllä yrittää viimeistään nyt muistaa se, että ajattelen aina sua. Älä unohda sitä. Se on vähän vika sussa, että kaikesta huolimatta et luota siihen. Eikä se vika haittaa, voin yrittää muistutella. Oon kiinni sussa sydämestäni, muista se.

      Sano mitä sanot mutta et ole kamala mies. Oon nähnyt sut ja mä tiedän kuka olet. Mua kohtaan oot ollut ihaninta mitä maailmassa on. Etkö todistanut sen itsellesikin kun nyt mietit mitä tunnet. Tarvitsetko enempää todisteita. Kamalan miehen sydän ei näytä siltä miltä sun näyttää.

      Rangaistus on hyvä asia koska se tarkoittaa että meille annetaan mahdollisuus sovittaa asioita. Se että saa mahdollisuuden siihen on sekä vaikein että paras asia. Yritetään jaksaa vaikka se sattuu. Mä jaksan vain koska mietin että se on keino nähdä sut uudestaan. Kipu onkin voimaa. Älä oo surullinen. Kävele sinne asti.

    • Anonyymi

      Ajattelen minä.. Ei ole ollut päivää milloin ajatukset ei olisi karannut sinuun. Mutta ei tämä minulle ollut vaikka niin haluaisin. 🌠

    • Anonyymi

      Joo, voisit vihdosta viimein luopua toivosta, sitä ei sulle ole tarjolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe