Aihe

Olin varma, että se tunne (jota en ole koskaan aikaisemmin kokenut) ei sammu koskaan

Anonyymi

Sitten tuli burnout (paha sellainen), ja tunne sammui kuin lumihankeen heitetty tupakka. Mieleen hiipii kyllä silti ajoittain hän, mutta eipä tässä elämässä oikein kiinnosta mikään.

En tiedä miksi käyn joskus palstalla, ihminen taitaa olla tapojensa orja. Onhan sitä haikea miettiä mitä olisi voinut olla, mutta eipä sitä viitsi vetää ketään mukanaan alas.

10

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketä sinä kaipaat?

• Anonyymi

En voi sanoa kaipaavani ketään, ehkä kaipaan entisiä aikoja.

• Anonyymi

Niin kauan kun on elämää on toivoa. Eikö olisi parempi puhua hänen kanssaan?
      Älä luovuta, usko, että elämä kantaa.

• Anonyymi

Tai sitten ei. Terveempää olisi keskittyä itsensä hoitamiseen. Toinen ihminen ei voi parantaa eikä pahentaa ketään. Realiteetit tiskiin

• Anonyymi

Itse olin suhteessa naiseen johon rakastuin ja tiesin ettei se rakkaus sammu koskaan.
      Toisin kävi. Naiselle tuli burnout ja hän pudotti kaiken ylimääräisen pois elämästään, myös minut.
      Olisin ollut hänen tukenaan, mutta hän siivosi minut pois elämästään.

• Anonyymi

Ikävä juttu, otan osaa.

• Anonyymi

Jos tunne sammui se ei ollut oikea tunne. Oikeat tunteet ei sammu vaikka yrittäisi sammuttaa kk tolkulla. Onnea kuitenkin parantumiseen burnoutiin ajatuminen kestää vuosia kuten parantuminenkin mutta voitoksi ja iloksi se onneksi muuttuu.

• Anonyymi

Juu, oli jotain samanlaista. Varmasti sinäkin kyllä selviät. Minun tilanteeni on toinen. Voin jo hyvin smutta hän puuttuu elämästä. Ei sekään hauskaa ole. Kaipaan!

• Anonyymi

Ollaan jo aika alhaalla.

Mutta .

Känni kovasti helpottoo3

Keitän pottuja kun muussiks männöö...

Yhden vuoan.

Ei enempöö pysty syömöön.

Voisko sannoo että lasten annos vuoan olkoon.

Et itekkään söis 6 lonkeron jälkeen muuta

• Anonyymi

Jahas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      135
      5743