Nysväsin Tojollani lumipyryssä tasan 80km/h, kun oli sellainen rajoitus.
Miksi ei siis saksalaiset neliveto tehoturbot menneet ohi, kun ohituskaistalla ei ollut ketään? Pelko sinne ojaan suistumisestako esti tapahtuman?
On nää vaan veijareita, ei voi muuta sanoa....
24
52
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä me saksalaisturboilla ajavat haluamme jo hieman pienentää tuota synkkää tilastoamme, joissa kuolemaan johtavat liikenne onnetomuudet ovat kasvussa....
- Anonyymi
Paskapuhetta! Minä ainakin vedän upealla Audi Quatrollani kaasu pohjassa kelissä, kuin kelissä.
Huilataan vasta haudassa!
AudiKing.
-Teiden King-
- Anonyymi
Taitaa premiumkuskit ajaa turvallisuus edellä jos keli ja näkyvyys oli huono?
- Anonyymi
Premiumkuskit taitaa vaan ajaa se lompakko edellä. sillä harvassa saksalaisturbossa on täyskaskovakuutus. Johtuen sen kalleudesta....😂
- Anonyymi
Premiumkuskit ajoivat rajoituksen mukaan.
Tojohönöt ajavat niin lujaa kuin uskaltavat. Taajamassa uskaltaa hyvin ajaa 70 km/h neäjänkympin alueella, moottoritien tietymaiden kohdalla uskaltaa ajaa 90 km/h kuudenkympin alueella.
Esim. ajoin taannoin "kilpaa" anjoviiksen kanssa 80-rajoitusalueella. Siis itse ajoin vakionopeussäädin päällä 80+... kun anjoviiksen piti ladata 110 lasissa ohi. Pitkällä suoralla uskalsi ja itäauton kiihtyvyyskin riitti. Vaan kohta tie muuttui mutkaisemmaksi eikä sillä lullalla pystynyt ajamaan yli 60 km/h, joten saavutin sen ja joudun kihnuttamaan tohjon tahtiin. Kaarteissa ei voinut ohittaa, suorilla tohjo kiihdytti 90-100 lukemiin, muttei päässyt karkuun, kun pian oli edessä taas mutkia, missä vauhti tippui kuuteen kymppiin.
Tohjolla ajetaan aina äärirajoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Premiumkuskit ajoivat rajoituksen mukaan.
Tojohönöt ajavat niin lujaa kuin uskaltavat. Taajamassa uskaltaa hyvin ajaa 70 km/h neäjänkympin alueella, moottoritien tietymaiden kohdalla uskaltaa ajaa 90 km/h kuudenkympin alueella.
Esim. ajoin taannoin "kilpaa" anjoviiksen kanssa 80-rajoitusalueella. Siis itse ajoin vakionopeussäädin päällä 80+... kun anjoviiksen piti ladata 110 lasissa ohi. Pitkällä suoralla uskalsi ja itäauton kiihtyvyyskin riitti. Vaan kohta tie muuttui mutkaisemmaksi eikä sillä lullalla pystynyt ajamaan yli 60 km/h, joten saavutin sen ja joudun kihnuttamaan tohjon tahtiin. Kaarteissa ei voinut ohittaa, suorilla tohjo kiihdytti 90-100 lukemiin, muttei päässyt karkuun, kun pian oli edessä taas mutkia, missä vauhti tippui kuuteen kymppiin.
Tohjolla ajetaan aina äärirajoilla.Iltasatusi oli kyllä vähemmän hauska. Pystyt varmasti kyllä parempaankin, kun oikein yrität!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Premiumkuskit ajoivat rajoituksen mukaan.
Tojohönöt ajavat niin lujaa kuin uskaltavat. Taajamassa uskaltaa hyvin ajaa 70 km/h neäjänkympin alueella, moottoritien tietymaiden kohdalla uskaltaa ajaa 90 km/h kuudenkympin alueella.
Esim. ajoin taannoin "kilpaa" anjoviiksen kanssa 80-rajoitusalueella. Siis itse ajoin vakionopeussäädin päällä 80+... kun anjoviiksen piti ladata 110 lasissa ohi. Pitkällä suoralla uskalsi ja itäauton kiihtyvyyskin riitti. Vaan kohta tie muuttui mutkaisemmaksi eikä sillä lullalla pystynyt ajamaan yli 60 km/h, joten saavutin sen ja joudun kihnuttamaan tohjon tahtiin. Kaarteissa ei voinut ohittaa, suorilla tohjo kiihdytti 90-100 lukemiin, muttei päässyt karkuun, kun pian oli edessä taas mutkia, missä vauhti tippui kuuteen kymppiin.
Tohjolla ajetaan aina äärirajoilla.Yritin pleikkarin GT pelissä samaa. Ei onnistunut! Puskaan meni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltasatusi oli kyllä vähemmän hauska. Pystyt varmasti kyllä parempaankin, kun oikein yrität!
Moottoriteillä saksan vehkeet saattavat painelle 130 lasissa. Se näyttää 90-110 kihnuttavan tohjon ikkunasta katsottuna kovalta kyydiltä.
Mutta taajamassa, missä on kevyttä liikennettä paljon, eivät sen kummemmin erotu. Taajamassa perseilee nimenomaan halvat perhekipot, tollolootat, datsunit, pökötin tilakotillot jne. Akoilla känny korvaan liimattuna = ei osata väistää jalankulkijoita tai pyöräilijäitä ristyksessä käännyttäessä, samaa myös liikenneympyöröissä, suorilla pätkillä nopeus nousee 20-30 yli sallitus, mutta sehän ei ole vaarallista, kun on omat mukulat köytettyinä turvaistuimiin. Muista ei ole väliä.
Itäautoissa on paljon sähkövikoja. Nopeusmittari ei ilmiselvästi toimi eikä usein vilkutkaan. Kostealla ja pimeällä säällä itäautoissa ei toimi takavalotkaan, mutta auringon paistaessa palaa etusumuvalot. Aika himmeleitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Premiumkuskit taitaa vaan ajaa se lompakko edellä. sillä harvassa saksalaisturbossa on täyskaskovakuutus. Johtuen sen kalleudesta....😂
Väärin. Suurin osa autoista hankitaan rahoituksella tai leasingillä joka pakottaa kaskon. Pätee myös Toyotan joustorahoituksella hankittuihin kippoihin joita myös valtaosa on.
- Anonyymi
Hienosti meni maasturi MB 80 km/h nopeudessa ohi kenties 110 mittarissa. Valtatie 12 ja 100 km/h rajoitusalueella. Ei siis hurjastelua, mutta rekat edessäni ja itse luistelin tuulen paineesta täysin liukkaalla tiellä.
Ajattelin ainoastaan, jos lapseni olisi ollut tuossa autossa. Tosin itse ajoin samoissa olosuhteissa 80-luvulla vapaita nopeuksia 150 mittarissa. Huoltoaseman pihassa putosin liukkauden vuoksi persuksilleni välittömästi oven avattuani. Oli muuten kesärenkaat alla ja syksyn musta jää tien päällä. Olen pitänyt tapahtumaa ns. "luojan" suojeluksena. Tuolloin lapseni olivat ja olen monta kertaa ajatellut tuota Audiani, kuinka ylivoimainen se taisi olla moneen muuhun automerkkiin verrattuna. Nyt Toyota autona ja ikää, vai onko hieman viisauttakin enemmän.- Anonyymi
No perhettä sinulla ei tietenkään ole, eikä sitä mersuakaan muussa, kuin unissasi, joita näät aina silloin, tällöin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No perhettä sinulla ei tietenkään ole, eikä sitä mersuakaan muussa, kuin unissasi, joita näät aina silloin, tällöin...
Kai sitä saa unelmoida. Eihän se ole kiellettyä!
- Anonyymi
Vapaatnopeudet poistu jo 70-luvun puolivälissä ja muutenkin tarinasi on, kuin alakoululaisen aineenkirjoitus.
- Anonyymi
Jos saksalainen ehkä rukoileekin kenties jotenkin, niin sitten siten, että hänen autonsa renkaat ovat taivasta kohti anelemassa armoa! 😂😅
- Anonyymi
En vaihtaisi enää Audiin. Varsinkaan nykyistä Tojotsua. On niin kiva körötellä rauhassa ... :)
- Anonyymi
No sehän hyvä. Saatat selvitä tuosta elämästäsi ehkä hengissäkin.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän hyvä. Saatat selvitä tuosta elämästäsi ehkä hengissäkin.....
Ymmärsit väärin. En halua elämääni mitään turvallisuutta.....
- Anonyymi
Täällä meilläpäin te Tojo riisikuppi kuskit olette todellinen riesa.
Niillä kanikopeilla kun ei näytä kukaan uskaltavan ajaa edes sitä sallittua 80 talvirajoituksen mukaista vauhtia.
Se on surullista, että niiden kotteroiden ajo-ominaisuudet ovat niin huonot, että normaalilla talvikelillä voi ajaa vain kuuttakymppiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä meilläpäin te Tojo riisikuppi kuskit olette todellinen riesa.
Niillä kanikopeilla kun ei näytä kukaan uskaltavan ajaa edes sitä sallittua 80 talvirajoituksen mukaista vauhtia.
Se on surullista, että niiden kotteroiden ajo-ominaisuudet ovat niin huonot, että normaalilla talvikelillä voi ajaa vain kuuttakymppiä.Mutta sinun "riisikuppi" joka on siis tyhjä, eli päänuppi, pitäisi viedä huoltoon. Ainakin näössä on häikkää kun katsot nopeusmittaria. Tai sitten kottikärrysi nopeusmittari näyttää mitä näyttää. Tai sitten et tunnista numeroita, sekin on mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä meilläpäin te Tojo riisikuppi kuskit olette todellinen riesa.
Niillä kanikopeilla kun ei näytä kukaan uskaltavan ajaa edes sitä sallittua 80 talvirajoituksen mukaista vauhtia.
Se on surullista, että niiden kotteroiden ajo-ominaisuudet ovat niin huonot, että normaalilla talvikelillä voi ajaa vain kuuttakymppiä.Riisikipoissa on myös huonot sähköt. Toinen lähivalo usein pimeänä, etusumuvalot palaa milloin sattuu, mutta ihan uusistakin sadekeli nitistää takavalot kokonaan. Nopeusmittarikaan ei näytä toimivat eikä usein vilkutkaan.
- Anonyymi
Rahattoman helppo valinta, hihii!
- Anonyymi
Eli nyt sulla on ongelma kun saksalaiset ajeli nätisti rajoituksen mukaan? Valitat nyt sitten siitä kun et päässyt valittamaan, että ne saatanan hullut kaaharit ohitti sinut? Mutta mikäs siinä, aina voi jostain valittaa.
- Anonyymi
Ilman niitä takana ajavia alottaja olisi ajanut alle 70 nopeutta. Nyt joutui pinnistämään ja jännittämään, kun mentiin Tojolle liiallista nopeutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman niitä takana ajavia alottaja olisi ajanut alle 70 nopeutta. Nyt joutui pinnistämään ja jännittämään, kun mentiin Tojolle liiallista nopeutta.
Mutta miksi ne saksalaiset tehoturbot jäivät sitten kiltisti taakseni, kun ohituskaista oli kuitenkin vapaa ohittamista varten? Oi kerro sinä einstein.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2254650
Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?
Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko1873579Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki
Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris542186