Aihe

Sofian fyysinen duuni

Anonyymi

Mitä töitä Sofia tekee? Fyysinen duuni?

12

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi vaan arvailla....
      Lasketaanko työnteoksi

• Anonyymi

Ihan sama duuni, kuin muillakin somella itsensä elättävillä. Fyysistähän tuo työ ei ole, henkisesti varmaan raskasta ihan kenelle tahansa, sen verran sairaita on ihmisten kommentit kaikkialla somessa.

• Anonyymi

Tota tota... Sofia itse kirjoittaa, että fyysinen duuni illalla vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntosali varmaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tätä katsoin myös että mitä fyysistä duunia tekee illalla. Nyt on syömässä.
        Vai sekoittaako että oli fyysisesti paikalla tekemässä duunia? Tuli tämä mieleen, kun tuskin on vaikka lumia lähtenyt luomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Treenaa salilla ja teidänkin kannattaisi 😀

• Anonyymi

Oli mitä oli, mutta ainakin se on ollut liian yksipuolisilla liikeradoilla suoritettua, kun toinen paskapatteri on jäänyt 20cm alemmaksi toiseen verrattuna, ihan vaan kuvista diagnosoituna?

• Anonyymi

Sekoittaa fyysisen työn ja fyysisen läsnäolon..

• Anonyymi

Kirjoitti myös juurikasvusta englanniksi vähän miten sattuu🤗

• Anonyymi

Änkee aina samoihin paikkoihin missä on S&S.
      Nolo tyyppi ei mitään käytöstapoja sehän on nähty missäs niitä olisi oppinut.

• Anonyymi

Salilla käynti ei ole työ 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Sofialle harrastuksetkin ovat ”duuneja” 🙈

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      374
      21506
    2. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      16377
    3. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      684
      15866
    4. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      632
      8906
    5. Johanna Tukiainen menetti vauvansa Solnan sosiaalihuollolle - myös vuokra-asunto liipasimella!

Tänään 4.3. ilmestynyt Seiska tietää kertoa saman minkä näädät ovat tienneet jo 3 viikon ajan. Näätien tiedothan koskivat Tukiaisen vauvan huostaanot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      709
      6208