Varpaat toisiaan hipoen

Anonyymi

Me otettiin taas askeleet lähemmäksi toisiamme. Nyt seisotaan jo varpaat toisiaan hipoen. Minä tiedän sinun tykkäävän minusta ja sinä minun sinusta. Kumpikaan ei vielä ole sanonut sitä suoraan ääneen tai ottanut puheeksi. Ehkä ihan vaan siksi, ettei ole tilaisuutta. Minua ei oikeastaan edes jännitä enää, olen luottavainen. Se tapahtuu, mitä tapahtuu.

Pus ock kram, n->m.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas on joku kisa meneillään että kuka kirjoittaa parhaimman provon.
      Tuo ruotsinkielinen lausahdus on oksettava

    • Anonyymi

      Ote Kalevalasta:

      -Harvoin yhtehen yhymme, saamme toinen toisihimme

      näillä raukoilla rajoilla, poloisilla Pohjan mailla.

      Lyökämme käsi kätehen, varpaat varpaien lomahan,

      lauloaksemme hyviä, parahia pannaksemme,

      • Anonyymi

        Ei ole Kalevalan tuntijoita täällä, kun älämölöä ei syntynyt vaikka sormet sormien lomahan oli jotain muuta :)


      • Anonyymi

        Pohjan neito ,tumma tulinen ,miehen syli.
        Miksi neito loimu mekko metsässä viihtyy
        kuin kotonaan?Kaukaa kumpuu arvot iäiset
        ikuisesti mieleen painuneet.


    • Anonyymi

      Olen tiennyt sen ensi tapaamisesta lähtien, kenet haluan. Mutta en häntä silti väkisin vie. m>n

      • Anonyymi

        Ei varmaan kannata varattuihin sekaantua


      • Anonyymi

        Jos sanoisit tuon ääneen niin ihan omasta halustani mukaasi haluaisin ❤️ n>m


      • Anonyymi

        Olisin tosi yllättynyt, jos hän olisi ihastunut minuun ensi tapaamisella. En oikein usko, että tämä on minulle.

        Aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin tosi yllättynyt, jos hän olisi ihastunut minuun ensi tapaamisella. En oikein usko, että tämä on minulle.

        Aloittaja.

        Yhdelle naiselle tämän sanoisin, koska näin mulle tosiaan kävi. Sitä tunnetta ei voi minulta poistaa, vaikka minä en tosin hänen tunteitaan ihan varmuudella tiedäkään. m>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdelle naiselle tämän sanoisin, koska näin mulle tosiaan kävi. Sitä tunnetta ei voi minulta poistaa, vaikka minä en tosin hänen tunteitaan ihan varmuudella tiedäkään. m>n

        Minä ihastuin häneen vasta myöhemmin. Ja olen siinä uskossa, että näin kävi myös hänelle.


      • Anonyymi

        Näin meille kävi ja me mollemmat vaistosimme sen nyt me hakeudumme lähemmäs vaihdamme sanaset, mutta hiljaa seuraamme toisille kaikkea muuta kirjoittelemme.
        Niin kauan on näin hyvä kunnes askeleet lähemmäs vie
        Toivon että silloin alkaa se meidän yhteinen tie
        n>m


    • Anonyymi

      Kauniisti sanottu ihana nainen M... T. K.

    • Anonyymi

      Milloin askeleenne ovat lähentyneet?

      • Anonyymi

        Viime vuonna, tänä vuonna.


    • Anonyymi

      Minultakin jännitys väheni huomattavasti. En vain ole vieläkään täysin varma, mitä sinä haluat.

      • Anonyymi

        En minäkään tiedä, mitä hän haluaa. Eikä minulla ole selkeää käsitystä, mitä itsekkään haluan. Paitsi hänet.


    • Anonyymi

      Kiva kirjoitu, onnea matkaan ❤

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe