Aihe

Kepu valta alas Kuusamosta

Anonyymi

Nyt tulevien vaalien takia kepulaiset varmasti yö unia menettäneet vaikka Kuusamo senverran juntti paikka että ne ketkä äänestäneet kepua äänestää kepua jatkossakin vaikka kepu mitään plusssaa ole saanu aikaseksi. Tunnustan olen itsekkin kepua äänestäny mutta nyt tulevissa vaaleissa ei tule ääntä kepulle. Ja älkää persu fanit en äänestä persujakaa lähinnä kortesalmen jäykkyydestä johtuen. Kepulaiset ei ole kuin hallaa saanu aikaseksi. Varsinkin nyt korona aikaan noh nuoret kait päässy liikuntahalliin mutta kuka muistaa meitä vanhuksia joille oikeastaan ainut hyvä liikunta muoto on vesijumppa. Minulle sopisi jos uimahalli olisi meille vanhuksille auki esim 07.00-10.00. Sitten tunti siivous aikaa ja senjälkeen koululaiset. Just oli koillissanomissa juttua eräältä kepulaiselta taksi kuskilta ettei liikuntapaikkoja avata. Kiitos vaan siitä ajattelet varmaan että kohta noi kupsahtaa muutenkin. T:mummeli 75v

2

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiks se ole joku juutinen vai juutalainen mikä on tuossa höpö höpö lautakunnassa puheenjohtajana

• Anonyymi

Mietippä hetki, kuka muu meitä maalaisia (kuusamolaisia) puolustaisi ja ajaisi meidän asioita muu kuin kepulaiset, ei varmasti kukaan muu, joten äänestä siis kepulaista, minäkin ja myös naapurit ovat samaa mieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      11362
    2. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      4595