Kepu valta alas Kuusamosta

Anonyymi

Nyt tulevien vaalien takia kepulaiset varmasti yö unia menettäneet vaikka Kuusamo senverran juntti paikka että ne ketkä äänestäneet kepua äänestää kepua jatkossakin vaikka kepu mitään plusssaa ole saanu aikaseksi. Tunnustan olen itsekkin kepua äänestäny mutta nyt tulevissa vaaleissa ei tule ääntä kepulle. Ja älkää persu fanit en äänestä persujakaa lähinnä kortesalmen jäykkyydestä johtuen. Kepulaiset ei ole kuin hallaa saanu aikaseksi. Varsinkin nyt korona aikaan noh nuoret kait päässy liikuntahalliin mutta kuka muistaa meitä vanhuksia joille oikeastaan ainut hyvä liikunta muoto on vesijumppa. Minulle sopisi jos uimahalli olisi meille vanhuksille auki esim 07.00-10.00. Sitten tunti siivous aikaa ja senjälkeen koululaiset. Just oli koillissanomissa juttua eräältä kepulaiselta taksi kuskilta ettei liikuntapaikkoja avata. Kiitos vaan siitä ajattelet varmaan että kohta noi kupsahtaa muutenkin. T:mummeli 75v

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiks se ole joku juutinen vai juutalainen mikä on tuossa höpö höpö lautakunnassa puheenjohtajana

    • Anonyymi

      Mietippä hetki, kuka muu meitä maalaisia (kuusamolaisia) puolustaisi ja ajaisi meidän asioita muu kuin kepulaiset, ei varmasti kukaan muu, joten äänestä siis kepulaista, minäkin ja myös naapurit ovat samaa mieltä.

      • Anonyymi

        KEPU syö kuormasta, valehtelevat vaan minkä kerkiävät, sitte ku homma pitäis tehdä ni istuvat riukupaskalla ladontakana!


    • Anonyymi

      Minua ei haittaa onko kepu vai köpöläinen, kunhan poliitikot toimisivat lain puitteissa, nyt on monellä lain tuntemus vähäinen ja älytöntä suhmurointia, omia etujaan vain ajavat hävyttömästi.

    • Anonyymi

      Kaksi kertaa "tyhjää" äänestäneet tai kaksi kertaa jääneet pois istunnoista, menettää paikkansa varahenkilölle. Ja on ehdokkaana vain kuntavaaleissa, ei kirkollisvaaleissa, eikä kissanristiäisissä. Vanhat hyväveliveikkoset ja siskoseijaset pois .

    • Anonyymi

      Keskustalaiset huolehtivat ennen kaikkea omista eduistaan eivät kuntalaisten. Kaikki kepulaisten tekemät polittiiset teot pitäisi saada julkisiksi ja heidän perusteet myös niin nähtäisiin miten perusteet ontuvat, asiantuntemus on surkea ja omia ja lähipiirin etuja ajetaan. Luulevatko että piilossa tehdään mitä halutaan ja sitten päälle kiistetään.Suurin osa kepulaisista joutaisivat pois valtuustosta, mutta kun ihmiset lähipiiri joko hyötyy tai ihmiset ei tiedä mitä nämä touhuaa, niin äänestävät nuita. Vasemiston partajannu kumartelee keskustalaisia muka yhteistyön merkeissä eli tekee kuten kepu haluaa.

    • Anonyymi

      Joutaisivat vapuksi sonnanluotiin tämähän on vanha perinne

      • Anonyymi

        Ainaki se yks maitojunalla eduskunnasta tullut joutais....


    • Anonyymi

      Ei ole ihme jos on maanasiat perseestä kun näillä kepulaisillakin on värillinen ehdokkaana mitähän toi mahtaa ymmärtää kunnan asioista .......meneehän lisänä huutosakissa varmaan

      • Anonyymi

        Opettele ensin kirjoittamaan itse suomea, ennen kuin lauot rasistisia persukommenttejasi.


    • Anonyymi

      Ottaako totuus noin kovasti pannuun ........irchkllkyt

    • Anonyymi

      Kitetäänhän muutkin vieraslajit!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Mamuilla tai kepulaisilla on ylimääräistä aikaa töihinmennessä sotkea perussuomalaisten vaalimainoksia lapsoset ketterät kotimaasta hähähää!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe