Aihe

Kirjekyyhky

Anonyymi

Aletaan käyttämään kyyhkyjä kirjeiden kuljetukseen. Siinä säästyisi miljardeja kun loppuisi bensan kulutus. Luonto puhdistuisi ja jäävuoret lakkasivat sulamasta. Laivat lakkaisivat uppoamasta ja työntekijöitä vapautuisi muuhun työhön.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

PS. Olen Vihreä

• Anonyymi

Kirjeet kulkee enimmäkseen sähköisesti nykyään, jos et ole huomannut....
      Postinkantajillakin on työt vähentyneet ainakin 50 %.

• Anonyymi

mitenkähän mahtaisi onnistua? kyyhkyn olisi todella vaikea päästä postiluukusta sisään, tai kerrostalossa edes alaovesta.

• Anonyymi

Ruotsissa on alettu jakamaan kirjepostia joka toinen arkipäivä. Silläkin säästää energiaa. Kirjepostilaatikot myös tyhjennetään vain arkipäivisin. Näin säästetään kuljetuskustannuksista.

• Anonyymi

Tuohan on tapahtunut jo meillä.
        Kirjekyyhky? Ajatus on romanttinen.
        Tulisi kyyhky kivenä alas, kun toisi minulle aikakausilehtiä.
        Ja, mikä suihke ilmassa. Jos kyyhkyt ihastuisivat ilmassa, siinä menisi mummelien ja papparaisten postit sekaidin.
        Ja mikä kujerrus....
        Beng

• Anonyymi

Mikäs siinä - jos ennen ihmistyövoiman korvasi koneet, nyt sitten toivotaan että eläimet korvaisivat posteljoonien työt. Muutama työtön lisää. Ett' silleen!

• Anonyymi

Aiotko seuraavaksi keksiä pyörän uudestaan ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      602
      6102
    2. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      470
      5323
    3. Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki täytti vasta 20 vuotta! Poseeraa "vanhuksen" kanssa...

Voi että hän on vielä niin nuori: https://www.suomi24.fi/viihde/dannyyn-78-liitetty-helmi-loukasmaki-taytti-20-vuotta-poseeraa-vanhuksen-kanssa-kuin-m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      4546