Aihe

Ne on mun julkimoja

Anonyymi

Tykkään niistä ei kukaan muu. Yksinoikeudella

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kukapa nyt ei omista lapsosistaan pitäisi, muu olisi julmaakin.

• Anonyymi

Liika omistushaluisuus on anaalista.

• Anonyymi

Siis niillä ei ole kuin yksi fani, eikö se ole vähän....

• Anonyymi

Nii ala selittää mitä kiusaat minua sun suhteilla kun tiedät että mun hermot ei kestä yhtää edes ajatella että olet ollu jonkun kanssa kun olen todella mustasukkainen sinusta nii älä edes julkaise mitää viestejä muiltakaan joita minä kuvittelen että olet kirjoittanut jollekin kun mä olen nii mustasukkainen sinusta että mun hermot ei ole hallinnassa kun luen tollasta mitä kirjoitat muista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii ala selittää mitä kiusaat minua sun suhteilla kun tiedät että mun hermot ei kestä yhtää edes ajatella että olet ollu jonkun kanssa kun olen todella mustasukkainen sinusta nii älä edes julkaise mitää viestejä muiltakaan joita minä kuvittelen että olet kirjoittanut jollekin kun mä olen nii mustasukkainen sinusta että mun hermot ei ole hallinnassa kun luen tollasta mitä kirjoitat muista.

Sulla menee nyt tunteet yli. Rauhoitus nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      746
      8818
    2. Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki täytti vasta 20 vuotta! Poseeraa "vanhuksen" kanssa...

Voi että hän on vielä niin nuori: https://www.suomi24.fi/viihde/dannyyn-78-liitetty-helmi-loukasmaki-taytti-20-vuotta-poseeraa-vanhuksen-kanssa-kuin-m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      7885
    3. Yölintu : Matti Silmu on kuollut

Matti Silmu, Yölintuorkesterin perustaja on kuollut. . . .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      6218
    4. Matti Silmu :(

Matti Silmu kuollut:( osanotto läheisille.
      Yölintu
      19
      3499