Aihe

Mulla on oikeasti

Anonyymi

vähän sellaista kasvosokeutta että en välttämättä tunnista jos tuolla jossain liikenteessä sinut näen tai en luota näkemääni koska olen niin monet kerrat erehtynyt, varsinkaan jos näen kaukaa tai jonkun ikkunan läpi. Ei sillä että olisin unohtuanut miltä näytät, se vain jostain syystä tapahtuu. Eli ei pidä loukkaantua/luulla että olisin oikeasti unohtanut vaikka näyttäisi siltä etten huomaa/tunnista. En vaan usko että se todella olisit ollut sinä.

6

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mua ei haittaa vaikka joku ei olis tuntevinaan, kun kohikkain satuttais, nolompaa olis se, ett joku pinkois karkuun, peläten ett tulen juttelemaan. Mä en edes katsele kauheasti ihmisiä nykyään, jos kuljen jossain ostoksillakin, enempi katselen mitä aion ostaa. Ei mua kukaan muista kuitenkaan vaikka tosiaan vastaan tulisin, en mä ole/ollut kenellekään tärkeä henkilö.

• Anonyymi

Vinkki: EI KETÄÄN KIINNOSTA!

• Anonyymi

Puhu kuule vain omasta puolestasi!!

• Anonyymi

Kiinnostaapas minua. Nyt vasta luin aloituksen.

• Anonyymi

Sama jutska. Ihminen vai hirvi 10m pääs. Glasit kuka niitä kaipaa ?

• Anonyymi

Mulla on vähän samaa vikaa. Kun näkee ihmisen paikassa, jossa ei oleta näkevänsä, niin ei vaan tunnista välttämättä. Ja siis tosi tuttuja jäänyt huomaamatta eli voi se rakkauskin jäädä huomaamatta kun yllättäen törmää ja jos erilainen vaatetuskin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      373
      4687
    2. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      353
      3324