Meidän Loimaa

Anonyymi

Meidän Loimaa, mitähän siitä tulee. Nyt jo sellaisia nimiä, että rahalla saa ja hevosilla pääsee. Ajatellaanko oikeasti ihan tavallisia ihmisiä Loimaalla, vai kiillotellaanko omaa nahkaa. On täysin väärää äänestää heitä, joilla ei ole tietoa mitä tulevaisuudessa tehdä. Uskaltaako heistäkään yksikään tehdä omia päätöksiä, ja ajatella Loimaan parasta vai ajatteleeko he millä myydä omaansa.

16

1490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokoomus ja Keskustalaiset yrittäjät näyttäisi valtaa pitävän!

      • Anonyymi

        Juuri näin. Yrittävät kalastella nyt vähän eri teitä ääniä. Samaa paskaa eri purkissa.


    • Anonyymi

      Oikaisen luulonne. Meidän Loimaa on kattaus eri alojen ihmisiä eri puolilta Loimaata. Itse olen keskustasta alunperin, mutta olen työskennellyt pääasiassa Loimaan laitamilla. Viimeiset 8v. Alastarolla. Yrittäjä en ole, vaan tehnyt palkkatyötä Loimaan kaupungille 20v. Toki ajattelen omaakin etuani, jotta täällä olisi parempi asua ja olla. Rahaa en tästä saa, mutta ainakin olen kokemusta rikkaampi. Toivon, että saamme aikaiseksi avomielistä keskustelua aiheesta kuin aiheesta. Yst. terv. Kuntavaaliehdokas Annareeta Vuorinen

      • Anonyymi

        Lisään Annareetan kommenttiin, että minäkin (22v työtön vapaaehtoistyöntekijä) olen mukana ja en äänestäisi kokoomusta, vaikka maksettaisiin. Keskustalla on kanssani joitain samoja arvoja, mutta siihenkin on syynsä, miksi hain juuri ML:ään, enkä keskustaan.
        Saan äänestää juuri miten parhaalta tuntuu, enkä siten, miten muut käskevät.

        Helena Jalonen, Meidän Loimaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään Annareetan kommenttiin, että minäkin (22v työtön vapaaehtoistyöntekijä) olen mukana ja en äänestäisi kokoomusta, vaikka maksettaisiin. Keskustalla on kanssani joitain samoja arvoja, mutta siihenkin on syynsä, miksi hain juuri ML:ään, enkä keskustaan.
        Saan äänestää juuri miten parhaalta tuntuu, enkä siten, miten muut käskevät.

        Helena Jalonen, Meidän Loimaa

        Voi tyttörukka, tulet huomaamaan että kokoomuksen väkeä löytyy myös meidän Loimaa riveistä. Nyt jo useampi.
        Ei se ole missä puolueessa on, vaan minkälainen ihminen on.

        No joka tapauksessa on sinulle vaaleihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tyttörukka, tulet huomaamaan että kokoomuksen väkeä löytyy myös meidän Loimaa riveistä. Nyt jo useampi.
        Ei se ole missä puolueessa on, vaan minkälainen ihminen on.

        No joka tapauksessa on sinulle vaaleihin!

        Tiedän, että ML:ssä on ihmisiä, joilla on paljon samanlaisia arvoja, kuin kokoomuksessa olevilla ihmisillä.
        Tässä vaan on se ero, että meidän yhteisten näkemysten poliittisista kysymyksistä ei tarvitsekaan kohdata.
        Meillä ei ole samanlaista "ryhmäkuria", kuin puolueilla, vaan saamme äänestää juuri niin kuin näämme parhaaksi.
        Kuitenkin ihmisinä kaikki on meidän ryhmässä ihan loistotyyppejä ja tullaan toimeen hyvin. :)
        Ja sen lisään vielä, että mua ei tarvitse sääliä, mun ikä on 22, mutta mä en ole mikään tyttö, joka odottaa prinssi uljasta saapuvaksi. Osaan pitää itsestäni hyvin huolen. :)

        - Helena Jalonen, Meidän Loimaa


    • Anonyymi

      Kuntavaaalien perusteella valitaan myös Sairasnhoitopiirin ja Maakuntaliiton päättäjät. Sitoutumsttomien ääniä ei niissä huomioida eikä Tyks-Loimaan turvaamisesssa tai SOTE- väännöissä huomioon. Ei hyötyä, päinvastoin.

      • Anonyymi

        Joukko vapaa matkustajia jotka kuvittelee idean olevan Ihmisten parhaaksi. Todellisuudessa murentavat toimivaa poliittista järjestelmää. Voisi kutsua äärioikeistolaiseksi yhdistykseksi. Poimivat rusinat päältä olemalla kaikkien kanssa samaa mieltä. Jälkiviisatelijoita jotka katkeria kun ei ole saaneet huomiota. Jne. Nykyajan paskalakkeja!


    • Anonyymi

      Pelkkiä riistäjäkapitalisteja nostavat verovapaat osingot ja pistävät firmat konkurssiin. Parempi on kaikkien olla kaupungilla töissä on edes kunnon lomat.

      • Anonyymi

        typeryyttä. Ei kaikki voi lla kaupungilla töissä. Pitää olla opettajiakin ja sairaala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        typeryyttä. Ei kaikki voi lla kaupungilla töissä. Pitää olla opettajiakin ja sairaala.

        Opettajat on kaupungin töissä! tarvitaan hyviä firmojakin. Ainakin Lidl, Alko , Apteekki ja Evira. Ei muuten rahat riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettajat on kaupungin töissä! tarvitaan hyviä firmojakin. Ainakin Lidl, Alko , Apteekki ja Evira. Ei muuten rahat riitä.

        Kyllä rahat riittää, kun Sipilan nylkyrilauma on pois hallituksesta.


    • Anonyymi

      Elitistisen kabinettipolitiikan aika Loimaalla on ohi ja vaadimme avointa ja läpinäkyvää demokratiaa, jossa kaikki kaupunkilaiset ovat mukana. Näistä syistä olen antanut suostumukseni asettua Loimaan Vasemmiston valtuustoehdokkaaksi.

      Harrastan kitaransoittoa sekä valokuvien ja videoiden katselua, puolisoni harrastaa valokuvausta ja videokuvausta.

    • Anonyymi

      Loimaan ja päättäjien mollaamista näkyy olevan viesti pääosin

      • Anonyymi

        Kyllä, todella moukkamaista. Eikö heillä ole mitään omaa sanottavaa, haukkuvat vain muita.


    • Anonyymi

      Roskasakkia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe