Aihe

Meidän Loimaa

Anonyymi

Meidän Loimaa, mitähän siitä tulee. Nyt jo sellaisia nimiä, että rahalla saa ja hevosilla pääsee. Ajatellaanko oikeasti ihan tavallisia ihmisiä Loimaalla, vai kiillotellaanko omaa nahkaa. On täysin väärää äänestää heitä, joilla ei ole tietoa mitä tulevaisuudessa tehdä. Uskaltaako heistäkään yksikään tehdä omia päätöksiä, ja ajatella Loimaan parasta vai ajatteleeko he millä myydä omaansa.

5

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokoomus ja Keskustalaiset yrittäjät näyttäisi valtaa pitävän!

• Anonyymi

Juuri näin. Yrittävät kalastella nyt vähän eri teitä ääniä. Samaa paskaa eri purkissa.

• Anonyymi

Oikaisen luulonne. Meidän Loimaa on kattaus eri alojen ihmisiä eri puolilta Loimaata. Itse olen keskustasta alunperin, mutta olen työskennellyt pääasiassa Loimaan laitamilla. Viimeiset 8v. Alastarolla. Yrittäjä en ole, vaan tehnyt palkkatyötä Loimaan kaupungille 20v. Toki ajattelen omaakin etuani, jotta täällä olisi parempi asua ja olla. Rahaa en tästä saa, mutta ainakin olen kokemusta rikkaampi. Toivon, että saamme aikaiseksi avomielistä keskustelua aiheesta kuin aiheesta. Yst. terv. Kuntavaaliehdokas Annareeta Vuorinen

• Anonyymi

Kuntavaaalien perusteella valitaan myös Sairasnhoitopiirin ja Maakuntaliiton päättäjät. Sitoutumsttomien ääniä ei niissä huomioida eikä Tyks-Loimaan turvaamisesssa tai SOTE- väännöissä huomioon. Ei hyötyä, päinvastoin.

• Anonyymi

Joukko vapaa matkustajia jotka kuvittelee idean olevan Ihmisten parhaaksi. Todellisuudessa murentavat toimivaa poliittista järjestelmää. Voisi kutsua äärioikeistolaiseksi yhdistykseksi. Poimivat rusinat päältä olemalla kaikkien kanssa samaa mieltä. Jälkiviisatelijoita jotka katkeria kun ei ole saaneet huomiota. Jne. Nykyajan paskalakkeja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      10236
    2. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      423
      6838