Suloiseni :) ajatuksissa halaan sinua ja peittelen
Hyvää yötä
11
61
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kun joku halaisi minua pitkään. Olisi kiva, jos saisi kerrankin olla se, josta pidetään kiinni.
- Anonyymi
Mä haluaisin olla se, joka pitää susta kiinni ja lujaa. Mutta tuo aloittaja en ole. Hän ärsyttää mua kun ei suostu yhtään vihjaamaan kenelle toivottaa. Onko mies vai nainen vai susi kyseessä. Todennäköisesti ne on yleisesti tarkoitettu kaikille eikä kellekään erityisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluaisin olla se, joka pitää susta kiinni ja lujaa. Mutta tuo aloittaja en ole. Hän ärsyttää mua kun ei suostu yhtään vihjaamaan kenelle toivottaa. Onko mies vai nainen vai susi kyseessä. Todennäköisesti ne on yleisesti tarkoitettu kaikille eikä kellekään erityisesti.
Modehan se siellä lähettelee unitoivotuksiaan. En tiedä onko mies vai nainen.
- Anonyymi
Olen nyt niin positiivinen, että omin tämän kyseenalaistamatta ja miettimättä yhtään 🤗😘 Hyvää yötä rakkaalle, minulla on sinua kova ikävä!
- Anonyymi
Voi luoja noita idiootteja, jotka kuvittelee jonkun oikeasti heitä täällä ajattelevan🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luoja noita idiootteja, jotka kuvittelee jonkun oikeasti heitä täällä ajattelevan🤣🤣
No, et sinäkään kyllä fiksumpi ole. Mitä edes teet täällä palstalla, jos tarkoituksesi on käydä naureskelemassa toisten jutuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta...raikasta aamua, ilmakylpyjä parvekkeella 😉
- Anonyymi
Mitä sä täällä teet, etkö voi oikeesti sitä tehdä vai mikä mättää? Pistä tuo viesti sille jolle sen tarkoitit, ei kai tuo muille kuulu tai edes kiinnosta...boriing
- Anonyymi
Ne haluaa elää Loo Loo landissa.
- Anonyymi
Hyvää yötä ihanuus. Minäkin hellin sinua mielessäni :)
- Anonyymi
Onko äiti? Nukkumaan pitäis kyllä mennä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093029Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1222383Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17780Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699