Hyvää yötä

Anonyymi

Suloiseni :) ajatuksissa halaan sinua ja peittelen

11

93

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi kun joku halaisi minua pitkään. Olisi kiva, jos saisi kerrankin olla se, josta pidetään kiinni.

• Anonyymi

Mä haluaisin olla se, joka pitää susta kiinni ja lujaa. Mutta tuo aloittaja en ole. Hän ärsyttää mua kun ei suostu yhtään vihjaamaan kenelle toivottaa. Onko mies vai nainen vai susi kyseessä. Todennäköisesti ne on yleisesti tarkoitettu kaikille eikä kellekään erityisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä haluaisin olla se, joka pitää susta kiinni ja lujaa. Mutta tuo aloittaja en ole. Hän ärsyttää mua kun ei suostu yhtään vihjaamaan kenelle toivottaa. Onko mies vai nainen vai susi kyseessä. Todennäköisesti ne on yleisesti tarkoitettu kaikille eikä kellekään erityisesti.

Modehan se siellä lähettelee unitoivotuksiaan. En tiedä onko mies vai nainen.

• Anonyymi

Olen nyt niin positiivinen, että omin tämän kyseenalaistamatta ja miettimättä yhtään 🤗😘 Hyvää yötä rakkaalle, minulla on sinua kova ikävä!

• Anonyymi

Voi luoja noita idiootteja, jotka kuvittelee jonkun oikeasti heitä täällä ajattelevan🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi luoja noita idiootteja, jotka kuvittelee jonkun oikeasti heitä täällä ajattelevan🤣🤣

No, et sinäkään kyllä fiksumpi ole. Mitä edes teet täällä palstalla, jos tarkoituksesi on käydä naureskelemassa toisten jutuille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta...raikasta aamua, ilmakylpyjä parvekkeella 😉

• Anonyymi

Mitä sä täällä teet, etkö voi oikeesti sitä tehdä vai mikä mättää? Pistä tuo viesti sille jolle sen tarkoitit, ei kai tuo muille kuulu tai edes kiinnosta...boriing

• Anonyymi

Ne haluaa elää Loo Loo landissa.

• Anonyymi

Hyvää yötä ihanuus. Minäkin hellin sinua mielessäni :)

• Anonyymi

Onko äiti? Nukkumaan pitäis kyllä mennä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      418
      1840
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      148
      1182
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1131
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1093
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      106
      1069
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      164
      921
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      751
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      689
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      654
    Aihe