Aihe

Hyvää yötä

Anonyymi

Suloiseni :) ajatuksissa halaan sinua ja peittelen

11

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi kun joku halaisi minua pitkään. Olisi kiva, jos saisi kerrankin olla se, josta pidetään kiinni.

• Anonyymi

Mä haluaisin olla se, joka pitää susta kiinni ja lujaa. Mutta tuo aloittaja en ole. Hän ärsyttää mua kun ei suostu yhtään vihjaamaan kenelle toivottaa. Onko mies vai nainen vai susi kyseessä. Todennäköisesti ne on yleisesti tarkoitettu kaikille eikä kellekään erityisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä haluaisin olla se, joka pitää susta kiinni ja lujaa. Mutta tuo aloittaja en ole. Hän ärsyttää mua kun ei suostu yhtään vihjaamaan kenelle toivottaa. Onko mies vai nainen vai susi kyseessä. Todennäköisesti ne on yleisesti tarkoitettu kaikille eikä kellekään erityisesti.

Modehan se siellä lähettelee unitoivotuksiaan. En tiedä onko mies vai nainen.

• Anonyymi

Olen nyt niin positiivinen, että omin tämän kyseenalaistamatta ja miettimättä yhtään 🤗😘 Hyvää yötä rakkaalle, minulla on sinua kova ikävä!

• Anonyymi

Voi luoja noita idiootteja, jotka kuvittelee jonkun oikeasti heitä täällä ajattelevan🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi luoja noita idiootteja, jotka kuvittelee jonkun oikeasti heitä täällä ajattelevan🤣🤣

No, et sinäkään kyllä fiksumpi ole. Mitä edes teet täällä palstalla, jos tarkoituksesi on käydä naureskelemassa toisten jutuille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta...raikasta aamua, ilmakylpyjä parvekkeella 😉

• Anonyymi

Mitä sä täällä teet, etkö voi oikeesti sitä tehdä vai mikä mättää? Pistä tuo viesti sille jolle sen tarkoitit, ei kai tuo muille kuulu tai edes kiinnosta...boriing

• Anonyymi

Ne haluaa elää Loo Loo landissa.

• Anonyymi

Hyvää yötä ihanuus. Minäkin hellin sinua mielessäni :)

• Anonyymi

Onko äiti? Nukkumaan pitäis kyllä mennä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      389
      8771
    2. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      8373
    3. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      389
      6359
    4. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      243
      4239
    5. Korona-altistuminen joogasalilla ja puutteelliset tiedot

"Ylilääkäri Jarno Rieppo kertoo, että tartuntaketjujen jäljitys on kesken eikä kaikkia mahdollisesti altistuneita ole vielä tavoitettu puutteellisten
      Iisalmi
      98
      2574