Kerro nyt rehellisesti mies

Anonyymi

haluatko sä että meistä tulee pari?
Odotan innolla noiden vmäisten katkeran suolaisia vastauksia, mutta ei hätää, tunnistan sut sieltä seasta kyllä ihana :)

92

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pistä viestiä irl, niin sillä se selviää helpostikkin.

    • Anonyymi

      Kysy kesällä kaikki voi olla mahdollista?

      • Anonyymi

        Miksi vasta kesällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vasta kesällä?

        Voi toki aikaisemminkin, mutta silloin voisi olla luontevampi ympäristö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi toki aikaisemminkin, mutta silloin voisi olla luontevampi ympäristö?

        Mystistä.


    • Anonyymi

      En oo jari

      • Anonyymi

        Enkä kysy Jarilta, luulisin


    • Anonyymi

      Ei tule, minulla on aivan mahtava nainen jo saalistettu. Leijona pitää syöstä vallasta jotta uusi voi jatkaa.

      • Anonyymi

        Entäs jos aloittaja onkin se mahtava saliisi, eikä se, jolle kuvittelet noin vastaavasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos aloittaja onkin se mahtava saliisi, eikä se, jolle kuvittelet noin vastaavasi

        Se ei ole totta, tämä leijona on aikanaan katsonut naaraansa jonka kanssa pidetään kädestä kunnes elämä loppuu. Sitä tulee kunnioittaa. Valhallassa asiat voi olla toisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole totta, tämä leijona on aikanaan katsonut naaraansa jonka kanssa pidetään kädestä kunnes elämä loppuu. Sitä tulee kunnioittaa. Valhallassa asiat voi olla toisin

        Miksi edes kuvittelet aloituksen olevan sinulle? Miksi se olisi varatulle? Koita unohtaa hetkeksi se miten kaikki naiset haluavat juuri sinut ja käytä järkeäsi. Kaltaistasi miestä en kaipaisi missään ja se on fakta. Minä en tuollaisiin ihastu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole totta, tämä leijona on aikanaan katsonut naaraansa jonka kanssa pidetään kädestä kunnes elämä loppuu. Sitä tulee kunnioittaa. Valhallassa asiat voi olla toisin

        Kuitenkin nähtävästi oletat täällä jonkun haikailevan perääsi eli olet kiinnostunut muistakin naaraista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi edes kuvittelet aloituksen olevan sinulle? Miksi se olisi varatulle? Koita unohtaa hetkeksi se miten kaikki naiset haluavat juuri sinut ja käytä järkeäsi. Kaltaistasi miestä en kaipaisi missään ja se on fakta. Minä en tuollaisiin ihastu.

        Hyvin vastattu.


    • Anonyymi

      Kyllä mä haluan, että meistä tulee pari.

      • Anonyymi

        Jos olisit hän, niin meistä tulisi pari. Koska sitä haluan minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit hän, niin meistä tulisi pari. Koska sitä haluan minäkin.

        Ei minulta tuo. Haluan, mutta joistakin asioista on niin eri näkemykset ettei vaan saada sovittua.
        Haluta ja pystyä ovat eri asioita.
        Mutta sinä voit hyvin
        niin minäkin. Kaikkea hyvää sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulta tuo. Haluan, mutta joistakin asioista on niin eri näkemykset ettei vaan saada sovittua.
        Haluta ja pystyä ovat eri asioita.
        Mutta sinä voit hyvin
        niin minäkin. Kaikkea hyvää sinulle.

        Kuten? Aikamoinen väliintulo, aloituksessa halutaan ja sitten on erimielisyyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulta tuo. Haluan, mutta joistakin asioista on niin eri näkemykset ettei vaan saada sovittua.
        Haluta ja pystyä ovat eri asioita.
        Mutta sinä voit hyvin
        niin minäkin. Kaikkea hyvää sinulle.

        Tämä ei ole aloittajalta, eikä aloittajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten? Aikamoinen väliintulo, aloituksessa halutaan ja sitten on erimielisyyksiä.

        Tämä on aloittajalta: Jos olisit hän, niin meistä tulisi pari. Koska sitä haluan minäkin.
        Ei tuo ihme höpinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten? Aikamoinen väliintulo, aloituksessa halutaan ja sitten on erimielisyyksiä.

        Ei se ollut aloittajalta. Hän varmaan tarkoitti sen aloittajalle, mutta ei ole se ketä kaipaan.


    • Anonyymi

      Kyllähän tuo passais, en mä nyt ainakaan hanttiin laittais.

      • Anonyymi

        No mitä tässä sitten vielä odotellaan? Pitääkö sua metsästää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä tässä sitten vielä odotellaan? Pitääkö sua metsästää?

        Ei tarvitse metsästää. Tiedät kyllä mikä tässä hidastaa, jos hän olet. Näköjään liian lyhyet vastaukset poistuu täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse metsästää. Tiedät kyllä mikä tässä hidastaa, jos hän olet. Näköjään liian lyhyet vastaukset poistuu täältä.

        Tietysti mun oma musta sydän, mutta se ei parane koskaan kokonaiseksi, siitä puuttuu monta palaa, kyllä se edelleen tuntee, mutta ei ole entisensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti mun oma musta sydän, mutta se ei parane koskaan kokonaiseksi, siitä puuttuu monta palaa, kyllä se edelleen tuntee, mutta ei ole entisensä.

        Ei tässä kenenkään sydän mitään hidasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä kenenkään sydän mitään hidasta.

        Mitä sitten haluat? Seksiä vai? No kuule en muutu ihmisenä mitenkään,oli sitä tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten haluat? Seksiä vai? No kuule en muutu ihmisenä mitenkään,oli sitä tai ei.

        Seksiäkin. Etkö osaa lukea. Mitä aloituksessa kysytään? Tuskin se sulle on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten haluat? Seksiä vai? No kuule en muutu ihmisenä mitenkään,oli sitä tai ei.

        Selibaatissa ollaan että ei haittaa seksittömyys :) Ja tuohon mustaan sydämeesi siihen pitää saada raikasta happea kuten aivoihinkin. Mutta kuitenkin, haaveita vain. Sivustapa hyvinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti mun oma musta sydän, mutta se ei parane koskaan kokonaiseksi, siitä puuttuu monta palaa, kyllä se edelleen tuntee, mutta ei ole entisensä.

        Tuliko sydämeen viilto? Niin tuli mullakin, ja iso. Siihen ei tikit riitä.


    • Anonyymi

      No ei se tänne ainakaan kuuluis joten ei.

    • Anonyymi

      Ei kai kukaan täällä oikeasti tuollaisia kysele. Tuo pitäis selvittää sen kans jolle olet tekstin laittanut. Täällä on muutama muukin kuin sä ja se sun mies, onko teillä niinkuin tapana viestitellä tätä kautta, ettekö muuten voi yhteyksissä olla vai mikä on esteenä.

      • Anonyymi

        kukas sinä olet muiden asioita kyselemään. Et kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kukas sinä olet muiden asioita kyselemään. Et kukaan.

        Juu, tiedän etten ole kukaan tai mikään, se ei ole jäänyt epäselväks oikeassakaan elämässä.


    • Anonyymi

      Onhan meillä hyvä yhteys, ja sinulle toivon mitä ikinä haluat.

      • Anonyymi

        Haluat sut (eli hänet.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat sut (eli hänet.)

        Äh, otetaan uusiksi. Haluan sut (eli hänet).


    • Anonyymi

      Minä en ainakaan enää tiedä mikä on mahdollista ja mikä ei. Tuntuu enemmänkin pilkanteolta elämä.

      • Anonyymi

        Välillä se voi siltäkin tuntua. Ainakin täältä toivon kaikille ihmisille jotain hyvää ja että selviävät mm. Covid -haasteista ja kaikesta mitä elämä tuo.


      • Anonyymi

        Komppaan tätä.. Elämä pilkkaa, nyt on toi fiilis. Ja miks kukaan ei laita jotakin henkilökohtaista vinkkiä mistä vois tunnistaa kelle viestittää kun on kerran ollut joskus yhdessä?? Ei kukaan muuten ketään tällä palstalla tunnista. 😋


    • Anonyymi

      Riippuu eniten siitä et kuka kysyy. Hyvin suurella todennäköisyydellä vastaus on ei en halua. Yhdelle vastaus olisi ehdottomasti haluan.

      • Anonyymi

        Se että haluat jonkun on tällä palstalla riittävä vastaus. Hyvä vastaus.


    • Anonyymi

      Hopihopi...Nyt kaikki vapaat ja varatut miehet laittamaan vastauksia aloittajalle, hän sitten poimii sen osuvimman vastauksen, jonka voi omia itselleen.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Hopi hopi ihanat.


    • Anonyymi

      Haluisin kyllä.

      • Anonyymi

        Kyllä se toteutuukin. Hyvin nukutun yön jälkeen luotan siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se toteutuukin. Hyvin nukutun yön jälkeen luotan siihen.

        Voi voi niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi niinkö?

        Eipä paljoa nukuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi niinkö?

        Kyllä. Luotan siihen. Mua nukuttaa.


    • Anonyymi

      En usko, että täällä kyselemällä tapahtuu yhtään mikään.
      Mutta irl voisi tapahtua, jos viestit kulkisivat kahteen suuntaan.
      Vihreää valoa näyttäisin naiselle, jos nyt joskus hänet näkisin. Vihreää oli vielä kun viimeksi nähty.

      • Anonyymi

        Onko siitä kauan kun näitte?


    • Anonyymi

      Haluan.

      • Anonyymi

        Tunnen sen.


    • Anonyymi

      Käykö, että ollaan vaan kavereita? Mulla on tää uskonto, tiedäthän? Terveisiä sinne!!

      • Anonyymi

        Ei käy enkä tiedä hänen uskonnosta.


    • Anonyymi

      Tottakai, jos olet vapaa ja haluat sitä myös. m-n.

      • Anonyymi

        Vapaa olen ja haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaa olen ja haluan.

        Kiva!


    • Anonyymi

      Niin kyllä haluisin tunnut niin oikeelta.., mutta..:(

      • Anonyymi

        Jatka vaan


    • Anonyymi

      No jos tämä meni oikeaan osoitteeseen, niin onhan tuo nyt mietinnän arvoinen juttu, että mikä oikeen on homman nimi, ja ainaki lupaan olla juonessa mukana.

      • Anonyymi

        Juonessa on hyvä olla. Tulee yllättävä juonenkäänne ja päätät jäädä luokseni. Sitä toivon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juonessa on hyvä olla. Tulee yllättävä juonenkäänne ja päätät jäädä luokseni. Sitä toivon.

        Toivoit varmasti oikein jos hän olet joka ajatuksissani majailee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoit varmasti oikein jos hän olet joka ajatuksissani majailee...

        Olisinpa, jos siis olisit hän kenen ajatuksissa haluan majailla. Muiden ajatuksiin en edes halua.


    • Anonyymi

      Nii just, ei täs mitään hätään,

      • Anonyymi

        Onko tuo kyllä vai kohtelias ei?


    • Anonyymi

      Haluaisin. Jos vaan tahdot niin oon sun..

      • Anonyymi

        Sitten oot mun. Oothan sä ollut jo pitkään sitä mun mielessä.


    • Anonyymi

      Saat nähdä vaivaa jos minut haluat.

      • Anonyymi

        Vaikuttaako susta siltä, etten ole venynyt vuoksesi mihinkään suuntaan?
        Et sitten taida olla oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaako susta siltä, etten ole venynyt vuoksesi mihinkään suuntaan?
        Et sitten taida olla oikea.

        Et taida kun täällä täytyy kirjoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida kun täällä täytyy kirjoittaa?

        Olen joustava. Venyn joka suuntaan hänen takiaan. Jopa palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joustava. Venyn joka suuntaan hänen takiaan. Jopa palstalle.

        Siihen se jääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen se jääkin.

        Älä jaksa. Sanoin jo ettei ole sulle. Ei ole eikä tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joustava. Venyn joka suuntaan hänen takiaan. Jopa palstalle.

        No veny puhelimeen ja paina sitä vihreetä luurin kuvaa.. Ensin tietenkin valitset sen numeron jolle nämä viestisi on tarkoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No veny puhelimeen ja paina sitä vihreetä luurin kuvaa.. Ensin tietenkin valitset sen numeron jolle nämä viestisi on tarkoitettu.

        Kaikki tietää, että ei noin voi tosta vaan tehdä.


    • Anonyymi

      Mielen syvimmässä kohdassa on paikka johon on käynti vain hänelle.Pölyä pölyn päällä selvästi, ei ole porttivahtikaan liikennettä havainnut... ;))

      • Anonyymi

        Mulla on pölyhuiska kyllä. Nappaa pölyt sähköisesti. Sähköinen kuin tunnelma mun ja hänen kohdatessa joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on pölyhuiska kyllä. Nappaa pölyt sähköisesti. Sähköinen kuin tunnelma mun ja hänen kohdatessa joskus.

        Koska muka? Tarkenna ny vähä ees.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska muka? Tarkenna ny vähä ees.

        No aika useinkin oli sähköä ilmassa. Ennen koronaa.


    • Anonyymi

      Totta helv haluaisin, mutta en päätä siitä yksin. m>n

      • Anonyymi

        Kuka siitä sitten päättää lisäksesi? :(


      • Anonyymi

        Et päätäkään yksin. Mutta mä jo päätin omasta puolesta, että sut haluan.


    • Anonyymi

      Mä haluan jotain!
      Edes vähän enemmän, kuin mitä nyt on.
      Naimisiin, parisuhde, etäsuhde, salasuhde, fwb, tai vaikka vain lenkkikaveri. Mitä vain, mä en ole nirso.

      Mutta on toki ok, jos sä olet tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Mä olen tyytyväinen vasta kun meillä on oikea suhde hänen kanssaan.
        Taidan mennä nukkumaan ja siitä haaveilemaan. Hyvät yöt.


      • Anonyymi

        Ihana 😉 Luulen kyllä, että haluat enemmän kuin fwb tai lenkkikaveri, jos listasi alkaa noin kuin se alkaa.

        Olen joskus paininut saman periaatteellisen kysymyksen kanssa. Mitä jos hän olisi sanonut, että haluaa seksisuhteen? Mietin, ettei se olisi se mitä itse haen ensisijaisesti. Seuraavaksi mietin, että jos saisi konkreettisesti ja läheltä rakastaa, onko rakastamisen muodollinen puoli kuitenkaan tärkeintä? Päädyin etten lähtisi S-suhteeseen vain halujen tyydyttämiseksi, mutta voisin hyvin ajatella sitäkin, jos kummallakin on mukana tunteita. Jos S-suhde perustuu rakkauteen, ei sillä miten se käytännössä järjestetään tai miten se määritellään ole oikeastaan väliä. Kunhan vain saisi rakastaa. ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana 😉 Luulen kyllä, että haluat enemmän kuin fwb tai lenkkikaveri, jos listasi alkaa noin kuin se alkaa.

        Olen joskus paininut saman periaatteellisen kysymyksen kanssa. Mitä jos hän olisi sanonut, että haluaa seksisuhteen? Mietin, ettei se olisi se mitä itse haen ensisijaisesti. Seuraavaksi mietin, että jos saisi konkreettisesti ja läheltä rakastaa, onko rakastamisen muodollinen puoli kuitenkaan tärkeintä? Päädyin etten lähtisi S-suhteeseen vain halujen tyydyttämiseksi, mutta voisin hyvin ajatella sitäkin, jos kummallakin on mukana tunteita. Jos S-suhde perustuu rakkauteen, ei sillä miten se käytännössä järjestetään tai miten se määritellään ole oikeastaan väliä. Kunhan vain saisi rakastaa. ♥️

        Niin ja sivusta tämä.


    • Anonyymi

      Joo. Haluan sen naisen. Erityisen kiva HÄN on.
      Sydämeeni avohaavan teit, tuu jo vastaan ennenkuin kaikki on seis.
      m>n.

      • Anonyymi

        Ihan samoin samoisin sille miehelle. Kiva, avohaava ja tule jo.


    • Anonyymi

      Turhanpäiväistä viestittelyä tämäkin ketju. Kuin tuuleen huutaisi. Mielikuva; Jukolan veljekset kiven päällä kilvan huutamassa.

      • Anonyymi

        Tuskinpa tämä sinulle oli! Mene lukemaan niitä tärkeitäsi siitä.


      • Anonyymi

        Jatkan vielä. Anteeksi aloittaja ja kaikki Jukolan veljekset kun haukuin teitä. Olen säälittävä kakkahousu eikä elämässäkin ole mitään muuta kuin haukkua muita nettipalstoilla. Olen hyvä arvostelemaan mutta muuta en valitettavasti osaa. Olen työelämässäkin se joka valittaa eikä tee mitään. Kadehdin teitä, joilla on huumorintajua ja kykyä olla ystävällinen muille. Anteeksi teille tuo kommenttini. Otin nyt lääkkeet ja voin olla hetken inhimillinen, mutta valitettavasti ilman lääkitystä vain kiusaan muita. Anteeksi ap ja jukolan pojat.

        t. tuo sivulline, joka tunkee nokkansa täällä kaikkeen. Mutta ymmärtäkää, minulla ei ole mitään muuta elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä. Anteeksi aloittaja ja kaikki Jukolan veljekset kun haukuin teitä. Olen säälittävä kakkahousu eikä elämässäkin ole mitään muuta kuin haukkua muita nettipalstoilla. Olen hyvä arvostelemaan mutta muuta en valitettavasti osaa. Olen työelämässäkin se joka valittaa eikä tee mitään. Kadehdin teitä, joilla on huumorintajua ja kykyä olla ystävällinen muille. Anteeksi teille tuo kommenttini. Otin nyt lääkkeet ja voin olla hetken inhimillinen, mutta valitettavasti ilman lääkitystä vain kiusaan muita. Anteeksi ap ja jukolan pojat.

        t. tuo sivulline, joka tunkee nokkansa täällä kaikkeen. Mutta ymmärtäkää, minulla ei ole mitään muuta elämässä.

        tai siis olin se valittaja ennenkuin sain potkut sosiaalisen kyvyttömyyteni takia t edellinen vielä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe