Inhottaa tuo nyky hallitusten naisten suunnaton itseihailu

Anonyymi

Kritiikkiä ei osata ottaa vastaan, puoluekenttäväkeä tai muita kansalaisia ja päättäjiä ei kuunnella ja vain itse ollaan niin niin oikeassa, vaikka toimet olisivat kuinka selvästi epäonnistuneita. Kuten tämäkin:maksa EU:hun 6 miljardia ja saat takaisin 1.5-2.
Oma teollisuus ja tuotannot ajetaan alas,vihreät laulaa hoosiannaa Ohisalolle.
Kepu.... maadeudun surma ja duunarin ajaminen työssäkäyvänä köyhyyteen yhdessä muiden ladyjen kanssa viisastellessa.
Muotimekko,kaunis hymy, Vogue kuuluisuus, ulkoa opetellut tyhjät fraasit, näillä se Sanna Mariin luo imagoaan. Valta turmelee heikot,valta nousee päähän. Seuratkaa ihmiset tekoja ja niiden vaikutuksia,ei imagoa ja trendikästä esitystä. Miettikää mitä todella tarvitsette arjen turvaamiseksi . Ei hienoja ja sliipattuja puheita, vaan kuntalaista lähellä olevaa ja vähätuloisemman arkea ymmärtävää päätöksentekoa. Kyllä herroille äänet kelpaa ja sitten nauravat duunareille. Keskustapuolueen nokkapaikoillakin ovat pois potkitun naispoliitikkonsa mukaan (esiintymiskoulutus sotku) naureskelleet avoimesti maaseudun tarpeille ja todenneet turvetuotannosta, että väliäkö yhdellä tuotantoalalla. Pois potkittu paljasti puheet,kun oli loukkaantunut siitä, että oma väki ei häntä tukenut ja keput olivat vähätelleet häntä jo aiemmin, kun oli halunnut tukea myös maaseutua.
On erittäin tärkeää ketä äänestät. Perussuomalaisten väki on osittain villapaitakansaa, enemmän kuin jakkupuku kansaa. Mutta aitoa ja rehellistä väkeä. Perussuomalaiset ei hienostele ja eivät ole kiinni missään sidosryhmissä itse hyötymässä. Mietipä sitä! Valkokaulus hait osaa vetäö kotia päin, Perussuomalaiset vetää kuntalaisille päin. Näin se menee.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sairaita naisia. Oikea nainen ei tarvitse itseihailua, sillä muut tekevät sen. He elävät siinä vain mukana.
      Nämä nykyiset ovat rikkinäisiä ja kyvyttömiä ja väärissä tehtävissä.
      Lopputulos on vääristynyt vääryys ja pakkosyöttö.

• Anonyymi

me persutkin tykätään näistä ministerinaisista . Ei näin osaavia yhtään persuparressa.
        Ollaan monta kertaa huomattu ,että ton halla-ahonkin ne muutamalla sanallaan kuohihtee kielettömäksi.

• Anonyymi

Että silleen? Johtavassa asemassa naiset ovat sairaita. Kattoppa pikkuinen peiliin. Oletko terve?

• Anonyymi

Eivät vihakit osaa kritisoida, he vain räkyttävät periaatteesta, siksi heitä on turha edes kuunnella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      77
      1646
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      117
      1064
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      54
      928
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      841
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      786
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      760
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      75
      753
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      28
      749
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      737
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      42
      726
    Aihe