Olisin kaivannut rehellisyyttä.

Anonyymi

Mun puolelta kaikki on ollut aitoa ja totta; tunteet, teot, vastaukset.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rehellisyyttä mistä? Onko meillä, joku yhteys?

      • Anonyymi

        Rehellisyyttä sinun tunteistasi minua ja muita kohtaan.ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisyyttä sinun tunteistasi minua ja muita kohtaan.ap

        Rehellisyyttä tuntemattoman ihmisen tunteista aloittajaa kohtaan !! ei kannata vaatia rehellisyyttä eikä muutakaan toiselta niinkauan kun itse leikkii yökaudet nettileikkejä kaikkien kanssa,
        pitää osoittaa ensin itse rehellisyyttä ja suoruutta asioissaan ja käytöksessään ja vasta sitten voi vaatia mitään toiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisyyttä tuntemattoman ihmisen tunteista aloittajaa kohtaan !! ei kannata vaatia rehellisyyttä eikä muutakaan toiselta niinkauan kun itse leikkii yökaudet nettileikkejä kaikkien kanssa,
        pitää osoittaa ensin itse rehellisyyttä ja suoruutta asioissaan ja käytöksessään ja vasta sitten voi vaatia mitään toiselta.

        Nimen omaan näin. Nettileikkejä voi muuallakin kuin täällä.


    • Anonyymi

      Ei täältä löydy vastauksia sun aloitukseen, kysy suoraan siltä jolle tuon tarkoitit.

      • Anonyymi

        Se on nyt myöhäistä jo.ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on nyt myöhäistä jo.ap

        12 minsaa edellisestä vastauksesta ja nyt sitten myöhäistä, voi kökkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12 minsaa edellisestä vastauksesta ja nyt sitten myöhäistä, voi kökkö.

        Myöhäistä puhua kasvotusten, tarkoitan. Siksi olen täällä.ap


    • Anonyymi

      Niin tietysti, syyhän on aina siinä toisessa, ei koskaan itsessä.

    • Anonyymi

      Niin aina, siinä sitä oli aamuyön aitoa vastausta anonyymeille ja näyttöä jostain mikä kylläkään ei ollut aitoa, aitoa on aito keskustelu sen aidon ja oikean ihmisen kanssa.

    • Anonyymi

      Voihan olla että se toinenkin olisi toivonut aitoa ja totta, mikäli aina olet aamuyön tunteina
      tunteesi jakanut muiden yökukkujien kanssa niin kyllä tunteesi ja tekosi ja vastauksesi on jääneet kauaksi aidosta ja totuudesta. Mutta ainahan valehdella saa kun haluaa ja puhua puuta heinää, pelkästään omaan pussiinsa.

      • Anonyymi

        Aina? Tämä on toinen kerta syntymäni jälkeen kun palstalle kirjoitan!ap


    • Anonyymi

      Miettikää sitä väärinkäsitysten määrää ja pilattuja tai toteutumatta jääneitä ihmissuhteita, mitkä syntyvät näiden anonyymien palstojen kirjoitusten ja varsinkin trollailujen perusteella.

      Siinä jää kuulkaa monta liittoa toteutumatta ja ihmislasta syntymättä.

      -nainen sivustalta seinänviereltä

    • Anonyymi

      Valehteletko tahattomasti vai tarkoituksella, jos iankaiken on aamukolmelta leikkinyt kivoja leikkejään kaikkien kanssa niin siinä on aitoudet aika kaukana.

    • Anonyymi

      Miten olet osoittanut hänelle että kaikki on ollut aitoa ja totta puoleltasi, miten osoittanut tunteet, teot ja vastaukset, toki kai aloittajakin ymmärtää että ainakin tämä ketju on ihan muuta kuin aitoa ja totuutta.

    • Anonyymi

      Niin metsä vastaa . . .

      • Anonyymi

        Totuutta toivon

        Kaunista päätöstä

        Meille kahdelle

        Epätoivo hiipii

        Toivo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuutta toivon

        Kaunista päätöstä

        Meille kahdelle

        Epätoivo hiipii

        Toivo

        monesko " aito ja rehellinen " tunne samassa ketjussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        monesko " aito ja rehellinen " tunne samassa ketjussa?

        Kaunis päätös vaatii kai vähän enemmän kuin pelehtimistä palstalla.


    • Anonyymi

      Hänenkö puolelta sitten ei? Miten se selvisi?

      • Anonyymi

        Selvisi että ei ollut rehellinen kun jätti minut.ap


    • Anonyymi

      Niin minäkin.
      Edes vähän.
      Eikä aina näitä samoja aamuyön leikkimisiä ja valheita.
      Sun puolelta ei oo ollut mitään aitoa ja totta, pelkkää leikkimistä päivin ja öin, kuten tässäkin taas. Eikä mikään muutu tästä koskaan miksikään.
      Kaikesta huolimatta hyvää viikonloppua sulle, valheinesi päivinesi.

    • Anonyymi

      Oikeastikko on ollut? Aika pelleilyä kuitenkin näytät pitävän, jos tuo on aitoa ja totta
      niin jo on kumma.

    • Anonyymi

      Hyvin yksinkertaista, ensin pitää antaa itse sitä mitä toiselta toivoo, se on tapa osoittaa että on aito ja rehellinen. Mitennkään muuten se ei toimi. Ei ainakaan yöpalstailulla.

    • Anonyymi

      Onko hänkin sitä mieltä että kaikki oli sinun puoleltasi aitoa ja totta?

    • Anonyymi

      Onko syyllistäminen ja syyttely toista kohtaan aiheellista ja oikeudenmukaista, hän on törttöillyt ja sinä olet kuten itse sanot puhdas pulmunen.

    • Anonyymi

      Hänelle ilmaisin, että vain hänestä olin kiinnostunut. Sitten asiat meni päin perhettä ja jos hän vielä kehtaa minulta mitään vaatia, niin suksii vittuun.

      • Anonyymi

        Ja perhettä tarkoittaa tässä tapauksessa ihan persettä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe