Aihe

Sano suoraan

Anonyymi

Miks halusit lopettaa meidän jutun? 😟Ihan tosissani silloin uskoin ja luulin että olisin ollut sulle yhtä merkityksellinen kuin sä mulle. Kunpa joskus saisin kysyttyä tätä sulta.

47

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy veivaaja veivaa 😳

• Anonyymi

Mitä tarkoitat? En ole mikään veivaaja. Uskoisin, että mulla on oikeus saada tietää mikä asian todellinen laita on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat? En ole mikään veivaaja. Uskoisin, että mulla on oikeus saada tietää mikä asian todellinen laita on.

Ja nimettömältä nettipalstalta sitten meinaat saada sen vastauksen asiaan ??

• Anonyymi

Sanon/kerron sen hänelle sitten kun kohdataan, soitellaan, viestitellään.
      Ap tä en tunne
      Jos oletkaan hän, koska hänen pitäisi tietää.

• Anonyymi

Tämä ei ollut mulle, koska mä en merkitse kellekään yhtään mitään, en ole tärkeä kenellekään.

• Anonyymi

Minua ei ikävöi kukaan joka tuolla tavalla kirjoittaa.

• Anonyymi

Jossoot Aapee niin terveisii pilven päälle, oli mukavata tutustua silloin.

• Anonyymi

Väärät kirjaimet, enkä ole pilven päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärät kirjaimet, enkä ole pilven päällä.

Olet siis PILVESSÄ !!

• Anonyymi

Ei kannata kysyä sellaista, mitä ei ole valmis kuulemaan.

• Anonyymi

Olen todellakin valmis kuulemaan. Olisin ollut jo silloinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen todellakin valmis kuulemaan. Olisin ollut jo silloinkin.

Miksi se juttu sitten meni jotenkin päin jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se juttu sitten meni jotenkin päin jotain?

Omalta puoleltani oli ujoutta, en tiedä mitä hänen puoleltaan, mutta sen haluaisin tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omalta puoleltani oli ujoutta, en tiedä mitä hänen puoleltaan, mutta sen haluaisin tietää.

Toivottavasti saat selville. =) Itse ajattelen ettei vanhoja haavoja kannata repiä auki.
        Asiat tietysti voi selvittää jos joku jää vaivaamaan. Eihän se epätietoisuus ole kiva olotila.

• Anonyymi

Höpö.

• Anonyymi

Sulle olin vaan höpö?

• Anonyymi

Mies ei kyselisi tollasta. Olen sen sanonu et valehtelevan pettäjän kanssa en voi olla. Kun niin pitää naisissa juosta, tehköön sen sinkkuna. Ei mun kanssa ollen ja jatkuvasti
      Mua pettämisillään satuttaen

• Anonyymi

Enkä voi olla miehen kanssa joka kerta toisensa jälkeen sekä ennen suhdetta, suhteen aikana ka suhteen jälkeen valitsee mielekkäämmäksi juosta muiden naisten perässä vinkumas kuin mun.

Mies tietää sen kun toivotin terkkuja muille panoilleen ja käskin miehen painua niiden syliin ja jättää mun piinaaminen ja satuttaminen touhuillaan

Miks ees pyrkiä suhteeseen jos kaikki muikkelit pimpukkalaatikoineen kiinnostaa

Ehkä 20 vuoden hinkkailun jälkeen se kyllästyy ja hohto irtosuhteisiin loppuu

• Anonyymi

Pitää sanoa. Ja pitää sanoa jos lopettaa.

• Anonyymi

Nettipalstalla mitään pidä sanoa, huuhaata kaikki tommoset kyselyt täällä.

• Anonyymi

Trollit valvoneet taas tulostaen palstalle sitä mönjää, mitä korvien välistä löytyy.

• Anonyymi

Jos halutaan suoraan puhumista niin silloin ei olla anonyymillä nettipalstalla, suoraan puhuminen tapahtuu face to face, tämä täällä on tasoltaan lapsellista keskenkasvuisten leikkipuhumista ja aina tuntemattoman kanssa jolla ei ole omien asioiden kanssa mitään tekemistä.

• Anonyymi

Aina ei ole mahdollisuutta siihen suoraan face to face puhumiseen vaikka kuinka haluaisi...

• Anonyymi

Vase tu vase 😂😂😂
        Vanhanaikaista ja naurettavaa 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vase tu vase 😂😂😂
        Vanhanaikaista ja naurettavaa 😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Soita hänelle ja kysy!

• Anonyymi

Sanokaa ny anonyymit sit suoraan miksi halusit lopettaa alottajan jutun.

• Anonyymi

Kun ei kiinnosta tarpeeksi, niin ei siinä tilassa jaksa myöskään alkaa selittelemään. Maailma on ihmisiä täynnä, älä jää jumiin johonkin ihmiseen ketä ei kiinnosta, plain and simple.

• Anonyymi

En ole ketjun aloittaja. Mutta jos aloittaa suhteen jonkun kanssa, pitää se myös osata lopettaa nätisti. Siis niin, että kertoo, miksi ei tule mitään ja antaa toiselle myös mahdollisuuden kysyä tai sanoa. Ihmisissä on vaan sellaisia, ketkä ajattelee vain omaa hetkellistä hyvinvointiaan, ja satuttaa toisia ihan ohimennen itsekkäästi omaa etuaan ajatellen vaan. Missä moraali, missä inhimillisyys? Jos et haluaisi itseäsi kohdeltavan niin, miksi katsot oikeudeksesi satuttaa muita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ketjun aloittaja. Mutta jos aloittaa suhteen jonkun kanssa, pitää se myös osata lopettaa nätisti. Siis niin, että kertoo, miksi ei tule mitään ja antaa toiselle myös mahdollisuuden kysyä tai sanoa. Ihmisissä on vaan sellaisia, ketkä ajattelee vain omaa hetkellistä hyvinvointiaan, ja satuttaa toisia ihan ohimennen itsekkäästi omaa etuaan ajatellen vaan. Missä moraali, missä inhimillisyys? Jos et haluaisi itseäsi kohdeltavan niin, miksi katsot oikeudeksesi satuttaa muita?

Älkää harrastako raukkamaista "Ghostaamista" Eli eron syyt jäävät kummittelemaan toisen mieleen ja näin asia ei ehkä kosjkaan kuole pois jätetyn mielestä. Siksi ei saa jättää, hylätä ketään ilman mitään selitystä. Pieni selvitys ja perustelu erolle ei voi olla niin vaikeaa. Jokainen kuitenkin sisimmässään tietää jonkunn syyn, miksi haluaa lopettaa suhteen. Jätetty kyllä kestää perustelun, kun selittää sen hänelle. Mutta hylätyksi tuleminen ilman syytä, jättää jälkeensä vain kaikenlaisia kysymyksiä. Älä koskaan jätä hylkäämääsi ihmistä miettimään näitä kaikenlaisia syitä. Miksi hän ei kelvannut ja mitä hän teki väärin? jne. Jos et koskaan kerro eron syytä. Haluatko näin toisen etsivän syitä vain itsestään?Syyttävän yksin itseään erostanne? Ole reilu ja selvitä eron syyt hänelle. Kukaan ihminen ei ole koskaan yksin syyllinen, kun kaksi eroaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää harrastako raukkamaista "Ghostaamista" Eli eron syyt jäävät kummittelemaan toisen mieleen ja näin asia ei ehkä kosjkaan kuole pois jätetyn mielestä. Siksi ei saa jättää, hylätä ketään ilman mitään selitystä. Pieni selvitys ja perustelu erolle ei voi olla niin vaikeaa. Jokainen kuitenkin sisimmässään tietää jonkunn syyn, miksi haluaa lopettaa suhteen. Jätetty kyllä kestää perustelun, kun selittää sen hänelle. Mutta hylätyksi tuleminen ilman syytä, jättää jälkeensä vain kaikenlaisia kysymyksiä. Älä koskaan jätä hylkäämääsi ihmistä miettimään näitä kaikenlaisia syitä. Miksi hän ei kelvannut ja mitä hän teki väärin? jne. Jos et koskaan kerro eron syytä. Haluatko näin toisen etsivän syitä vain itsestään?Syyttävän yksin itseään erostanne? Ole reilu ja selvitä eron syyt hänelle. Kukaan ihminen ei ole koskaan yksin syyllinen, kun kaksi eroaa.

Kun toisen jättää noin, ei siitä herkempi pääse ollenkaan yli. Hän oli mulle mielettömän rakas ja itse en ollut edes parin lauseen arvoinen. Itkenyt olen nyt tässä yli 7kk. Ei vaan pääse yli, kun noin on kohdeltu. Jos olisin ollut edes sen arvioinen, että olisi ihan maltillisesti kertonut, ettei nyt tule mitään. Olisin varmaan kestänyt, mutta en tätä. - sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun toisen jättää noin, ei siitä herkempi pääse ollenkaan yli. Hän oli mulle mielettömän rakas ja itse en ollut edes parin lauseen arvoinen. Itkenyt olen nyt tässä yli 7kk. Ei vaan pääse yli, kun noin on kohdeltu. Jos olisin ollut edes sen arvioinen, että olisi ihan maltillisesti kertonut, ettei nyt tule mitään. Olisin varmaan kestänyt, mutta en tätä. - sivusta

Juuri näin. Olen myös tosi herkkä ja valehtelua en siedä yhtään ja näen sen kun joku niin tekee. Mikä tahansa totuus olisi helpompi kestää ja käsitellä kuin pumpuliin käärityt muka-totuudet, joista tietää niiden olevan valheita.

• Anonyymi

Älä lähesty, äläkä kysele mitään. Loppu mikä Loppu! Älä jatka ahdistelua.

• Anonyymi

Haluatko sinullekkin sanottavan aina noin? Jos tapahtuu jotain, sinulle tehdään jotain ja haluat tietää siihen syyn. Oletko silloin ahdistelija? Taidat olla tyyppi, joka ei itsekään tiedä sitä, miksi hylkää ihmisiä. Et osaa selittää ja siksi toimit typerästi ja pakenet selityksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko sinullekkin sanottavan aina noin? Jos tapahtuu jotain, sinulle tehdään jotain ja haluat tietää siihen syyn. Oletko silloin ahdistelija? Taidat olla tyyppi, joka ei itsekään tiedä sitä, miksi hylkää ihmisiä. Et osaa selittää ja siksi toimit typerästi ja pakenet selityksiä.

Tällaisia ihmisiä ilmeisesti on jotka kouluttautumisesta huolimatta omaavat vain vähän ihmisyyttä Eivät edes tiedä mitä selittämätön tai yhteisen ymmärryksen puute tekee toisen henkiselle voinnille. Ymmärrän kuitenkin sen että jotkut ihmiset perustavat koko elämänsä valheellisuudelle ja pettämiselle - siihen on joku käsittelemätön syy kehitysvaiheissa, jolta yksilö pakenee. Sellainen sairastuttaa sitten toisetkin.

• Anonyymi

Ehkä hän ei välitä ihmisistä ihmisinä vaan ovat vaan himon lähteitä. Kyllähän sellainen sattuu.

• Anonyymi

Joskus tuollainen osuu vaan omaan nilkkaan. Elämän laki on sellainen, että se pistää maistamaan omaa lääkettään. Olis parempi, että se ei olisi kovin vaikeaa nieltävää. Itse voit vaikuttaa siihen.

• Anonyymi

"Jututkin" vaativat sitä että otetaan edes jotain yhteyttä useammin kun muutaman viikon välein🙄

• Anonyymi

Mitkä jutut?

• Anonyymi

Aikuiset ihmiset eivät etsi juttuja. Parisuhde on erikseen.

• Anonyymi

Karman laki hoitaa kyllä nuo rumasti käyttäytyvät tyypit.

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Mikä nyt mieltä painaa kerro kaikki?🤣

• Anonyymi

Miksi tuollainen nauru? Sinunlaistesi takia näitä sattuu. Taidat itse olla tällainen ghostaaja? Toivottavasti tulet itse kohdelluksi samoin niin tiedät miltä tuntuu.

• Anonyymi

Miksi jankutatte vastauksia? Ihmiseltä joka ei kykene tai halua niitä antaa.
      Miksi kaipaatte sellaista?
      Jotkut vaan lähtevät ja jättävät selittämättä miksi. Ihmiset ovat erilaisia ja se on pakko hyväksyä. Mitä nopeammin sen hyväksytte, sitä parempi teille itsellenne.

• Anonyymi

Härkä teki paksuksi kaksosen ja loikki sitten pökkiin seuraavaa. Et kyllä
        Se vaan haittaa

• Anonyymi

Jos olet H nainen, en ikinä jätä sinua pulaan, tiedät sen. Tv. K mies.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      421
      5041
    2. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      484
      4864
    3. Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki täytti vasta 20 vuotta! Poseeraa "vanhuksen" kanssa...

Voi että hän on vielä niin nuori: https://www.suomi24.fi/viihde/dannyyn-78-liitetty-helmi-loukasmaki-taytti-20-vuotta-poseeraa-vanhuksen-kanssa-kuin-m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      3186