Miksi täällä ollaan.......

Anonyymi

Miksi täällä ollaan niin tuomitsevia kimppakivan ja etupäässä jos nainen nauttii usean miehen kanssa seksistä?
Tämä sivusto on täysin vapaaehtoinen joten jos ei tykkää ei tarvitse avata sivustoa.
Naisilla on sama oikeus toisesta miehestä nauttimiseen kuin miehillä toisista naisista.
Mistä miehet saisivat toisia naisia kimppaan jos ei olisi suostuvia naisia?
Mielestäni parit saa sopia keskenään millä kokoonpanolla haluavat seksiä harrastaa ja kuinka usein.
Meillä ainakin on usein miehiä ja pareja mukana sängyssä ja nautimme täysin meidän hetero seksistä.

83

2114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa itsekkin miettinyt. Ja kun kysyy kysymyksiä niin tulee haukkumista ja arvostelua niin ei hirveästi tee mieli tänne kirjoitella. Meitä on moneksi ja kaikki tykkää eri asioista tai sitten itse olen niin liberaalinen että antaa kaikkien kukkien kukkia että se on monen mielestä liikaa.

• Aivan samaa mieltä. Se on todella ikävää kun jotkut kysyvät neuvoja ja sitten tulee ala arvoisia kommentteja, mutta ei niistä pidä välittää jättää vaan omaan arvoonsa.

• Anonyymi

Tänne pakolliseksi kirjautuminen pankkitunnuksilla niin kummasti varmaan siivoutuisi koko keskusteluympäristökin täällä kertaheitolla kun ei enää täysin anonyymisti pystyisikään kirjoittelemaan ihan mitä sattuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänne pakolliseksi kirjautuminen pankkitunnuksilla niin kummasti varmaan siivoutuisi koko keskusteluympäristökin täällä kertaheitolla kun ei enää täysin anonyymisti pystyisikään kirjoittelemaan ihan mitä sattuu.

Kitkat antaa monen panna ja pillu vähenee kun kaikki sohii. Haluan aivollisen naisen joka ei jaa itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kitkat antaa monen panna ja pillu vähenee kun kaikki sohii. Haluan aivollisen naisen joka ei jaa itseään.

*lutkat*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*lutkat*

*väljenee*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyhän sinäkin pikkukloppi ainakin koulusi loppuun eka että opit edes kirjoittamaankin ennenku tunkeudut tänne urputtamaan turhia tyhmyyksiäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*väljenee*

Muiden sohimisella väljenee, sinun sohimisella ei... mitäs tästä pitäisi päätellä ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just noin! Trollipalstalla tuskin on oikeutta henkilötietojen keräämiseen.

• Anonyymi

Ei vittu panemisesta löysty vaan lihakset vahvistuu käytössä.
        Nussimalla vitusta tulee tiukempi.
        Vaimollani on hyvä vittu ja häntä on pantu kimpassa paljon.

• Anonyymi

Moi. Hyvä kirjoitus. Jos tuntee olonsa kimpoissa hyväksi ja kaikki sovittu, niin nautitaan elämästä. Vanhana harmittaa tekemättömät asiat.
        Ukko pks. Kosma Mary sinne kahville?

• Anonyymi

Ei täällä "olla" tuomitsevia. Täällä on vain yksi tuomitseva sekopää joka pilaa koko palstan.

Valitettavasti häntä on jatkuvasti ärsyttämässä toinen mielenterveyspotilas joka ei ymmärrä sitä ettei trollia saa ruokkia. Miettikää. On vuosi 2021 ja lause "älä ruoki trollia" on jo reilusti yli 20 vuotta vanha, mutta tuo ärsyttäjä ei sitä halua muistaa.

Sen sijaan että hän ilmoittaisi sekopään oksennukset poistettavaksi, tuo ärsyttäjä yrittää puhua toiselle mielisairaalle "järkeä" ja kohta on keskustelu täynnä heidän typeriä kommentteja. Molemmat pitäisi bannata, sitten viedä suljetulle hoitoon, ja lain voimalla ottaa heiltä nettiyhteydet kokonaan pois koska eivät pysty käyttämään sitä sopimuksen vaatimalla tavalla!

• Anonyymi

Ehkä naisen halujen kontrolloimisyrityksissä on paljolti kysymys omasta epävarmuudesta tai tukahdutetuista tarpeista?
      Luulisi ettei muiden touhut paljon paina jos itsekin saa toteuttaa seksuaalisuuttaan haluamallaan tavalla, oli se tapa mikä oli.
      Eipä tänne paljon viitsi kirjoitella kun tietää että perään tulee huorittelua tai mieheksi leimaamista.

• Anonyymi

Nimenomaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan

Ei ole kaikki palikat koossa jos muijasta tehdään halpaa tusinatavaraa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kaikki palikat koossa jos muijasta tehdään halpaa tusinatavaraa

Mitenkäs sellainen tapahtuisi? Miten naisesta voi tulla halpaa tusinatavaraa?
        Sinäkään et omista vaimoasi.

• Anonyymi

Miksi teidän pitää yleensä vastata tolle häirikölle? Eli lyödä niin sanotusti vettä myllyyn, jättäkää toi ihan omaan arvoonsa ja älkää vastatko sille mitään.

• Anonyymi

Olin yksi kaveri porukasta vuosia olleet kavereita. Mökki bileitä pidetty säännöllisesti myös varattu nainen Ukko 64 kanssa pitää yhtettä edelleen. Yhdessä päätetty seuraava tapaaminen emme tartte pyöriä enää näillä sivuilla kun viestittelemme suoraan puhelimitse. Ajatus aluksi oli viihdyttää henkilöitä jotka fantasioimalla halusivat olla mukana leikeissä. Hyvää kevään jatkoa kaikille meiltä kaikilta.

• Anonyymi

Siksi ollaan tuomitsevia, koska kimppailu kertoo naisesta hyvinkin paljon. Ei tosin kerro mitään hyvää. Seksuaalimoraali ja arvokäsitykset on kyllä pahasti viturallaan, jos nainen suostuu useamman miehen pantavaksi tai lähtee joihinkin swinger juttuihin mukaan. Noissa jutuissa mennään isolla riskillä. Suojausta käytetään äärimmäisen harvoin jos ollenkaan, vaikka muuta kovasti väitetään. Vahingothan ne tunnetusti sattuu aina vain ”muille”

Mielikuva ei ole todellakaan mikään kaunis, jos esimerkiksi oma naisystävä tai vaimo olisi joskus ottanut molempiin reikiin tai jossain kimppajutussa imenyt toisen miehen moloa kun toinen panee pilluun.

Entäs miehet sitten, joita täällä on huomattava osa kirjoittelemassa housut kintuissa. Suurin osa ryhmäjutuista täällä on pelkkää fantasiaa vailla todellista kokemuspohjaa. Kyllähän kimpoista moni mies fantasioi, mutta karttakin on tunnetusti eri asia kuin maasto. Tositilanteessa hommasta tulee hyvin harvoin yhtikäs mitään. Muiden miesten jo pelkkä läsnäolo samassa tilassa tappaa halut tehokkaasti ja saa lerpahtamaan. Vaatii mieheltä erityisen alkukantaista ja raakaa luonnetta, että saa erektion, kun toinen mies häärää siinä vieressä ihotuntumalla.

• Anonyymi

Tuomitseminen kertoo tuomitsijan ahtaasta moraalikäsityksestä ja hyvin sisäistetystä kaksoisstandardi ajattelusta. Miksi puhut suostumisesta, kysymyshän on siitä mitä nainen haluaa eikä se ole kenenkään muun päätettävissä niin kiva kuin sinustakin olisi naisen tarpeita kontrolloida.
        Jokainen saa vapaasti valita puolisokseen ihmisen jonka ajatusmaailma ja tarpeet vastaa omia. Myös ne jotka näkee toisin kuin sinä. En usko että kimppaa harrastavat tuomitsevat niitä jotka haluavat olla vain yhden kanssa.
        Ja nuo mainitsemasi mielikuvat saattavat olla jonkun mielestä hyvinkin kauniita ja kiihottavia.
        Mitäs sinä muuten tositilanteista tiedät ellet ole itse kokeillut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuomitseminen kertoo tuomitsijan ahtaasta moraalikäsityksestä ja hyvin sisäistetystä kaksoisstandardi ajattelusta. Miksi puhut suostumisesta, kysymyshän on siitä mitä nainen haluaa eikä se ole kenenkään muun päätettävissä niin kiva kuin sinustakin olisi naisen tarpeita kontrolloida.
        Jokainen saa vapaasti valita puolisokseen ihmisen jonka ajatusmaailma ja tarpeet vastaa omia. Myös ne jotka näkee toisin kuin sinä. En usko että kimppaa harrastavat tuomitsevat niitä jotka haluavat olla vain yhden kanssa.
        Ja nuo mainitsemasi mielikuvat saattavat olla jonkun mielestä hyvinkin kauniita ja kiihottavia.
        Mitäs sinä muuten tositilanteista tiedät ellet ole itse kokeillut?

Ihmiset arvostelevat ja arvottavat toisiaan muutenkin ulkonäön, pituuden, painon, koulutuksen, harrastusten, elämäntyylin, musiikkimaun, elokuvamaun ja monen muun asian mukaan. On päivänselvää, että äärijuttuihin menevistä mieltymyksistä ja varsinkin kokemuksista saa hyvin helposti stigman. Voihan sitä myös tuomitsemiseksi kutsua.

Omakohtaista kokemusta ei kaikessa tarvitse olla. Jos on nähnyt elämää kymmeniä vuosia, niin törmää väistämättä kaikenlaisiin asioihin, ihmisiin ja ilmiöihin.

On totta, että mielikuvat miesporukasta tekemässä tarpeitaan saastaisilla kyrvillään lutkamaiseen naiseen voi olla joidenkin mielestä kaunis ja kiihottava mielikuva. Suurimman osan mielestä ei. Aisurimieltymys on asia erikseen. Suurimmaksi osaksi sekin on pelkkää fantasiaa ja ajatusleikkiä. Hyvin hyvin harva sitä oikeasti harrastaa. Parisuhteessakin on poikkeuksetta täysi riitatilanne päällä, jos jompikumpi erehtyy mainitsemaan jostain jutuista mitä on exänsä kanssa touhuillut. On kirjoittamaton sääntö, ettei niistä puhuta, ellei ehdoin tahdoin halua pilata suhdettaan..

Kaikilla on preferenssejä. Toiset kalat viihtyvät makeissa ja toiset suolaisissa vesissä. Myös paskavesissä viihtyviä kaloja on. Joskin niitä on vähiten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset arvostelevat ja arvottavat toisiaan muutenkin ulkonäön, pituuden, painon, koulutuksen, harrastusten, elämäntyylin, musiikkimaun, elokuvamaun ja monen muun asian mukaan. On päivänselvää, että äärijuttuihin menevistä mieltymyksistä ja varsinkin kokemuksista saa hyvin helposti stigman. Voihan sitä myös tuomitsemiseksi kutsua.

Omakohtaista kokemusta ei kaikessa tarvitse olla. Jos on nähnyt elämää kymmeniä vuosia, niin törmää väistämättä kaikenlaisiin asioihin, ihmisiin ja ilmiöihin.

On totta, että mielikuvat miesporukasta tekemässä tarpeitaan saastaisilla kyrvillään lutkamaiseen naiseen voi olla joidenkin mielestä kaunis ja kiihottava mielikuva. Suurimman osan mielestä ei. Aisurimieltymys on asia erikseen. Suurimmaksi osaksi sekin on pelkkää fantasiaa ja ajatusleikkiä. Hyvin hyvin harva sitä oikeasti harrastaa. Parisuhteessakin on poikkeuksetta täysi riitatilanne päällä, jos jompikumpi erehtyy mainitsemaan jostain jutuista mitä on exänsä kanssa touhuillut. On kirjoittamaton sääntö, ettei niistä puhuta, ellei ehdoin tahdoin halua pilata suhdettaan..

Kaikilla on preferenssejä. Toiset kalat viihtyvät makeissa ja toiset suolaisissa vesissä. Myös paskavesissä viihtyviä kaloja on. Joskin niitä on vähiten.

Monet onnistuvat elämään kymmeniä ja kymmeniä vuosia oppimatta elämän ja ihmisen seksuaalisuuden monimuotoisuudesta yhtään mitään, asenteella että minun tapani on ainoa oikea tapa.
        Voihan sitä kuvitella tietävänsä esim miltä miehestä tuntuu häärätä kun toinen mies on ihotuntumalla, tietää voi vain se joka on niin tehnyt ja kokemus voi silti olla eri miehillä erilainen.
        Jos kyrpä (oletan että olet mies) tuntuu likaiselta, taidat tosiaan uiskennella paskavesissä.

• Anonyymi

Olemme harrastaneet kimppaa 1N 2-4M jo yli 17-vuotta ja ainoastaan yhdellä miehellä ei ottanut eteen ja se johtui humalatilasta. Aamulla pani kuin kani vaimoa rapulassa.

• Anonyymi

olet kyllä asenteinesi melkoinen fossiili. Kyllä nuo swingerjututkin ovat ihan mahtavia kokemuksia ja nautinnollisia. Täällä kotimaassa se ei vain tahdo onnistua. Tosin pääkaupunkiseudun reunalla on yksi hyvä paikka.

• Anonyymi

Itselläni ainakin halut katossa kun toinen panee vaimoani.
        Olemme päätyneet vakituisen miehen mukana olemiseen, näin olemme täysin tuttuja koska meidän kolmas mies on useita vuosia pannut vaimoani melkein yhtä paljon kuin itsekkin varsinkin sinķkuna ollessaan jolloin yleensä asumme kimpassa ja nukumme samassa sängyssä vaimo keskellä, vaimo muuten nukkuu aina alasti.

• Anonyymi

Vaimoani ollaan pantu kimpassa muutama yö kuukaudessa jo 17 vuoden ajan sulassa sovussa yksin ja kimpassa.

• Anonyymi

Oon samaa mieltä. Itte olen ollu monessa kimpassa ja kyllä niissä nainen nauttinut ja saanut mitä halunnutkin.

• Se on juuri niin. Kimppa on niin upeaa, miksi siitä ei saisi nauttia sopimusten mukaisesti. Suon vaimolleni melelläni useita miehiä. Harmittaa vaan tämä korona aika kun vaikeuttaa harrastusta.

• Anonyymi

En halua vaimoksi lutkaa joka on maannut liikaa kaikkien kanssa tai jonka pillua on höylätty kimpassa ja pillusta otettu löysät pois . Oon seurustellut 33 v. naisen kanssa joka myöhemmin seurustelun edettyä kertoi aiemmista kokemuksistaan kimppakivasta ja halusi vielä lisää kimppaa siten että itsekin oon mukana. Olin jo ennen tätä tietoa ajatellut että sen pillu oli tavallista väljempi vaikka ei oo synnyttänyt. Kimppaa sitten kokeiltiin ja 6munaa vuoronperään otti pillua ja höyläsi ja persekin käsiteltiin. Kokemuksena uusi ja rivo itselle mutta nainen nautti kun ukot painoi vuorotellen ja nussittiin ilmassa naisen ollessa ukkojen käsissä. Vaikka kiihotti niin tajusin että mikä saa naisen jakamaan pillua kaikille? Tajusin, ettei tästä naisesta tule ikinä mun vaimoa kun levittää kaikille. Eikä ollut kiva että kimpassa oli mun kavereita niin ei sitten ole kiva jakaa omaa naista omille kavereille. Osa 6 ukosta oli mun osa naisen tuttuja. Kyllähän se pillureikä kovilla on ja persereikääkin levitettiin ja höylättiin.joka ukko kävi perseessäkin, tietysti kun oli mahdollisuus.

• Anonyymi

no tuo oli taas ihan höpö fantasiaa. Ja sitäpaitsi ei se pillu naimalla väljisty tuollalailla. Josd nainen jumppaa ja pitää huolta lihaksistaan myös pillussa, niin ei kyllä kalut sitä väljistä, päin vastoin. Ja kyllä naisellakin on oikeus nauttia, ei se mikään miehen etuoikeus ole.
        Nainen ei siitä huonone, vaikka kaveritkin saavat ja nainen siitä nauttii.

• Anonyymi

Juu ja tuleva vaimosi, tuo siveyden ilmentymä, varmasti osasi arvostaa kun kerroit jakaneesi exää, joka oli lutka, kavereille ja sitä ennen paneskelit ympäriinsä vertailemassa pillujen tuntumaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja tuleva vaimosi, tuo siveyden ilmentymä, varmasti osasi arvostaa kun kerroit jakaneesi exää, joka oli lutka, kavereille ja sitä ennen paneskelit ympäriinsä vertailemassa pillujen tuntumaa.

Se nainen exä halusi itse kimppaa ja oli sitä harrastanut aika paljon ennen meen juttua. 3 kertaa meen suhteen aikana harrastettiin kimppaa 4-6 miestä ja mun nainen, joka oli aloitteen tekijänä kimpale ja nautti. Vaikka ukot painoi kunnolla. Ei häpeillyt vaikka pillua levitettiin, imettiin ja hylättiin. Persepanokin kävi. Ei muuten ollut fantasia vaan tositapahtumaa. Mutta mulla meni fiilis naiseen kun levitti liian helposti ja liian monelle. Kyllä oon nykyiselle, tuleva vaimo kertonut kokeilleensa kimppakivaa. Ei se tykännyt asiasta mutta ei siitä tullut ongelma. Nykyisellä vain yksi 14 vuoden suhde ennen mua ja yksi lapsi. Mä oon toinen mies joka on sitä päässyt panemaan ja se on kaunista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nainen exä halusi itse kimppaa ja oli sitä harrastanut aika paljon ennen meen juttua. 3 kertaa meen suhteen aikana harrastettiin kimppaa 4-6 miestä ja mun nainen, joka oli aloitteen tekijänä kimpale ja nautti. Vaikka ukot painoi kunnolla. Ei häpeillyt vaikka pillua levitettiin, imettiin ja hylättiin. Persepanokin kävi. Ei muuten ollut fantasia vaan tositapahtumaa. Mutta mulla meni fiilis naiseen kun levitti liian helposti ja liian monelle. Kyllä oon nykyiselle, tuleva vaimo kertonut kokeilleensa kimppakivaa. Ei se tykännyt asiasta mutta ei siitä tullut ongelma. Nykyisellä vain yksi 14 vuoden suhde ennen mua ja yksi lapsi. Mä oon toinen mies joka on sitä päässyt panemaan ja se on kaunista.

Jouduttiin kerran vahingossa mökille 1n ja 6m. Olimme sopineet että tulee 6m ja 2n ja toinen naisista ei tullutkaan joten vaimo oli lopuksi kaikkien kuuden kanssa mutta sanoi jälkeenpäin että jatkossa korkeintaan 3 miestä kerrallaan että voi osoittaa tasapuolisesti huomiota kaikille.
        Nyt ollaan vain kolmen kanssa kerralla.

• Anonyymi

Minun kaverit ovat melkein kaikki panneet vaimoani ja jotkut työkaverit kanssa.
        Vaimoni exä on ollut meidän kanssaa panemassa exäänsä. Vaimo nautti niinä parina kertana kun exä oli mukana. Tykkää kuitenkin enemmän kun saa kavereiltani kimppaseksiä.
        Ainakin yhden yön viikossa vaimoa pannaan 1n 2-3m noin 15-30 kertaa yössä nussitaan vuorotellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no tuo oli taas ihan höpö fantasiaa. Ja sitäpaitsi ei se pillu naimalla väljisty tuollalailla. Josd nainen jumppaa ja pitää huolta lihaksistaan myös pillussa, niin ei kyllä kalut sitä väljistä, päin vastoin. Ja kyllä naisellakin on oikeus nauttia, ei se mikään miehen etuoikeus ole.
        Nainen ei siitä huonone, vaikka kaveritkin saavat ja nainen siitä nauttii.

Mistä miehet löytäisi kiimaisia naisia jos naiset eivät saisi antaa usealle miehelle pillua?
        Olen iloinen kkun vaimoni ei pihtaa pilluaan vaan antaa meidän nauttia hyvästä kiimaisesta pillusta.

• Anonyymi

Syynä on se etteivät useimmat saa edes vastaavia kokemuksia ja kiukku tulee siitä

Itse olen miehenä vielä avoimempi sillä puuhailuun naisen ohella kelpaa myös mieskin ja sekin on tuomittavaa, kun pitelen ja tyydytän vaikka toisen patukkaa, mutta itselle onkin aivan sama mitä joku tuomitsevasti ajattelee

Antaa tuomita ja kiukutella, kun paikat näillä sammaloituu korkeintaan

• Anonyymi

Sama täällä.. kimppoja ehtinyt kertyä jokunen vaimon kanssa. Maistanut myös miehen patukkaa, todella nauttinut kiimasesta kullista.

• Anonyymi

On tullut kimppakivaa harrastettua. Sain suostuteltua siihen ex tyttöystävän ja nykyisen joka on jo vaimo. Kimpat vaihdellut 2-7 miestä ja 1-2 naista. Vaimon kanssa rankin oli hän ja 7 miestä joista yksi Black eli mahtavan kokoinen mela. Pöydällä vaimo jalat leveänä aloitettiin ja kaikki 7 sai vuoron, toiset hiero tissejä ja joku laittoi sormea perseeseen. Toisella kierroksella oltiin jo sängyssä ja vaimo sai molempiin reikiin . Katselu kierroksella Black nussi rajusti isollaan ja muut katseli, perseessä teki piukkaa. Nautin kun vaimo otetaan mutta onhan se nyt aika repimistä ja venytystä pillulle kun oikeen ajattelee. Ja onhan kummatkin aukot isona auki kun lopetetaan. Palautuu kyllä. Kimpassa on kyllä itsekin tullut otettua melaa perseeseen ja hyvältä on tuntunut, ei se ole vain vaimon repimistä ollut. Kahden naisen kimpassa on tullut nussittua nuorta hyväkroppaista tyttöä niin upeasti että pillunhuulet vaan liikkuu sisään ja ulos ja piukka perse avattu. Seksi tekee niin kutaa.

• Anonyymi

Voin kuvitella vaan miten nautit.

• Anonyymi

Vaimoni ei suostu anaaliin eikä saa satuttaa mutta muuten on täysillä mukana.

• Anonyymi

Moi. Ihmistä ei ole luotu yksiavioiseksi. Tämä aiheuttaa ongelmia, kun joku käyttäytyy halujen mukaisesti. Mielestäni avioliitto ja sexi pitäisi erottaa toisistaan.
      T:Kaisa

• Anonyymi

Oisitko ukko 64 kiinnostunut tapailuun. Vanhemmat miehet kiinnostaa. Niillä on aikaa tyydyttää nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisitko ukko 64 kiinnostunut tapailuun. Vanhemmat miehet kiinnostaa. Niillä on aikaa tyydyttää nainen.

Ukko 64 pantu turpaan ilman syytä, olen lukenut kirjoituksia , kyseinen henkilö kirjoittanut muutaman kerran sivustolle. Joku tai jotkut antavat ymmärtää aivan järjettömiä syytöksiä kyseistä henkilöä morkaten. T. Lopettakaa mollaaminen

• Kyllä ainakin mä oon nauttinut useamman miehen kanssa naimisesta vaikken mikään orkkuherkkä ookaan vaan enemmänkin oon ollut saavana osapuolena. Silti oon enimmäkseen tykännyt siitä ainakin jollain tasolla. Antaminen tai ainakin pantavana oleminen on vain mulle ollut tyydyttävä kokemus.

• Anonyymi

Minkälaisista kokemuksista olet nauttinut eniten? Kuvasta päätellen olet nätti ja nuori☺

• Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisista kokemuksista olet nauttinut eniten? Kuvasta päätellen olet nätti ja nuori☺

Miten niin millaisista? Sanoinhan, että useamman miehen kanssa olemisesta. Mielummin niin että heistä mahdollisimman moni on samalla kertaa mun kimpussa. Mä en miellä joukkopanoksi sellaista, että jokainen mies käy naimassa mua aina yksin.

• Anonyymi
        Vanir kirjoitti:

Miten niin millaisista? Sanoinhan, että useamman miehen kanssa olemisesta. Mielummin niin että heistä mahdollisimman moni on samalla kertaa mun kimpussa. Mä en miellä joukkopanoksi sellaista, että jokainen mies käy naimassa mua aina yksin.

Haluaisitko koittaa kahden vanhemman herrasmiehen kanssa. Ootko pks seudulta?

• Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko koittaa kahden vanhemman herrasmiehen kanssa. Ootko pks seudulta?

Niin paljon kun mua haluttaisi suostua, niin mä en uskalla alkaa pettää mun puolisoa ja antaa teille. Tai ei se oo kiinni vain pelkästä uskalluksesta, jotenkin vaan mun sisintä vastaan sotii edes ajatus pettämisestä eli siis uskottomana olemisesta. Jos mun puoliso olis ehdottanu mulle, että josko mä antaisin teille, niin silloin se olisi ollut ihan toisin, eikä se olis pettämistä kun siihen olisi lupakin. Mutta nyt niin ei ole joten mun täytyy sanoa että ei kiitos.

• Anonyymi

Koska täällä on selvästi ryhmäseksin kokeilemista harkitsevia pareja joita nämä jo täysin turmeltuneet ihmiset yllyttävät kokeilemaan. Yksi onneton pari oli mennyt kokeilemaan ja ei ollut kertoman mukaan jäänyt hyvät fiilikset kummallekaan, Toivottavasti jättivät siihen kertaan.

Moni näistä kyselijöistä on nuori eikä taida ihan ymmärtää miten turmeltuneita rappeutuneita ihmisiä nämä parinvaihtajat ja ryhmäseksin harrastajat ovat. Ei niissä touhuissa ole mitään vapautumista vaan rappeutuneet täysin moraaalinsa kadottaneet mielet ruokkivat toisiaan.Parisuhde on niin arvokas asia ettei sitä kannata saastuttaa vain joidenkin perverssien fantasioiden vuoksi.

Tottakaihan nämä rappeutuneet ihmiset yllyttävät siihen kun eivät edes ymmärrä mitä on raukkauteen ja kunnioitukseen perustuva kahden ihmisen välinen suhde.
      Iltsikassa ole kerran kuva yhdestä tällaisesta parinvaihtaja naisen naamasta ja jopa oli kolho tyhjä sieluton katse.

• Anonyymi

Ihme kötinää taas. Mitkään parinvaihtajat tai ryhmäseksin harrastajat ole sen kummaisempia ihmisiä kuin "tavallisen" seksin harrastajat.

• Anonyymi

Miten parinvaihtajat js ryhmäseksin harrastajat ovat turmeltuneita ja rappeutuneita? On sulla ihme asenteet pyhimys.

• Anonyymi

Nöyryyttävää sen pitäisi naiselle olla kun miehet nussii minkä kerkiävät ja halventavaa pillun pelkkään panotarkotukseen. Ei tunteita vaan pillusta irti kaikki mikä saadaan . Sääliä tuntematta hangataan pillusta tunto pois. Oon nähnyt kolmen munan repivän pillureikää isoksi ryhmäseksissä, ja sitten paukutetaan persettä ja kovaa vuoron perään. Kylmää kyytiä pillulle ja naiselle. Ei tunne nainen arvonsa ja jyystetään kauneimmat paikat.

• Anonyymi

Just näin, oon kanssa ihmetellyt näitä lutka naisia jotka jakaa ja antaa ukkojen käyttää pilluunsa hyväksi ja löystyttää sen kun tuupataan 2-3 munaa samaan aikaan pilluaukkoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin, oon kanssa ihmetellyt näitä lutka naisia jotka jakaa ja antaa ukkojen käyttää pilluunsa hyväksi ja löystyttää sen kun tuupataan 2-3 munaa samaan aikaan pilluaukkoon

Sinähän sen tiedät.

• Anonyymi

Sydämmetöntä touhuun porukalla nussii vittua täysillä ja ottaa se tyydyttää himot. Vittua vedetään lujaa ja raskaasti. Parisuhteessa taas on yleensä nättiä seksiä pebbukin otetaan nätisti. Ryhmässä vaan otetaan vitusta kaikki irti mitä saadaan häpäistään mimmi ja näytetään oma ilkee luonne. En oo mennyt ryhmään mukaan mutta katsonut kyllä kun mimmiä nöyryytettiin. Oli hyväksikäyttöä toisen lähes tiedottamaan tilan vuoksi, eikä säälitä vittua yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sydämmetöntä touhuun porukalla nussii vittua täysillä ja ottaa se tyydyttää himot. Vittua vedetään lujaa ja raskaasti. Parisuhteessa taas on yleensä nättiä seksiä pebbukin otetaan nätisti. Ryhmässä vaan otetaan vitusta kaikki irti mitä saadaan häpäistään mimmi ja näytetään oma ilkee luonne. En oo mennyt ryhmään mukaan mutta katsonut kyllä kun mimmiä nöyryytettiin. Oli hyväksikäyttöä toisen lähes tiedottamaan tilan vuoksi, eikä säälitä vittua yhtään.

Katsoit sitten vierestä tiedottoman hyväksikäyttöä vai?

• Anonyymi

Ja höpö höpö. Taas olet nähnyt unia ja nyt moralisoit täällä.

• Anonyymi

Joukolla nussittu pillu on häpäisty vaikka gimma sitä haluaisi. Pitääkö häpäistä pyhimmän paikkansa ja jakaa. Jäbät nussii löysät pois ja pillu jakaa avoimena kaikille. ei vaimomateriaalia. Kuka haluaa kaikkien nussiman hinnan vaimoksi. Seksi on pyhää kun rakastuu. En halua kaikkien nussimaan pillua ja jakorasiaa.

• Anonyymi

Naisen suostuminen kimppanussintaan kertoo hänen olevan vailla aivoja. Taudit, hpv virus ja syöpä pilluelimiin, siinä tulevaisuus kun levittää ja jakaa. Äijät taas on ranskalaisia, raakoja himojensa orjia jotka ei kunnioita naista vaan oma kulli sanelee ja himot valtaa ja kulli puhuu. Nussitaan pillua mitään säästämättä ja persettä kun suoraan raskaasti. Nautitaan kun pillu aukeaa äijälle toisen perään ja nussitaan useammalla munalla pilluun. Tekeekö hyvää pillulle. Ei varmaankaan tee. Tekee muuten naisen huoraksi. Ihan sama kun joku noista äidistä laitetaan kontalleen ja 20 muuta äijää kävisi panemassa rajusti persettä ja imemässä sen munaa. Persettä venytettäs siinä 2 munalla.

• Anonyymi

No itse siinä hekumoit ihan päättömiä ja olet paheksuvinasi.

• Anonyymi

Naisen himot on suuremmat kuin miehillä ja ne haluu että saa kunnolla munaa. Useimmilla miehillä laukeaa heti kohta kun panee kullin sisään niin naisen orkut jää saamatta tai vaillinaiseksi, siksi moni nainen haaveilee useamman miehen nainnista kerralla jotta saisi kunnolla orkkuja.
      Ei se ole keltään pois jos haluu nauttia seksistä useamman miehen kanssa.
      Missä ootte te selaiset naiset täällä olisi ainakin kaksi miestä nuorekasta naisen pillua etsimässä naitavaksi usempaan kertaan:) Muuta hellyyttä......hmmm nautintoa myös kaikilla sovituilla mausteilla Kuopiossa:)

• Anonyymi

Uskaltais ottaa eka askeleen ilman pelkoa. T. 36v Nurmeksesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltaa 36v Nurmeksesta. Uskalla ottaa askel nautintoon olet ilmeisesti fantasioinut asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen Siilinjärveltä ja kiinnostais kyllä olla pariskunnalle kolmaspyörä:) mies siis ja hetero tai voi sitä tulla ilman miestäkin:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen olet Nurmeksen pari vai kumpiko siellä viestittelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen Siilinjärveltä ja kiinnostais kyllä olla pariskunnalle kolmaspyörä:) mies siis ja hetero tai voi sitä tulla ilman miestäkin:)

Oletko minkä ikäinen ja kokoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko minkä ikäinen ja kokoinen.

Normaalikokoinen atletti ja 48v. Millaisia te olette`?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaalikokoinen atletti ja 48v. Millaisia te olette`?

Laitoin kyl viestin ei mennyt läpi. Vaimo vaalea puolipitkät hiukset 164 70 C leveä lanteinen kiinteä kroppainen. Itse oon 180 90 tumahko vähän ylipainoinen vaimon mielestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin kyl viestin ei mennyt läpi. Vaimo vaalea puolipitkät hiukset 164 70 C leveä lanteinen kiinteä kroppainen. Itse oon 180 90 tumahko vähän ylipainoinen vaimon mielestä.

Varmaankin ylipainosi vuoksi vaimos tykkää naida hoikemman kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin ylipainosi vuoksi vaimos tykkää naida hoikemman kanssa!

Yksi iso tekijä kylläkin varmaan monen muukin naisen toive. Upeeta kyl katsella sivusta kun hyvä kroppainen vieras mies tyydyttää vaimoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku laittoi viestiä väliin. olisin kiinnostunut kyllä vaimostasi jos on noin hyvä kroppainen ja kiimainen. Mitäs vaimo tuumaat tähän:)

• Anonyymi

Kyllä se käy . Miten saan yhteyden tai missä tavataan .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se käy . Miten saan yhteyden tai missä tavataan .

Voidaan jutella tuolla treffit puolella jos annatte sinne oman nimimerkkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltaa 36v Nurmeksesta. Uskalla ottaa askel nautintoon olet ilmeisesti fantasioinut asiasta.

Kiinnostaa kovasti olen fantasioinut tuollaisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa kovasti olen fantasioinut tuollaisesta.

Sitten eikun toteutusta suunnittelemaan . Nyt kun olet vielä kuumana:) ja kosteana:))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku laittoi viestiä väliin. olisin kiinnostunut kyllä vaimostasi jos on noin hyvä kroppainen ja kiimainen. Mitäs vaimo tuumaat tähän:)

Eikö sinulla ole mitään itsekunnioitusta ja moraalin tajua huoripukki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten eikun toteutusta suunnittelemaan . Nyt kun olet vielä kuumana:) ja kosteana:))

Oletko vielä kiinnostunut nurmeksen nainen? ei mulla ainakaan koronaa ole mutta muuten himot kohdallaan ja kiinnostunut hellimään sua miehesi kanssa yhdessä tai erikseen:)

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko vielä kiinnostunut nurmeksen nainen? ei mulla ainakaan koronaa ole mutta muuten himot kohdallaan ja kiinnostunut hellimään sua miehesi kanssa yhdessä tai erikseen:)

Olen mie profiililla treffit puolelle niin ei pääse muut häiritsemään keskusteluita.

• Anonyymi

Kyllä se tekee naisesta horon kun joka ukko nussii ja useammalle mulkulle levittää ja jakaa. Käytetty on käytetty ja noissahan meinengeissä painetaan kunnolla mitään säästämättä. Yhden horon pillusta jota olin itse vetämässä oli nussittu tunto pois. Saatiin tuupata 2 mulkulla eikä tuntunut missään. Tilaakin jäi. Oli niin nussittu.

Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      74
      4344
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3085
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3055
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      395
      2136
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1249
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1193
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1176
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1045
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1032
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe