Huomenta :) Mitäs olette suunnitelleet tälle päivälle?

Anonyymi

Itse heräilen näin vapaapäivänä aina aikaisin, että olisi pitempi päivä.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ap aloittaa. Virkeä olo, kun laitoin nukkumaan varhain. Tämä päivä on rauhoittumiselle, oleskelulle , keveille kotitöille, telkkarin katsomiselle ja nörttiharrastuksille

    • Anonyymi

      Huomenta vain, kaikenlaista. On pakolliset jutut kotona ja vapaaehtoiset kodin ulkopuolella. Sellaisia juttuja perheellisillä 🙂

      • Anonyymi

        Juokse, ui, n*ssi itsesi ja tindermatchis pyörryksiin, sen päälle saunokaa ja ryypätkää. Se auttaa palautumaan.


      • Anonyymi

        Joka viikonloppu sama laulu. Sitten ihmettelet miksei tavata. Minun syliin kuulut vaan ei sua siellä näy..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka viikonloppu sama laulu. Sitten ihmettelet miksei tavata. Minun syliin kuulut vaan ei sua siellä näy..

        Rakas niin mä haluan kuulua vain sinulle ihan kokonaan saat omistaa mut ja rakas lupaa mulle ettei ikinä anneta minkään asian tulla meidän väliin kun mä haluan olla vain sun kanssa ikuisesti rakas ja teen mitä tahansa että saan sut mun kanssa oikeeseen suhteeseen ja kyllä olen niin mustasukkainen ja omistus haluinen sinusta etten ikinä anna kenenkään edes ajatella sinua siinä mielessä kun olet vain mun ikioma rakas


    • Anonyymi

      Ajattelin soittaa astral tv:seen. .

    • Anonyymi

      Ammattimies Titanicilla ...😁🤣

    • Anonyymi

      Onks sulla oma ostama, lahjaks saatu vai toiselta napattu kahvimuki?
      🤭

      • Anonyymi

        Kaikkia noita on. 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia noita on. 😜

        En ole ikinä varastanut keneltäkään kahvimukia, en mitään..


    • Anonyymi

      Itse tykkään nukkua vapaa päivänä hieman pidempään kuin normaalisti.
      Aamut alkaa rauhassa kahvin ja aamupalan merkeissä.
      Jos kiva ilma niin lähden ulkoilemaan.
      Tärkeintä on rentoutuminen.
      En suunnittele liikaa vaan ihan fiiliksellä mennään .
      Haaveisiin jää tältäkin aamulta hellyys hetket.
      Ikävästä on tullut jatkuva seuralainen.

    • Anonyymi

      Njaa, parin tunnin ulkoilulla aloitetaan, sitten hyvää ruokaa ja kotoilua

    • Anonyymi

      Huomenta itse kullekin ja aamut on aina parhaita , varsinkin siellä juu nou.

    • Anonyymi

      En mitteen .

      Nukun krapulan pois, käyn jälleen suihkussa.

      Ja nukun jälleen.

      Juon kahvia.

      Tulloo varmoon lauantaisin mustavalkoleffa.

      Tai harmoonahan se näkyy.

    • Anonyymi

      Mietin vaan miten ihanaa olisi olla sen naisen kanssa naimisissa. Miten meidän kodissa vallitsisi rauha ja rakkaus. No varmaan suuttuisimme joskus, mutta se ei kestäisi. Rakkaus aina voittaisi ja rauhoittuisimme. Mutta en nyt tiedä mitään eikä hänkään tiedä, ellei sitten ihmeen kautta tämä kaipaus ole meissä molemmissa. Kuitenkin hän saa olla se ainoa, enkä anna periksi, paitsi jos hän on valinnut toisen tai jos kuolema meidät erottaa tietenkin.

      • Anonyymi

        Muista Avara luonto


      • Anonyymi

        Söpöä 😍Näin haluan ajatella minäkin.


    • Anonyymi

      MItä tÄssä ritari Ässä , erittäin laadukkaat yöunet takasi Minä ja Morrison ;)
      Nyt on virtaa tehdä vaikka mitä kreisiä.

    • Anonyymi

      Myöhäistä ja hyvää huomenta vaan! Aikaisin itsekin heräilen ja myöhään valvon vuoden läpeensä. Rytmi sopii ja saan paljon kaikkee aikaan.
      Muutama keskeneräinen projekti on kiikarissa tälle päivälle. Ans kattoo missä aikataulussa tulevat päätökseen.
      Kivaa lauantaita sulle, näkymisiin ja kuulemisiin:)

    • Anonyymi

      Kiukuttelen, kiukuttelen ja kiukuttelen!

      • Anonyymi

        No mikäs sulla on hätätä? Itselleskö kiukkuat?


      • Anonyymi

        Ainakin seitsemästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs sulla on hätätä? Itselleskö kiukkuat?

        En kun yhdelle toiselle (varmaan sitten tänne). Mutta yksinään saan kiukutella, vaikka se toinen vaan pilaa kaiken! 😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin seitsemästi.

        Jos kirjoittelet rumia, unohdan sut aktiivisesti

        En halua rumia kirjoituksia, kauniita vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kun yhdelle toiselle (varmaan sitten tänne). Mutta yksinään saan kiukutella, vaikka se toinen vaan pilaa kaiken! 😥

        Ja hän suututti eilen ja olen nyt todella kiukkuinen ja valmis paiskaamaan oven kiinni!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hän suututti eilen ja olen nyt todella kiukkuinen ja valmis paiskaamaan oven kiinni!!!

        Kannattaa oikeasti tämmöiset viestit pistää ihan henkilökohtaisesti hänelle. Niin saatte asiat sovittua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa oikeasti tämmöiset viestit pistää ihan henkilökohtaisesti hänelle. Niin saatte asiat sovittua

        En laita hänelle viestiä.

        Enkä edes tiedä onko sovittavissa?


    • Anonyymi

      Ulkoilua (aloitettu), siivousta (aloitettu), palstailua (aloitettu), ruokaa (aloitettu), haaveita hänestä (jatkuvaa).. yms pientä kivaa

    • Anonyymi

      Ihana ilma ulkona, olin koiran kanssa kävelyllä. Vaikkakin kovin surullinen olotila yhä. Niinpä tietenkin, kun toinen murhaa unelmani yksi kerrallaan ja ehkä vielä siitä tärkeimmästä aloittaen . . .

      • Anonyymi

        No, toivottavasti on nyt sitten ainakin itse onnellinen ja sai mitä halusi. Ettei vain turhaan kaikkea myynyt ja särkenyt.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe