kirkkaasti. Eipä taida monikaan haapavetinen niistä ääntä antaa , vaikka kuinka väkiste lypsetään.
Kateus ,kauna ja katkeruus näkyy meidän persuehokkaiden naamoissa niin selvästi ja
22
59
Vastaukset
- Anonyymi
juuripa noin, sano persu-erkkikin puupäätään kopistaen.
- Anonyymi
oon kuullu ,että pari ääntä saattaa tuo paras persuista eli mikko saaha ,siitä , kun ei yläpäätään liikaa auvo eikä kynnää oo haaskannu.
- Anonyymi
aikookohan ne toisiaan kivittää sille persutyyliin niinku hakkarainen ?
- Anonyymi
juuripa noin, kyllä persusonta lentää osuu kaveriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuripa noin, kyllä persusonta lentää osuu kaveriin.
sontivat kuin varikset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sontivat kuin varikset.
eihän tätä persujen paskomista konna-kepulikaan enää kestä.
- Anonyymi
Persut on politiikan pohjanoteeraus.
- Anonyymi
naamanpesulle persut , kop...kop...kop !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naamanpesulle persut , kop...kop...kop !
Tuo persujen typeryys käypi haapavetisille kalliiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo persujen typeryys käypi haapavetisille kalliiksi.
Ei minulta ainakaa ääntä heru höperöille
- Anonyymi
Kuka on se paksunaamainen opettaja?
- Anonyymi
veispuukissa tiesivät tuulimyllykeskustelussa kertoa että Ilkka Pekka
- Anonyymi
Kateus kauna katkeruus. Siinä se tuli. PS kuntavaaliohjelma.
- Anonyymi
Eihän teille voi kuin nauraa! Tai itseasiassa voi. Annetaan äänet perussuomalaisille. Vasuriesko, vasuriantti ja keput ilman ääniä.
- Anonyymi
Näin tehdään ja se on varma. Ääni mene perussuomelle.
Kepu kepu kepu, ääniä teille ei tipu tipu tipu.
- Anonyymi
totta taneli ,punaväriä niihin tarttis taikka myrkynvihreetä .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744026- 1013555
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823378Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382789- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191164Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141121Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120