Suomalaiset kajahtaneita ja outoja

Anonyymi

Mielenterveyspotilaita, kieroutuneita ja hulluja piisaa. Ihmiset ovat ruokakaupoissa vittuilevia, päälle jyrääviä ja mumisevat vinoiluja. Kaduilla kuljetaan leveänä porukkana antamatta tilaa. Liikenteessä rattiraivotaan, ja trikoofillaristit ja hiihtohullut koettaa ajaa päälle ja käydä käsiksi. Ihmiset ovat tulleet hulluiksi. Jos tulisi uusi sota, en puolustaisi kansaamme, tätä kusipäistä junttisakkia.

13

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksemme noita luettelemiasi tapauksia on joukossamme hyvin pieni määrä.

    • Anonyymi

      Sinä olet itse joku erityisen tervepäinen ja hyvätapainen tapaus hullujen, tyhmien ja ilkeiden joukossa? Vähän epäilen.

      Oletko kuullut, että puolillaan olevan lasin voi nähdä joko puolitäytenä tai puolityhjänä? Eli on olemassa näkökulmaeroja.

      Ihmisen havaintokyky on myös valikoiva.

      Samoin ihmisen kyky tehdä tulkintoja asioista on rajallinen.

      Voisikohan olla mahdollista, että jostain syystä katsot toisia ihmisiä tällä hetkellä erittäin valikoivasti negatiivisesta näkökulmasta? Valitettavasti aloituksesi ei anna lainkaan myönteistä kuvaa sinusta itsestäsi. Kaiken lisäksi vaikutat "suomalaiselta" ainakin kielesi perusteella. Eli silloin olet väitteesi mukaan myös itse kajahtanut ja outo.

      Ärsyttää itseänikin leveästi kulkevat ihmiset. Yleensä olen itse lenkillä se, joka väistää muita. Suurin osa ihmisistä on silti ihan kilttejä tai ainakin vaarattomia, ja hyvin tavallisia. Kuten aika monessa paikassa maailmaa muutenkin. Ja ne pitkässä hihnassa kulkevat tai aidan takana räksyttävät koirat ovat nekin yleensä ihan kilttejä.

      Eli mikä sinulla on nyt ihan oikeasti hätänä, miksi et näe muissa ihmisissä mitään hyvää?

    • Anonyymi

      Olen suomalainen enkä tee mitään aloittajan listaamista asioista.

    • Anonyymi

      Liikenteessä varsinkin näkee kaikenlaisia sekopäitä.

      Tekisi mieli hankkia käsiase(väh. peaismaila) turvaksi kun sen verran aggressiivisia kuskeja tulee välillä vastaan, jotka kuvittelevat omistavansa koko maantien

      • Anonyymi

        Kun en ollut kunnossa, kiinnitin huomiota koko ajan muiden tekemiin virheisiin liikenteessä ja ärsyynnyin agressiisisesta ajotavasta.

        Nyt kun olen vähän paremmassa kunnossa, en niinkään kiinnitä muiden virheisiin huomiota vaan koetan vältellä tekemästä itse niitä ja jos joku ajaa agressiivisesti, koetan pitää tuollaiseen henkilöön maksimaalisen etäisyyden, ennenminkin kuin että menisin hakemaan käsiaseita.

        Joten... onko kaikki kunnossa?


      • Anonyymi

        Jep harmittaa kun tuli myytyä magnum 44 aikoinaan pois...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en ollut kunnossa, kiinnitin huomiota koko ajan muiden tekemiin virheisiin liikenteessä ja ärsyynnyin agressiisisesta ajotavasta.

        Nyt kun olen vähän paremmassa kunnossa, en niinkään kiinnitä muiden virheisiin huomiota vaan koetan vältellä tekemästä itse niitä ja jos joku ajaa agressiivisesti, koetan pitää tuollaiseen henkilöön maksimaalisen etäisyyden, ennenminkin kuin että menisin hakemaan käsiaseita.

        Joten... onko kaikki kunnossa?

        Kyllä käsiase olisi hyvä lisäturva sillä kyllä sitä tuntee itsensä usein uhatuksi liikenteessä, varsinkin jos joskus tekee jonkun pikkuvirheen tai jossa virhe on täysin tulkinnanvarainen esim. kääntyy jonkun rattiraivoavan sekopään mielestä liian aikaisin liikenneympyrässä ja sitten alkaa painostus, hiillostus ja tööttäys, en jaksaisi ruveta likaamaan käsiäni jonkun rattiraivoavan urpon takia jos sellainen yrittäisi käydä päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä käsiase olisi hyvä lisäturva sillä kyllä sitä tuntee itsensä usein uhatuksi liikenteessä, varsinkin jos joskus tekee jonkun pikkuvirheen tai jossa virhe on täysin tulkinnanvarainen esim. kääntyy jonkun rattiraivoavan sekopään mielestä liian aikaisin liikenneympyrässä ja sitten alkaa painostus, hiillostus ja tööttäys, en jaksaisi ruveta likaamaan käsiäni jonkun rattiraivoavan urpon takia jos sellainen yrittäisi käydä päälle

        Ihanko haluaisit lusimaan jonkun toopen liikenteessä sähläämisen takia?
        Arvot on tainnut mennä metsikköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko haluaisit lusimaan jonkun toopen liikenteessä sähläämisen takia?
        Arvot on tainnut mennä metsikköön.

        jos ei ole pääkoppa kunnossa niin sitten näkee aiheettomia uhkia siellä ja täällä

        alkaa se agressivinen puolustautuminen olemattomia ja vähäisiä uhkia vastaan


    • Anonyymi

      Missäpäin Suomea asut? :) Olen kyllä samaa mieltä noista trikoofillaristeista, umpihulluja, polkevat hampaat irvessä ja niitä pitäisi sitten väistellä.mutta harvemmin on muista ollut harmia.

      • Anonyymi

        Helsingissä asun ja täällä ihmismassaa ja sekopäitä riittää!


    • Anonyymi

      Pimeys ja sulkeutunut geenipooli. Lisäksi vuosisatoja alistettu kansa.

    • Anonyymi

      Valitettavasti takakireä viduileva ihmistyyppi on hyvin yleinen täällä eteläisessä Suomessa. Muualla maassa väestö on vielä melko tervehenkistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      4619
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2498
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2166
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe