Sillä oli omaa rahaa, oli asiallinen , rakentava ja keskustelutaitoinen.
Sitten heräsin.
Näin Kinnulassa demarin
5
110
Vastaukset
- Anonyymi
Unen todella näit.
- Anonyymi
Ihanko itse kirjoitit vai saitko persujen piiritoimistosta valmiin roskapostin?
- Anonyymi
En edes kuse persuihin päin. Sinulla ei äly riitä kirjoittamiseen, minulla riittää.
Rahanikin on omia, ei veronmaksajilta kerättyjä erorahoja ja muita tukia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En edes kuse persuihin päin. Sinulla ei äly riitä kirjoittamiseen, minulla riittää.
Rahanikin on omia, ei veronmaksajilta kerättyjä erorahoja ja muita tukia.Olipas tyhmä postaus. Aina kun käytät tai perheesi käyttää yhteiskunnan palveluja, kuten terveyspalveluja, koulutusta, kirjastoa, neuvolaa jne. Olet yhteiskunnan pussilla.. Suoritehinta itse maksaen olisi suuri. Mitä suurempi perhe sitä isompi lovi yhteiskunnan kassassa, mutta sinulla ei näköjään äly riitä tätä tajuamaan. Aika paljon saa yksittäinen ihminen ttt saada, että yltää sinun tasollesi yhteiskunnan kuppaamisessa. Kuppa taitaa olla tuttu sana.
- Anonyymi
Hyvä vitsi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877