Aihe

06.02.2021 klo 04.00 aikaan alaikäisen, henkilöautoa kuljettaneen nuoren

Anonyymi

ILOMANTSI

06.02.2021 klo 04.00 aikaan alaikäisen, henkilöautoa kuljettaneen nuoren epäillään syyllistyneen Ilomantsissa Kalevalantiellä rattijuopumukseen ja kulkuneuvon kuljettamiseen oikeudetta. Puhalluskoe osoitti nuorelle miehelle 0,88 promillea. Henkilöllä ei ollut ajo-oikeutta henkilöauton kuljettamiseen.

Lähteenä: Poliisi

10

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä, että jäävät kiinni! Ennen kuin vahinkoa sattuu...

• Anonyymi

Se on meijän nuoriso niin reipasta. Ihan tulloo oma nuoruus mieleen...

• Anonyymi

Millaisten vanhempien nuoriso, kun saa autonavaimet käyttöön. Onkohan vanhemmat samanlaisia kuin tuo nuori joka on jäänyt kiinni rattijouppoudesta. Kannattais katsoa peiliin millaista on nuoristaa kasvattamassa, voi olla että nuori sanoo isälle ja äitlle että ole sinä ukko ja akka hiljaa tehdään niinkuin minä sanon

• Anonyymi

Sellaista sanotaan pärjääjäksi joka pääsee nyky-yhteiskunnassa pitkälle.

• Anonyymi

Varmaan nauttinut muutakin kuin Runebergintorttua

• Anonyymi

Täytyy ymmärtää, kyseessä on erityisnuoret <3

• Anonyymi

Joo kuulin nimet ketkä siellä ajelleet kännipäissään ja tosiaan nk. Apukoululaisiahan nämä on. Kun ei järki päätä pakota niin se ei pakota, vaan minkäs kukaan vammalleen mitään voi.

• Anonyymi

Nykyään tuntuu jopa olevan kehumisen aihe kun oma kultamuru on päässyt välttelemään poliisia tuolla kylillä pyöriessään alaikäisenä jo mopolla ja sitten vahempana autolla. Vanhemmat eivät näe (tai näyttelevät että eivät näe) että heidän nuoressaan on mitään arvosteltavaa. Opettajat ovat voimattomia kun nykyisin saa vain päätä silitellä kun "herkkä" nuori ahdistuu jos tiukemmin vaaditaan yhteiskunnan normien noudattamista. Ja eihän ne ressukat mahda mitään jos tulee joku ohimennen rusikoitua tai jotakuta kiusattua ja sitten sen päälle eikun rallia ajamaan ilman ajo-oikeutta. Kännykkä ja tietokone korvaavat vanhempien kasvatustyön ja vanhemmat ovat onnessaan kun ei tarvitse itse mitään tehdä. Jos jotakin sattuu niin kyllähän se on heidän oma kultamuru jota ihan syyttä syytetään.

• Anonyymi

Oikein sanottu🤔🤗

• Anonyymi

Ettäkö työ sua pentujanne ajoissa nukkumaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      157
      8432
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      305
      5599
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      260
      3505