Aihe

läksyt ja kokeet tauolle

Anonyymi

Oon nyt 7lk ja vakavasti masentunu enkä siks et pysty käydä koulus kunnol koska en pysty tehä läksyjä tai kokeita koska on liian paha olla jote oon alkanut miettii et voisinkohan saada luvan jättää läksyi ja kokeit tekemät. Nyt jotkut varmaa ajattelee et miks en vaa jää kotiin kokonaan. No kotona en ainakaan oppia yhtään mitää koska en tekis läksyi tai kokeit sillonkaa, mut en myöskään olis tunneil ees yrittämäs kuunnella.
Oisko siis mitenkään mahdollista et saisin tehä näin ees jonkun aikaa(esim. kuukausi alkuun)?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa kysyä opelta.

• Anonyymi

Tuosta ei opettaja pysty päättämään. Pelkkä sinun sanasi ei riitä. Tilanne on sana vs. sana ja tuossa tilanteessa opettajan sana painaa enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      150
      7980
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      282
      4960
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      194
      2904