Raemo ol oikeessa

Anonyymi

Että Selänteesee ei kannata liittyy, hyvä vel keräs kylil listaa joll hyväveli joukko vastushi kok touhuu, hyvä raemo oikeesha olihit👍

15

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raipe Helminen ja korkea maila kyllä tietää kepuherrojen mafiatouhut!

    • Anonyymi

      Vaa siel ollaa ja selänne kusettaa joka vuosi! Kärsämäkisetki saa parempaa palvelua ja huomattavasti halavemmalla......

      • Anonyymi

        Raimo on ollut monessa asiassa oikeassa.
        Kannatan hänen ajatuksiaan, kuten tuo surkea Selänne lipsaus, joka hätäisesti päättäjien taholta lipaistu kasaan.
        Näin kävi, velkataakka ja menot kasvaa.
        Maksamme naapurikuntien kulut moninkertaisena. Voi helevata!
        Tytäryhtiöiden valvonta ja epämääräiset toiminnot ovat kauhistus.
        Tarvinneeko jatkaa?


    • Anonyymi

      Kunhan Raipe ei vain ala yön hiljaisina tunteina miettimään asioita! Se tulee veronmaksajille kalliiksi!

      • Anonyymi

        Ne on ihan toiset miehet.
        Kuntalehti
        "
        "Mikä on Pyhäjärven tulevaisuus kuntana? Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Paavo Leskinen (kesk.) pohti kuntaliitoksen mahdollisuuksia jo 60-vuotishaastatteluissaan tammikuussa 2006.

        – Mietin ennen haastattelua yön hiljaisina hetkinä, miksi kuntarajat ovat edelleen pyhiä, vaikka ne on piirretty Venäjän vallan ja hevoskulkuneuvojen aikaan"
        Että sillei kai.
        Tuli muuten kalliiksi veronmaksajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on ihan toiset miehet.
        Kuntalehti
        "
        "Mikä on Pyhäjärven tulevaisuus kuntana? Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Paavo Leskinen (kesk.) pohti kuntaliitoksen mahdollisuuksia jo 60-vuotishaastatteluissaan tammikuussa 2006.

        – Mietin ennen haastattelua yön hiljaisina hetkinä, miksi kuntarajat ovat edelleen pyhiä, vaikka ne on piirretty Venäjän vallan ja hevoskulkuneuvojen aikaan"
        Että sillei kai.
        Tuli muuten kalliiksi veronmaksajille.

        Me Kuntalaiset tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me Kuntalaiset tietää.

        Nouseeko 180 astetta käyrä ylös, palaako vielä Pyhäjärven raunioille.
        Sitä ei tiedä edes me kuntalaiset.
        Palaisivat toki tarkastaan mitä saivat aikaan 2013 v. Alkaneella kaudella.


    • Anonyymi

      Lukenu mies tuntuu olevan tämä hiidenkylän lahja kauppalalle ossoo anton tsehovin lokin ulkoo!!

      • Anonyymi

        Muistatteko ne kesäyöhön juoksut.Puheenjohtajan kännykällä ohjeistettuna. Muistatteko "ero selänne kuntayhtymästä" 2013. Väkisin väännettiin, ettei kokousta saatu lailliseksi jne..

        Tässdäpä muisteltavaa. Kuka muistaa tapahtumat?


      • Anonyymi

        Joo niin on ossa kiertee Matomäkkee myötä,että vastapäivään Eikä senkummemaksi muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatteko ne kesäyöhön juoksut.Puheenjohtajan kännykällä ohjeistettuna. Muistatteko "ero selänne kuntayhtymästä" 2013. Väkisin väännettiin, ettei kokousta saatu lailliseksi jne..

        Tässdäpä muisteltavaa. Kuka muistaa tapahtumat?

        Juoksut oli 27.6.2011.
        SELÄNNE ero, Joopa kun oli valitettu niin ei voida päättää. (Siis erosta.)valittajina tikanmäki, piippo ja kumppanit.

        Sitten oli rinnevaaran erotus, nyt voitiin päättää kun oli valitettu. Valittajina samat.

        Sitten oli ainakin tietokone hukassa, ja jossain vaiheessa oli evakkoreissulla kadonnut papereita, kun olivat evakossa halpa -hallilla.
        Välillä lehdestä sai lukea johtaja tekee virkavirheen mikäli palaa työpaikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatteko ne kesäyöhön juoksut.Puheenjohtajan kännykällä ohjeistettuna. Muistatteko "ero selänne kuntayhtymästä" 2013. Väkisin väännettiin, ettei kokousta saatu lailliseksi jne..

        Tässdäpä muisteltavaa. Kuka muistaa tapahtumat?

        Hyvin muistetaan, piti kutsua valtuuston kokous eropäätökseen laittomasti että jos kukaan ei huomaisi! Ei puhuta puheenjohtajalle mitään hys hys...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin muistetaan, piti kutsua valtuuston kokous eropäätökseen laittomasti että jos kukaan ei huomaisi! Ei puhuta puheenjohtajalle mitään hys hys...

        Varavaltuutetuista koottiin sopiva joukko torppaamaan SELÄNNE ero.
        Olisi silloin siinä vaiheessa ollut järkevä ratkaisu.
        Media koulutusta luvattiin järjestää valtuutetuille, sitä ei vieläkään ole järjestetty.
        Namon lähetyspöytä rikki nappula hukassa
        Virkattu ,kudottu ja käräjillä käyty.
        Kirjeitä kirjoiteltu , ja julkisia anteeksi pyyntöjä vaadittu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatteko ne kesäyöhön juoksut.Puheenjohtajan kännykällä ohjeistettuna. Muistatteko "ero selänne kuntayhtymästä" 2013. Väkisin väännettiin, ettei kokousta saatu lailliseksi jne..

        Tässdäpä muisteltavaa. Kuka muistaa tapahtumat?

        Katsomossa todettua, voin todistaa oudon puhelinrumban.
        Ainutlaatuista toimintaa valtuustosalissa, joka kuulema hyvin tyypillistä, ikävä kyllä, uusikepun toimintaa pahimmillaan.
        No, tulos on tänäpäivänä nähtävissä.
        Ei millään pahalla, mutta näin nähtynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin muistetaan, piti kutsua valtuuston kokous eropäätökseen laittomasti että jos kukaan ei huomaisi! Ei puhuta puheenjohtajalle mitään hys hys...

        Oliko Piippo ja uusikepu parketilla?
        Olettivat olevansa parhaimmillaan.
        Eihän silloin ollut sateenkaaria näkyvissä?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe