vaikka elokuvien äärellä ja ahmittaisiin itsemme isoiksi ;)
Olisi mukavaa tappaa aikaa yhdessä...
11
67
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin sun oma pikkupikku syöttöporsas joka ei sohvalta kuluisi mihinkään...
- Anonyymi
Ajan tappaminen ja elokuvat sopii, ahmimista en näe järkevänä.
- Anonyymi
Ei ahminen ole hyvästä hittaan rauhasa ku pupertaa ni hyvä o. 👌
- Anonyymi
Tuota on mukava tehdä yksin.
- Anonyymi
Muhun ei mahu isot...
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa, ei ketään!
- Anonyymi
Voi ropeltaa pikkurillillä.
- Anonyymi
En halua olla pläski, mutta muuten kyllä olis kiva viettää aikaa.
- Anonyymi
No sanottasko että oikealla tiellä ollaan jo, nytki jäi lenkki väliin tän höpöttelyn ansiosta.
- Anonyymi
No ei kai nyt kuitenkaan tekemistä paremman puutteessa...
Ja se aika kyllä kostaa vuorollaan. - Anonyymi
Olisipa se ihanaa, muuta ei tarvitsisikaan. Mukavaa yhdessäoloa ja naurua, hento pusu poskelle ja yöksi omaan kotiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763407Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732171Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542117- 421998
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4091114Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 47903