En äänestä huhtikuussa koronan takia

Anonyymi

Mahdollisesti äänestän kunnallisvaalissa syksyllä, jos se siirretään ja jos se on silloin turvallista rokotetuille. Jos ei niin jätän äänestämättä silloinkin.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en äänestä koskaan vaikka vaalit olisi jouluyönä ja olipa koronaa tai ei! Kyrsii niin tuo vouhkaaminen!

    • Anonyymi

      En minäkään enää äänestä. Olen täyttänyt 70 vuotta jo kauan sitten.

    • Anonyymi

      Minä äänestän kyllä.

      • Anonyymi

        Ja saat koronataudin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja saat koronataudin!

        Jos terveyttään rakastaa niin parempi pysyä poissa äänestypaikoilta ja jättää vaalikiima niile jotka ei välitä muutenkaan ja kulkevat ilman maskeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos terveyttään rakastaa niin parempi pysyä poissa äänestypaikoilta ja jättää vaalikiima niile jotka ei välitä muutenkaan ja kulkevat ilman maskeja.

        Äänestän varmast. Ja äänestän ennakkoon, niin ei tarvitse mennä vaalipäivänä 18.4. minnekään. Voi höppänät. Äänestäminen on ihan turvallista ja melkein pakko: ajatelkaa, miten paljon on taisteltu äänioikeuden puolesta!


    • Anonyymi

      Minä iänestän. Enkä ou kommari, enkä solisaliratti. Iänestän Suomen puolesta.

      • Anonyymi

        Miksi ei oteta käyttöön postiäänestystä kuten Yhdysvalloissa, sitähän Suomessakin kehuttu erittäin rehelliseksi. Olisi helppo pudottaa äänesteslippu postilaatikkoon eikä mitään vaaraa koronasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei oteta käyttöön postiäänestystä kuten Yhdysvalloissa, sitähän Suomessakin kehuttu erittäin rehelliseksi. Olisi helppo pudottaa äänesteslippu postilaatikkoon eikä mitään vaaraa koronasta.

        Ei kannata, jos persut voittaisi vaalit niin demarit tekisi Trumpit ja alkaisin möykätä että heiltä on varastettu vaalivoitto vilpillisin keinoin ja laskettu äänet huonosti. Ja Höntönvaaran äänet on laskettu ainakin kolmeen kertaan persujen hyväksi. Ja eikun käräjille.🤣


    • Anonyymi

      Terveydenhoidon ammattilaiset kehottaa kuntia siirtämään äänestyspaikat isoihin saleihin, tai halleihin. Näin äänestäjät voivat pitää riittäviä välejä toisiinsa koronatartunnan ehkäisemiseksi.

      • Anonyymi

        Olipa äänestyshalli kuinka suuri tahansa, äänestyskopeissa leijuu jatkuvasti sinne höngitty koronailma. Ei ennakkoäänestys pelasta virukselta, kopissa pitää äänestää silloinkin. Ja kotiin kutsuttu vaalivirkailija kierrättää viruksia jokaiseen vanhuksen kotiin.

        En äänestä ollenkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa äänestyshalli kuinka suuri tahansa, äänestyskopeissa leijuu jatkuvasti sinne höngitty koronailma. Ei ennakkoäänestys pelasta virukselta, kopissa pitää äänestää silloinkin. Ja kotiin kutsuttu vaalivirkailija kierrättää viruksia jokaiseen vanhuksen kotiin.

        En äänestä ollenkaan!

        Mutta ne vaalivirkailijat saattaa tuoda kotiisi saludopaketin jos äänestät tiettyä puoluetta.😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ne vaalivirkailijat saattaa tuoda kotiisi saludopaketin jos äänestät tiettyä puoluetta.😄

        Luultavasti vain koronapaketin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe