mutta kukaan ei ole aiheuttanut samanlaisia värinöitä kuin sä.
Oon mä ennenkin ollut ihastunut
28
50
Vastaukset
- Anonyymi
vaikuttaa siltä et sun pitää olla yhteydessä häneen että voit tehdä asiasta totta 🙂
- Anonyymi
siltähän se vaikuttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siltähän se vaikuttaa
😃😃
- Anonyymi
Kuka on sä? Kirjainta kiitos.
- Anonyymi
Ei ole mulla muuta antaa kuin tämä rakkautein..
- Anonyymi
No tuo on kyllä aina positiivista, että toinen herättää vahvoja ruumiillisia tuntemuksia, osoittaa että on vahvaa vetovoimaa.
- Anonyymi
On. sitä juuri on. Vetovoimaa. Eikä ne oireet ole vain ruumiillisia.
- Anonyymi
Vaatiiko se lähietäisyyttä vai väristääkö ihan aja tuskin jo?
- Anonyymi
Ei vaadi lähietäisyyttä. Pelkkä ajattelukin riittää.
- Anonyymi
Talvella tulee helpostikin värinöitä, kun on niin kylmä.
Siinä helposti mieli sekoittuu.- Anonyymi
Mutta tämä on jatkunut läpi kesänkin, helteetkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama 🤩🥵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi ikävää.
Kesällä ei ollut paljoa helteitä, että sikäli.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi ikävää.
Kesällä ei ollut paljoa helteitä, että sikäli....Mulla tämä rakkaus kuumotteli niin, tuntui helteeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tämä rakkaus kuumotteli niin, tuntui helteeltä.
Voi että, onnea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että, onnea!
Kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi ikävää.
Kesällä ei ollut paljoa helteitä, että sikäli....Ai ei muka ollut..? Täällä oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ei muka ollut..? Täällä oli.
Mitä mä sillä tiedolla teen, en yhtään mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että, onnea!
Kiitos. Joku muu kiitti mun puolesta. Ehkä se on hän.
- Anonyymi
Kuinka kauan olet ollut ihastunut?
- Anonyymi
yli vuoden jo
- Anonyymi
Joskus myös voimakas inho voi aiheuttaa väristyksiä...
- Anonyymi
Mutta et sinä ole hän. Enpä usko, että sulle täällä kukaan kirjoittaa. Aiheutat tosiaan negaa pelkällä läsnäolollasi. Hyi.
- Anonyymi
Mulla muuttui ihastus rakastamiseksi ikinä ollut näin syvää.
- Anonyymi
Ei mullakaan ikänä ei tuu olemaan. Hän on mun viimeinen rakkaus.
- Anonyymi
Kauanko olet tuntenut hänet ja kaipaatko naista vai miestä? Kyllä ne jotkut vaan säväyttää eri tavalla..
- Anonyymi
Hän on mies. Mä olen nainen. Muutama vuosi (noin) taitaa olla eka näkemästä.
- Anonyymi
Nainen säväytti minut ensikatseellaan ja hymyllään. En ole nähnyt kauniimpaa. m>n
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153