Tietyt horoskooppimerkit

Anonyymi

Uhriutuvat, vaikka itsessä on ollut vika. Nimerkki pois .se minusta.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on kuolettavan huonosti nukuttu yö takana järkyttävän kiireinen työpäivä käyttynä ja törkee migreeni päällä ja jotenkin alkoi niin järjettömästi vtuttaan tää aloitus.
      Joku mt-ongelmainen lukee tähdistä luonteet ja leimaa ja kiusaa syntymän perusteella

      Jep jep.

      Lyön vetoo et kuulutat myös että ei saa syrjiä ja erilaisuus pitää hyväksyä ja itse tuomitset
      pahimmin

      • Anonyymi

        Pieleen meni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieleen meni

        No, nyt oon päässy kotiin, syöny, juonu litran vettä, juonu kaks kupillista kahvia, ottanu buranan ja lääkinny itseäni suklaapatukalla.
        Särkykin on laimeempaa. Pystyy taas ajatteleen.

        Nyt en oo yhtä vttuuntunu joten kommentoin kommenttiini tulleeseen kommenttiin nyt:

        Mikä tieteellinen tutkimus osoittaa että avaruuden planeetat voisi määrittää ihmisen tempperamentin?


    • Anonyymi

      Kaksoset ainakin on sosiaalinen merkki, elämä tarkoittaa heille peliä omaan pussiin. Ja leijona pyrkii valoon keinoja kaihtamatta. Härkä taas on härkäpäinen, ei pysty muuttumaan, vaikka itsessä vika.

      • Anonyymi

        Vihaan yhtä härkäpäistä härkämiestä
        T: kaksonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaan yhtä härkäpäistä härkämiestä
        T: kaksonen

        Härkä ja kauris sopivat yhteen -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Härkä ja kauris sopivat yhteen -sivusta

        Mun sisko on nauris ja mä oon kaksonen. Haittaako sua et nauris on enemmän kuin skorppari ja mä taas oon enempi kalat vaikka oon syntynyt kaksosten aikaan?



        Vai meniks nyt kaikki planeetat sekaisin ?


    • Anonyymi

      Oinaat omapäisiä omiapolkuja kulkevia juntturoita,ainakin miespuoleiset.

    • Anonyymi

      Eräs Fysio luuli, että oon härkä vaikka leijona;)

    • Anonyymi

      Olen skorpioni. Maailman kiltein ja rakastettavin ihminen. Kiinalaiselta horoskoopiltani lohikäärme :) Vaaraton pieni eläin sekin

      • Anonyymi

        Kiinalainen valtio-ohjattu kulttuuri on vaarallinen kaikkien maailman ihmisten vapaudelle ja itsemääräämisoikeudelle. :)

        Kiinan diktatuuri on ihmisille vaarallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalainen valtio-ohjattu kulttuuri on vaarallinen kaikkien maailman ihmisten vapaudelle ja itsemääräämisoikeudelle. :)

        Kiinan diktatuuri on ihmisille vaarallinen.

        En usko horoskooppeihin. Niiden mukaan olisin kiihkeä, kostonhimoinen ja synkkämielisyyteen taipuvainen. Taiteellinen , luova, romanttinen ja mystinen. Ja jos horoskooppeihin on uskomista, minulla on taipumusta viedä miehiltä jalat alta.

        Olen joskus jonnekin itsekin kirjoittanut horoskooppeja "astrologina" niin tiedän kyllä suunnilleen todenperäisyyden :)


    • Anonyymi

      Tietynlaiset ihmiset uhriutuvat silloin, kun ovat jäämässä riidoissa toiseksi. Kyyneleet ovat apu monessa. Yleensä eivät osaa asettua toisen asemaan, eivätkä näe omissa tekemisissään mitään vikaa, kun peili josta tutkailevat tekemisiään on rikki? Tai eivät omista sellaista peiliä, joka heille paljastaisi totuuden?

      • Anonyymi

        Horoskooppimerkillä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä, enempi menneet muokkaa persoonaa, lapsuuden kokemat traumat voivat olla yksi syy ja seuraus tällaiseen käyttäytymiseen? Mustaa ei voi muuttaa valkoiseksi, silti monet sitä yrittää aina vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Horoskooppimerkillä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä, enempi menneet muokkaa persoonaa, lapsuuden kokemat traumat voivat olla yksi syy ja seuraus tällaiseen käyttäytymiseen? Mustaa ei voi muuttaa valkoiseksi, silti monet sitä yrittää aina vaan?

        Samaa mieltä jokin elämässä ollut tapahtuma voi muuttaa ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Horoskooppimerkillä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä, enempi menneet muokkaa persoonaa, lapsuuden kokemat traumat voivat olla yksi syy ja seuraus tällaiseen käyttäytymiseen? Mustaa ei voi muuttaa valkoiseksi, silti monet sitä yrittää aina vaan?

        Kyä näin on nääs!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Horoskooppimerkillä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä, enempi menneet muokkaa persoonaa, lapsuuden kokemat traumat voivat olla yksi syy ja seuraus tällaiseen käyttäytymiseen? Mustaa ei voi muuttaa valkoiseksi, silti monet sitä yrittää aina vaan?

        Puhumattakaan siitä, että lapsuudesta asti on innoissaan lukenut hömppälehtien horoskooppeja ja muokannut omakuvaansa hölynpölyskooppien kuvailulla itsestään.
        Ihmisaivoja on hyvin helppo manipuloida, eikä hölmöt edes itse tajua sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumattakaan siitä, että lapsuudesta asti on innoissaan lukenut hömppälehtien horoskooppeja ja muokannut omakuvaansa hölynpölyskooppien kuvailulla itsestään.
        Ihmisaivoja on hyvin helppo manipuloida, eikä hölmöt edes itse tajua sitä.

        Mutta miettikääpä asiaa niin, että horoskooppi lupailee sinulle jotain kivaa tapahtuvaksi ja ehkä sen varjolla alat toteuttamaan päivääsi iloisenmissa merkeissä, positiivista manipulaatiota. Miksi ei? Manipuloidaanhan ihmisiä fyysisestikin fyssarilla.


    • Anonyymi

      Miten se olikaan vaaka horoskoopin kanssa? Entä kaksi vaakaa? Kauriin kanssa ei tuu ainakaan toimeen.

      • Anonyymi

        Vaa'an kanssa elämä on tasapainoittelua, härät on joustamattomia, skorppareiden kanssa elämä on varpaillaan olemista, leijonat sanovat viimeisen mutta ravut ne vasta uhriutujia on varsinkin miehet!!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää kyllä paikkansa😃

        Mikä?
        Uusi linkki https://www.nainen.com/horoskooppimerkkisi-paljastaa-keta-sinun-pitaisi-deittailla-ja-keta-ehdottomasti-valttaa-rakkausrintamalla/

        Ja vesimiehen aikaa mennään
        Vesimies (20. tammikuuta – 18. helmikuuta)

        Elementtien mukaan sopiva: Kaksonen, vaaka. Vesimiehellä on suuret aivot ja hän keskustelee mielellään isoista teemoista muiden kanssa, joilla on yhtä isot aivot ja ideat. Ilmamerkit rakastavat sitä, kun voivat puhua paljon ja käydä asioita yhdessä läpi – muut merkit eivät pysy perässä.

        Villi kortti: Leijona. Kummassakin merkissä on Kingin mukaan ylpeyttä ja itsevarmuutta ja he tunnistavat toisissaan ’suuren hahmon’. Leijona on enemmän näkyvästi itsevarma, mitä vesimies on sisimmässään ja vesimies nauttii leijonan hehkussa olemisesta. Leijona nauttii siitä, kun tulee nähdyksi niin fiksun ja ainutlaatuisen henkilön kanssa.

        Vältä tätä: Härkä. Vesimies välittää älyllisestä ja henkisestä maailmasta ja härän katse harvoin poistuu fyysisestä ja materialistisesta maailmasta. Härkä pitää asioista, joita voi nähdä ja tuntea eikä jaksa haaveilua, hypoteettisia tilanteita tai teorioita. Nämä kaksi eivät vain ymmärrä toisiaan, King sanoo.


    • Anonyymi

      Tiedätkö aloittaja mitä? Tuo on puuta heinää, että syntymäaika vaikuttaisi noin paljon ihmiseen.

      • Anonyymi

        Voisi kuvitella, että syntymävuodenaika saattaisi vaikuttaa jonkin verran, mutta tuollaista mustavalkoista päivämäärärajausta, kuten hölöskoopeissa on ei todellakaan voi olla.
        Ihmisen perimä ja elämän tapahtumat tekevät ihmisestä hänet.
        Selkeästi oma luonteeni on vanhempien ja isovanhempien peruja, vaikka horoskooppimerkit eivät ole sinnepäinkään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tietyt horoskooppimerkit uskovat horoskooppeihin. Heh, heh...

      • Anonyymi

        Varsinkin vesimies ja kauris. Kaksi mielenterveysongelmaisten itseään kehuskelevien merkkiä jotka lukee horoskooppeja saadakseen kehuja itselleen jopa niistä. Narsistisia merkkejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin vesimies ja kauris. Kaksi mielenterveysongelmaisten itseään kehuskelevien merkkiä jotka lukee horoskooppeja saadakseen kehuja itselleen jopa niistä. Narsistisia merkkejä

        Horoskoppeihin hurahtaa useimmiten ne joilla on kova tarve saada imartelua ja vastavuoroisesti haukkua muita.

        Tääkin palstan horoskooppi intoilija etsii nimenomaan itsestään hyviä puolia horoskooppien avulla ja samalla vertailee tuttavien merkkeihin jotta saisi tunteen että on parempi kun tuttavansa kun sen merkillä on negatiivisenmpi kuvaus.

        Selvää narsismia taustalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Horoskoppeihin hurahtaa useimmiten ne joilla on kova tarve saada imartelua ja vastavuoroisesti haukkua muita.

        Tääkin palstan horoskooppi intoilija etsii nimenomaan itsestään hyviä puolia horoskooppien avulla ja samalla vertailee tuttavien merkkeihin jotta saisi tunteen että on parempi kun tuttavansa kun sen merkillä on negatiivisenmpi kuvaus.

        Selvää narsismia taustalla

        Kuvaus sopii kuin nenä päähän siihen vesimies palstalaiseen joka horoskooppeihin täällä uskoo


        "Itsekeskeinen narsisti haluaa olla maailman paras, janoaa ihailua, kadehtii muita ja on haluton tai kyvytön ottamaan huomioon toisten tarpeita. Narsistia lepytellessä, palvoessa ja palvellessa sekä tämän ailahtelevia mielialoja arvaillessa narsistin kumppanin voimat ehtyvät ja pahimmillaan itsetunto romahtaa."

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/02/23/narsisti-murskaa-kumppanin-itsetunnon


    • Anonyymi

      Millainen rikollinen siellä kirjoittaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe