2m+1n kiinnostaa

Anonyymi

Me ollaan seurusteleva n. viiskymppinen pari. Kumpaakin kiihottaa suuresti kolmen kimppa ja ollaan mietitty ottaa toinen kaveri mukaan, leidi haluaa paljon peppusexiä ja kokeilla tuplapanoa. Mies on miehinen ja karvainen ja isokaluinen ja toiveissa löytää samanoloinen kaveri mukaan. Jaetaan yhdessä kiihkeä nainen joka haluaa kahden käsittelyä vaikka ihan vakituisena kuviona..
Pk-seudulta ollaan. Anyone?

21

981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisin osallistua teidän kimppaan.
      89mauno (at) gmail piste com olen 31-vuotias 176cm 82kg ja haluan mukaanne mikäli olette kiinnostuneita niin ottakaa yhteyttä!

    • Anonyymi

      Iltaa, täällä kiinnostus heräsi 40v varatulla miehellä pks. Ottaisittekos leikkeihin mukaan tällaisen varatun miehen?
      Vakituinen juttu, tuplat ja anaaliseksi olivat ne avainsanat, jotka säväyttivät erityisesti täällä. Oon 176cm, 90kg, harteikas ja miehekäs. Mites teihin saa yhteyttä?

    • Anonyymi

      Moi
      Kyllähän tommonen kiinnostaa
      Olen pks-alueelta ... terve, mukava, sutjakka ja komea herrasmies 188,87,57v.
      Olis kiva löytää ongelmaton ja turvallinen vakioseura vapamielisestä pariskunnasta.
      Kiinnostaako?

      • Anonyymi

        Ettet vaan ois Jaakko, tai joku muu tän palstan vakituinen itsensä tyrkyttäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet vaan ois Jaakko, tai joku muu tän palstan vakituinen itsensä tyrkyttäjä.

        Moi
        Oletko ketjun aloittaja 2m 1n?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Oletko ketjun aloittaja 2m 1n?

        Olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen

        Moi
        Mulle vois kirjottaa "kokeillaanpa10" googlen sposti.
        Tai annatko sun spostin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Mulle vois kirjottaa "kokeillaanpa10" googlen sposti.
        Tai annatko sun spostin!

        Oikeesti, uskoit et toi on aloittaja 😂 Onnea sulle, trollille annoit sun sähköpostin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti, uskoit et toi on aloittaja 😂 Onnea sulle, trollille annoit sun sähköpostin

        No saitpa sinäkin hiukan iloa elämääsi 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No saitpa sinäkin hiukan iloa elämääsi 🙄

        Joskus ois hyvä ajatella aivoillankin, kulli kun laittaa sut tekemään typeriä päätöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus ois hyvä ajatella aivoillankin, kulli kun laittaa sut tekemään typeriä päätöksiä.

        Tuskinpa vain laittaa kun olen nainen jonka mielestä vahingonilo ei ole iloa ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa vain laittaa kun olen nainen jonka mielestä vahingonilo ei ole iloa ollenkaan.

        Hei nainen
        Näillä palstoilla olis mukava kirjotella, kun ihmiset olis jotenkin sen mielisiä mikä palstan otsikko on ja ihan vaan ystävällisessä hengessä.
        Mutta ei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa vain laittaa kun olen nainen jonka mielestä vahingonilo ei ole iloa ollenkaan.

        Eli kirjoittelet aloittelijalle, kun hakevat miestä, vaikka olet ”nainen”. Riiight
        Haiskahtaa selittelylle ja oman mokan peittely yritykselle, mayday


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei nainen
        Näillä palstoilla olis mukava kirjotella, kun ihmiset olis jotenkin sen mielisiä mikä palstan otsikko on ja ihan vaan ystävällisessä hengessä.
        Mutta ei!

        Heipä hei, näin minäkin ajattelen.
        Seksi on positiivinen asia, siitä olisi kiva keskustella eikä mulla ole mitään sitäkään vastaan jos joku onnistuu joskus sitä harjoittamaankin :)
        Aika moni täällä vaan näyttää ajattelevan toisin.

        Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heipä hei, näin minäkin ajattelen.
        Seksi on positiivinen asia, siitä olisi kiva keskustella eikä mulla ole mitään sitäkään vastaan jos joku onnistuu joskus sitä harjoittamaankin :)
        Aika moni täällä vaan näyttää ajattelevan toisin.

        Nainen

        Hei nainen
        Haetko seuraa😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kirjoittelet aloittelijalle, kun hakevat miestä, vaikka olet ”nainen”. Riiight
        Haiskahtaa selittelylle ja oman mokan peittely yritykselle, mayday

        Kommentoin sulle jos sä nyt olet kaikista anonyymeistä tuo vahingoniloinen anonyymi, en aloittajalle. Sekoitatkohan mut johonkin toiseen anonyymiin, esim siihen joka antoi sähköpostinsa?

        Nainen


    • Anonyymi

      Moi

      Samoja ikiä. Kiinnostaisi koittaa. Myös pks. Miten kiinni?

      • Anonyymi

        Moi Kiinnostunut
        Täällä keskustelut polveilee ivailun ja joidenkin asiallisten kommenttien välimaastossa.
        Mä olen tuo PKS herrasmies ketjun alkupuolelta.
        Mistä olet kiinnostunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Kiinnostunut
        Täällä keskustelut polveilee ivailun ja joidenkin asiallisten kommenttien välimaastossa.
        Mä olen tuo PKS herrasmies ketjun alkupuolelta.
        Mistä olet kiinnostunut?

        Kimpasta pks seudulla.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe