Kyllä mä tunnen viettiä naisia kohtaan, jotka pitävät itsestään huolen. Monastihan haluttimuydesta kärsii keskiiän kieppeillä olevia pariskuntia kun ei enää ota eteen. No yhdellä vilkauksellahan sen näkee kun muija ottanut 30kg plussaa niin mikään ihmekään
Haluttomuus höpönpöppöä
6
669
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se nyt ihan noin mene. Elä ja auo sitten vasta tyhmää päätäsi kun ymmärrät jotain. Vaikka ihmiset olisivat täydellisen kauniita namupaloja molemmat, se arki vaan syö halut. Se kumppani vaan tuntuu niin tylsältä, arkiselta, kämppäkaverilta. Ja se haluttomuus ei katoa kuin kumppania vaihtamalla, vaikka toinen olisi seksin jumala tai jumalatar. Niin vaan usein käy.
- Anonyymi
Veikkaan, että haluttomuuden syy on useammin henkisen yhteyden ja henkisen läheisyyden puute kuin ulkonäkö. Sitä paitsi moni nainen syö tyytymättömyytensä (sama juuri syy), kun ruuhkavuosissa ei jaksa muuten huonossa suhteessa. On lihava-laiha ja lihava-lihava pareja, joiden seksielämä on vilkas ja monipuolinen. Samoin on 70a-kymppisiä, jotka vielä jatkavat painaa innolla. Jos ulkonäkö olisi syy haluttomuuteen, seksiä ei harrastettaisi kuin nuorena. Itselläni miehen ulkonäkö ei vie haluja, mutta tyhmyys vie.
Hyvin harva keski-ikäinen mies on enää adonis. Kumpikin keski-ikäistynyy. Jos vaatii missiä, pitää usein pitää itsensä misterinä, jotta tapahtuu match.- Anonyymi
Tää on niin totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on niin totta.
Samaa mieltä. Sivusta 😄
- Anonyymi
Aloittaja aiheuttaa useissa haluttomuutta. 😂
- Anonyymi
Joo 👍✅😄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243869Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362689- 652534
- 1462376
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512248Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362247Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi372150- 341823
- 371794
- 1291490