Kyllä mä tunnen viettiä naisia kohtaan, jotka pitävät itsestään huolen. Monastihan haluttimuydesta kärsii keskiiän kieppeillä olevia pariskuntia kun ei enää ota eteen. No yhdellä vilkauksellahan sen näkee kun muija ottanut 30kg plussaa niin mikään ihmekään
Haluttomuus höpönpöppöä
6
696
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se nyt ihan noin mene. Elä ja auo sitten vasta tyhmää päätäsi kun ymmärrät jotain. Vaikka ihmiset olisivat täydellisen kauniita namupaloja molemmat, se arki vaan syö halut. Se kumppani vaan tuntuu niin tylsältä, arkiselta, kämppäkaverilta. Ja se haluttomuus ei katoa kuin kumppania vaihtamalla, vaikka toinen olisi seksin jumala tai jumalatar. Niin vaan usein käy.
- Anonyymi
Veikkaan, että haluttomuuden syy on useammin henkisen yhteyden ja henkisen läheisyyden puute kuin ulkonäkö. Sitä paitsi moni nainen syö tyytymättömyytensä (sama juuri syy), kun ruuhkavuosissa ei jaksa muuten huonossa suhteessa. On lihava-laiha ja lihava-lihava pareja, joiden seksielämä on vilkas ja monipuolinen. Samoin on 70a-kymppisiä, jotka vielä jatkavat painaa innolla. Jos ulkonäkö olisi syy haluttomuuteen, seksiä ei harrastettaisi kuin nuorena. Itselläni miehen ulkonäkö ei vie haluja, mutta tyhmyys vie.
Hyvin harva keski-ikäinen mies on enää adonis. Kumpikin keski-ikäistynyy. Jos vaatii missiä, pitää usein pitää itsensä misterinä, jotta tapahtuu match.- Anonyymi
Tää on niin totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on niin totta.
Samaa mieltä. Sivusta 😄
- Anonyymi
Aloittaja aiheuttaa useissa haluttomuutta. 😂
- Anonyymi
Joo 👍✅😄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993