Tulkinta vaihtaen

Anonyymi

Onko tällä foorumilla vaihtajia? Jos joku haluaa, niin laitan kysymykseni ja vastaan omaasi. Iloa ja valoa!

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No vaihdetaan vaan! Taitaa olla ainut paikka tämä palsta mitä jäljellä? Käytän kortteja itse. Olen vaalea sinisin silmin. Voisit katsoa minulle kahta aihetta, työelämää ja rakkautta. Ensimmänen löytyy, toinen ei :)

      En ole kirjautunut, joten nikkini olloot tuo ”no vaihdetaan vaan”. Mitä sinulle kortein?

      • Anonyymi

        Katsotko minulle aiheeseen rakkaus. Olen suhteessa mieheen ja uskon tietäväni toistemme ajatukset nykyisestä. Siksi kysyn miten jatko muodostuu? Välillämme on paljon muuttuvia paloja. Olen vaalea ja mies mustahiuksinen, mikäli se on tarvittava tieto sinulle.
        Vastaan varmasti, jos saan vaihdon. Iloa ja valoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotko minulle aiheeseen rakkaus. Olen suhteessa mieheen ja uskon tietäväni toistemme ajatukset nykyisestä. Siksi kysyn miten jatko muodostuu? Välillämme on paljon muuttuvia paloja. Olen vaalea ja mies mustahiuksinen, mikäli se on tarvittava tieto sinulle.
        Vastaan varmasti, jos saan vaihdon. Iloa ja valoa!

        No vaihdetaan vaan:

        Nykytilanne kuitenkin kuvastaa avoimuutta ja kykyjä ottaa jollainlailla riskejä. Rohkeutta tarttua uusiin haasteisiin löytyy. Toimintaa ohjaa rakkaus, ymmärtämys, ja se mikä elämässä on tärkeintä, mies Sauvojen kuninkaana, energiaa riittää. Viisautta menneista karttunut.

        Sisäinen viisautesi sanookin, ettei mikään tule ilmaiseksi, sen eteen on tehtävä töitä. Tulevaisuuteen näkyy hieman ”kivisen tien” kautta on saavutettua olotilaa, joka on ymmärtämystä, myötätuntoa ja rakkautta täynnä. Hyvinvointia näkyy, se joko tarkoittaa aineellista tai muutoin satsaat hyvinvointiisi :)

        Hullusti haasteena näkyy tuo mies hieman. Täynnä energiaa oleva oman tiensä kulkija, joka on valmis jotenkin riskeihinkin tai mustavalkoinen tms. Onko tämä miehen luonne semmonen ”totuuden kaipaaja”, uskoo vasta kun itse näkee? Uskalla olla oma itsesi silti ja nauttia elämästä. Pikkusen vaarana, että jäät ”varjoon” alkuun. Uuden alku kuitenkin edessä :)

        Ei hullumpaa! Luota vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaihdetaan vaan:

        Nykytilanne kuitenkin kuvastaa avoimuutta ja kykyjä ottaa jollainlailla riskejä. Rohkeutta tarttua uusiin haasteisiin löytyy. Toimintaa ohjaa rakkaus, ymmärtämys, ja se mikä elämässä on tärkeintä, mies Sauvojen kuninkaana, energiaa riittää. Viisautta menneista karttunut.

        Sisäinen viisautesi sanookin, ettei mikään tule ilmaiseksi, sen eteen on tehtävä töitä. Tulevaisuuteen näkyy hieman ”kivisen tien” kautta on saavutettua olotilaa, joka on ymmärtämystä, myötätuntoa ja rakkautta täynnä. Hyvinvointia näkyy, se joko tarkoittaa aineellista tai muutoin satsaat hyvinvointiisi :)

        Hullusti haasteena näkyy tuo mies hieman. Täynnä energiaa oleva oman tiensä kulkija, joka on valmis jotenkin riskeihinkin tai mustavalkoinen tms. Onko tämä miehen luonne semmonen ”totuuden kaipaaja”, uskoo vasta kun itse näkee? Uskalla olla oma itsesi silti ja nauttia elämästä. Pikkusen vaarana, että jäät ”varjoon” alkuun. Uuden alku kuitenkin edessä :)

        Ei hullumpaa! Luota vaan!

        Kiitos. Vastasin tähän, mutta se ei näy ainakaan minulle. Koetan muistella.

        Vastaan rakkausaiheeseen. Sinulla on tietoisuus siitä minkälainen kumppani sinua täydentää. Erotat aidot tunteet etkä sorru esittäjiin. Toisaalta tulee opettajuus sinulle ja mikäli oikein nyt tulkitsen, tuet ja opetat miehiä matkallaan .

        Sinulla on vastikään päättynyt parisuhde mikä näyttää tässä vielä ajoittain pulpahtelevan pintaan. Kuitenkin tämä haalistuu, kun uutta tulee tilalle. Mielenkiintoasi saa heräteltyä mies työ/opiskelu/harrastus ympäristöstä. Tämä tuo yhteyttä teille ja valintanne on katsoa miten etenette.

        Iloa ja valoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Vastasin tähän, mutta se ei näy ainakaan minulle. Koetan muistella.

        Vastaan rakkausaiheeseen. Sinulla on tietoisuus siitä minkälainen kumppani sinua täydentää. Erotat aidot tunteet etkä sorru esittäjiin. Toisaalta tulee opettajuus sinulle ja mikäli oikein nyt tulkitsen, tuet ja opetat miehiä matkallaan .

        Sinulla on vastikään päättynyt parisuhde mikä näyttää tässä vielä ajoittain pulpahtelevan pintaan. Kuitenkin tämä haalistuu, kun uutta tulee tilalle. Mielenkiintoasi saa heräteltyä mies työ/opiskelu/harrastus ympäristöstä. Tämä tuo yhteyttä teille ja valintanne on katsoa miten etenette.

        Iloa ja valoa!

        Kiitos!
        Parisuhde on päättynyt jo aikaa sitten, ei äskettäin. Hassua sinänsä, opetan tavallaan työkseni miehiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe