Naiselle 💌 Mieheltä
😘🤗💋
💏
Kirjeen sulle kirjoitin
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeesti? Mä en halua toivoa turhaan jotain mitä ei sit tapahdukaan. Olisin niin iloinen jos kuulisin susta jotain.
- Anonyymi
On nii ihanaa ja hauskaa 🥳🥳🥳
- Anonyymi
Mikä siinä on hauskaa? Vappuko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä on hauskaa? Vappuko?
Rakkaus on nii hauskaa
- Anonyymi
Hienoa! Oletko jo lähettänyt kirjeen myös?
- Anonyymi
Rakkaus on elämän suola , ja suolasta en tahdo koskaan luopua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on elämän suola , ja suolasta en tahdo koskaan luopua
Kryptinen vastaus.
- Anonyymi
Kuulostaa sen laatuiselta suolalta joka aiheuttaa vastaanottajalle sydänkohtauksen. Hyvänlaatuisen.
- Anonyymi
Jessus sentään, älä nyt liioittele 🥴
- Anonyymi
Ai se biisi??
- Anonyymi
No, lue se.
Tai no, luetaanko yhdessä??
Minä olin niin rakastunut siihen kun sanoit aikoinaan, että "YHDESSÄ".
Minkä takia elämä on nyt heitellyt näin , että ...
Kun yssin piteis kaikki tehdä.
Mulla on tosi lattana tissit.
No , mitä se sua liikuttoo..
Piteis kai olla muodoton blondi vaikka niillähän sitä persettä on. - Anonyymi
Mitä sä siihen kirjoitit?
- Anonyymi
Kiitos, sen lukeminen saa varmasti sydämen jyskyttämään💓
- Anonyymi
Kirheen kirjoitti
- Anonyymi
Mieheltä naiselle miehelle
- Anonyymi
Kelle kirjoitti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266400Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716183Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443992Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482415Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311456- 131299
- 1871128
- 64960