Meneekö Kauriit naimisiin vain pettääkseen ?

Anonyymi

Kerroppas Aaa???

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä se sulta on pois jos joku rakastelee välillä muutakin kuin omaa

      • Anonyymi

        Sen että kerron puolisolles ja kakruilles


    • Anonyymi

      "bellapunkerolla on sirkussyndrooma"
      toipuminen on ilmeisesti elämän mittaista, äärrimmäinen älykkyys on myös mitääntekemätön seikka, taipaleella kohti toipumista.....
      rauhallista illanjatkoa, turvallista
      https://www.youtube.com/watch?v=QHUuG2Dcxnk

    • Anonyymi

      Juu menee.

    • Anonyymi

      Kauriit menevät aina naimisiin pelkästä rakkaudesta. (Tämä kauris ainakin).

      Ja jopa kauris, tuo takkuturkki, on kuitenkin vain ihminen. Joka voi tehdä syntiä ja jopa pettää. Ei kovinkaan huoletta ja kevyesti, mutta voipa kuitenkin.

      Mutta silloinkin hän tietää, ettei se ole oikein tai oikeutettua, mutta niinpä vain toimii itsekkäästi tietyistä, itselleen painavista syistä.

      • Anonyymi

        Jaajaa eikös se ollutkaan kännipanolle vahinko kakru ja sitten velvollisuudesta panon kans avioon jota kohtaan tunsit ihastuksen sijaan kaveritunteita :DDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaajaa eikös se ollutkaan kännipanolle vahinko kakru ja sitten velvollisuudesta panon kans avioon jota kohtaan tunsit ihastuksen sijaan kaveritunteita :DDDD

        Ei kauriille ei tapahdu tuollaista. Kauris rakastelee rakkaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kauriille ei tapahdu tuollaista. Kauris rakastelee rakkaudesta.

        HAHHHAAHHAAHH


    • Anonyymi

      Kauriit on rakastavaisia ihmisiä, mutta itte tuu toimeen kauriitten kanssa, kaikki mun ex ystävät ja miehet kauriita. Liian omapäisiä. Vesimiehet parhaita

    • Kauriit ei oikein taida kunnon suhteeseen ryhtyä, kuin tosissaan ja sitten se on siinä, siinä ei petetä, ei kumpikaan osapuoli. Ainakaan en tunne kuin tappavan uskollisia kauriita.

      Olisitko erehtynyt ystäväsi horrorskooppimerkistä? Jos se olikin Nauris?

      • Anonyymi

        Kauriit on pahoja pettämään. Tiedän yhdenkin tapauksen joka pannu pitkin kyliä oli suhteessa tainei ja alotti 11 vuotiaana jakamisen ;)


      • Anonyymi

        Minkähän takia luulet että joulu tai tammikuussa syntyneet ei petä ikinä?

        Tottakai ne pettää yhtälailla ja kovia irtosuhteileen.


        Siskoni on kauris ja koko sisarusparven kovin levitteleen. Se jakoi kotibileis sohvalla koko väen nähden useille satunnaisille panoille yläasteella jo


        Kuuluisimpia sen kylän teinijakareita joista mullekin on tullu palautetta et yritäs kattoo siskos perään vähän mitä tekee


      • Anonyymi

        Itse olen kaksonen ja en tod. Ollu mikään jokaisissa kotibileis jakava teinipimppa. Neitsyys meni 1,5 vuoden vuoden seurustelun jälkeen 19 vuotiaana vasta ja silloin olin jo kihlois.

        Kauris siskoni sai yläasteelaisena itsensä paksuksi kännipanolleen ja äitimme melkein kuristaan teinityttärensä kun oli tyttö unohtanu ehkäisyn välistä kännis satunnaisen panon kanssa hässiessä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän takia luulet että joulu tai tammikuussa syntyneet ei petä ikinä?

        Tottakai ne pettää yhtälailla ja kovia irtosuhteileen.


        Siskoni on kauris ja koko sisarusparven kovin levitteleen. Se jakoi kotibileis sohvalla koko väen nähden useille satunnaisille panoille yläasteella jo


        Kuuluisimpia sen kylän teinijakareita joista mullekin on tullu palautetta et yritäs kattoo siskos perään vähän mitä tekee

        Otapa lasit käteen ja opettele lukemaan. Se statement, minkä puitteissa asiaani esitin, on siinä, heti alussa, ensimmäinen virke. Jos suhteeton siskosi naapuripitäjän takahikiän nakkikioskin takahuoneen sohvalla jakaa itseään kaikille halukkaille, niin sekö on sun käsitys maailmasta? Onnea.

        Ei, en todellakaan jaottele ihmisten uskollisuutta, kauneutta, älykkyyttä tai muitakaan ominaisuuksia syntymäajan mukaan, mutta miksi sinä niin päättelit, juuri minun kohdallani? Luitko ollenkaan tätä viestiketjua? No et. Vastaa aloittajalle, jos haluat mussuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen kaksonen ja en tod. Ollu mikään jokaisissa kotibileis jakava teinipimppa. Neitsyys meni 1,5 vuoden vuoden seurustelun jälkeen 19 vuotiaana vasta ja silloin olin jo kihlois.

        Kauris siskoni sai yläasteelaisena itsensä paksuksi kännipanolleen ja äitimme melkein kuristaan teinityttärensä kun oli tyttö unohtanu ehkäisyn välistä kännis satunnaisen panon kanssa hässiessä

        Opettele lukemaan, kiitos.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Otapa lasit käteen ja opettele lukemaan. Se statement, minkä puitteissa asiaani esitin, on siinä, heti alussa, ensimmäinen virke. Jos suhteeton siskosi naapuripitäjän takahikiän nakkikioskin takahuoneen sohvalla jakaa itseään kaikille halukkaille, niin sekö on sun käsitys maailmasta? Onnea.

        Ei, en todellakaan jaottele ihmisten uskollisuutta, kauneutta, älykkyyttä tai muitakaan ominaisuuksia syntymäajan mukaan, mutta miksi sinä niin päättelit, juuri minun kohdallani? Luitko ollenkaan tätä viestiketjua? No et. Vastaa aloittajalle, jos haluat mussuttaa.

        Väitit että horoskooppi määrittää uskollisuuden ja seksuaalisen siveellisyyden.

        Todistin sun väittees heti vääräksi

        Niin ne kauriitkin hässii tuolla milloin Ketäkin ja niittää mainetta jakarin ja isosiskoo hätyytellään pitään moraalisaarnoja 6 vuotta nuoremmalle pikkusiskolle jolle 6 vuotta vanhemmat jätkät naureskelee et vttu mikä jakari


    • Kuten sanoin, ryhdyttyään kunnon suhteeseen. Enkä tunne kaikkia Suomen kauriita, vain vajaan parikymmentä, mutta ne tapaukset on pahuksen uskollisia. Muista en tiedä, mahtuuhan noita ton lisäksi Suomeen.

    • Anonyymi

      Kauriit voi mennä naimisiin härkien kanssa. Tanner tömisee kun maaelementit kohtaavat. Vuoria nousee ja sylkevät taivaisiin kuumaa magmaa.

      • Anonyymi

        Ettäs jos Härkä nai Kaloja ja vesimiehiä kun Kauris ei osaa panna?

        Eihän ne osaa kuin ulista netissä MIAAAAAAA MIAAAAA ja sitten se olikin siinä se seksi

        BOORIIIING KAURIS

        ei osaa tyydyttää ketään.


      • Anonyymi

        Kauriilla on usein myös ongelmia tuossa vapautuneessa seksissä

        Aina kun Miaaaaa avaa sen ruman turpansa täälläkin se vitun läskiperse vaan vinkuu miks seksi on niin KUVOTTAAAAAA


      • Anonyymi

        Että Härkä saa vaan siis Tammikuussa kun on Kauriin synttärit ja loppu vuoden se Härkä veteleekin kauniisti käteen kun Kauris huutaa KUVOTTAVAAAAAAAAA


      • Anonyymi

        Ja kun laskee kuinka kauan Kauriin esileikki kestää ennen tositoimia.. hmmm.Kauris on leikkinyt esileikkiään täällä oiskos sellainen 20 vuotta? eli aikas kauan kestää kun seksiin etenee. Ei oo kovinkaan kiihkee kauris

        Mitenhän kuivaa se liitossa on ? Kirjoittelee nettiin hennoista otteista haaveillen mutta ei koskaan pane avioliitossaan, :DDDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun laskee kuinka kauan Kauriin esileikki kestää ennen tositoimia.. hmmm.Kauris on leikkinyt esileikkiään täällä oiskos sellainen 20 vuotta? eli aikas kauan kestää kun seksiin etenee. Ei oo kovinkaan kiihkee kauris

        Mitenhän kuivaa se liitossa on ? Kirjoittelee nettiin hennoista otteista haaveillen mutta ei koskaan pane avioliitossaan, :DDDDD

        Maamerkeillä seksi on hidastempoisempaa. Ilmamerkeillä lentää kutinnopeasti. Jos laittaa tulimerkin kanssa voi roihahtaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maamerkeillä seksi on hidastempoisempaa. Ilmamerkeillä lentää kutinnopeasti. Jos laittaa tulimerkin kanssa voi roihahtaa. :)

        Hahhahhaaah Sehän vihaa seksiä. Ei anna koskaan ja jos antaa irvistelee kuvottaaaa ja näyttää oksentavan ihan just


    • Anonyymi

      En oo aaa mutta kerronkin sinulle että eipä oo näkyny kauriita naivan pellolla muuta kun autoa juoksee karkuun.

      • Anonyymi

        Monestiko olet nähnyt nuivan naivan? Kysynpä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monestiko olet nähnyt nuivan naivan? Kysynpä vaan.

        No aloituksessa lukee että niin kuullemma tekevät.


    • Anonyymi

      Kauriit ovat hymyttömiä vastuunkantajia, tajuavat realiteetit liiankin hyvin, pysyvät valinnoissaan ja ovat perinpohjaisia. Vakaa ihmissuhde selkeine sääntöineen on kaurismaista. Kuullostaa nyt hyvin oudolta, että kauris olisi tuollainen pukki. Kannattaa käydä tutkituttamassa hänen päänsä, jos löytyisi jokin fysiologinen selitys tuohon käytökseen.

      • Anonyymi

        Kauriit ovat itserakkaita. Kehuvat itseään netissä. Keskuttyvät oman navan tuijotteluun

        Äärimmäisen huomionkipeitä, mustasukkaisia

        Eivät kestä kritiikkiä, vihahallintaongelmaisia, huumorintajuttomia.

        Keskipiste ihmisiä, vihaavat muita, ovat kateellisiaja väittävät muiden olevan heille kateellisia

        Terveyshaitat kohdistuu mielenterveyteen ja addiktioihin


    • Anonyymi

      Hei, aloittaja!
      Ensiki olen hirmuisen pahoillani, jos sinua on petätty et ansaitsee muuta, kun vaan hyvää elämääsi. Älä kuitenkin tuomitse kaikia kauriita Ihmiset ovat erilaisia, jotkut uskollisii ja jotkut pettäviä ja kyllä ei voi sanoa ettei kalat/ neitsyt, vesimies tai kauriit ikinä petä, koska ne jotka pettävät ovat vaan yksi näistä merkeistä.

      Itse olen kauris ja en ikinä lähtisi pettämään puolisoni mä en edes katso muita sukupuolia, koska mulla on vaan se tietty sydämmesseni. En tiedä mikä on sun tilanne, mutta ota rauhallisesti ja jätä se sika ansaitset parempaa. Usko pois ja älä tuomitse meitä kaikia kauriita

      Toivon sulle kaikki hyvää elämääsi
      t. 17 - vuotias tyttö

    • Anonyymi

      Kyllä on tyhmää porukkaa. Ihan tosissaan jauhaa horoskoopeista

      • Anonyymi

        mun mielestä kanssa horroskooppi on ihmisten keksimä

        t. se 17-vuotias


    • Anonyymi

      Ei

      ..

    • Anonyymi

      Menee, kauriit ja härät on samanlaisia sarviperkeleitä kumpaisetkin, rykimässä koko ajan!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe